ساختمانی, سرمایه گذاری

بررسی امکانات برج پروژه رومنس در منطقه 22 تهران

خرید ملک یکی از مطمئن ترین راه‌های سرمایه گذاری است که اگر موقعیت مکانی و شرایط پیشرفت آن به خوبی سنجیده شود، می‌تواند ایده آل ترین حالت سرمایه گذاری  باشد. منطقه 22 تهران یکی از بهترین مناطق تهران به حساب می‌آید و به همین دلیل پروژه‌ها و برج‌های زیادی در حال ساخت و ساز در این منطقه می‌باشند.

پروژه رومنس یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری است چرا که هم در منطقه 22 تهران در حال احداث است و هم اینکه امکانات مختلفی را برای آسایش ساکنان آن در نظر گرفته اند. تا پایان با ما همراه باشید تا در کنار معرفی امکانات برج‌های پروژه رومنس، اطلاعات دیگری را خصوص برج‌های لوکس این پروژه در اختیارتان قرار دهیم.

مشخصاتی کلی از پروژه رومنس

در شهرک مروارید شهر یک زمین به مساحت 36000 متر به یک پروژه به نام رومنس اختصاص داده شده است که طبق نقشه و پلن آن، یک محیط مسکونی لوکس و مجلل به حساب می‌آید. پلاک مربوط به پروژه رومنس 4/2/1388 می‌باشد که شرکت تعاونی توسعه مسکن همت، وظیفه ساخت و به اتمام رساندن پروژه را برعهده دارد.

این تعاونی در منطقه 22 تهران پروژه‌های مختلف دیگری را تحویل داده است که رزومه درخشان و بی نقصی دارد و همین مورد خیال سرمایه گذاران را بابت کیفیت ساخت و موعد تحویل آن راحت کرده است.

پروژه رومنس در مکانی آرام در حال ساخته شدن است که فرصتی مناسب برای دور شدن از ازدحام تهران و شلوغی‌های آن است. این برج در منطقه 22 تهران قرار دارد که به دلیل داشتن موقعیت مکانی عالی، سرمایه گذاران را به سمت خود می‌کشاند.

موقعیت مکانی و قرار گرفتن در نزدیکی دریاچه چیتگر می‌تواند ویوی جذاب و زیبایی را برای ساکنان ایجاد کند. این ویژگی‌ها در کنار امکانات برج‌ها ، سرمایه گذاری در پروژه رومنس را به یک تصمیم عاقلانه و درست تبدیل کرده است.

بررسی دقیق واحدها و طبقات پروژه مسکونی رومنس

همان طور که گفته شد، شرکت تعاونی توسعه مسکن همت ساخت این پروژه را برعهده گرفته است که هر واحد از نقشه و پلن زیبایی برخوردار است و واحد‌ها در سه تیپ ساخته شده اند. پروژه رومنس را در قالب 8 بلوک 17 طبقه ای ساخته اند که این طبقات به صورت زیر تقسیم شده اند.

  • 4 طبقه منفی برای پارکینگ می‌باشد.
  • 1 طبقه به لابی بسیار شیک با محیطی آرام اختصاص داده اند.
  • 12 طبقه نیز برای سکونت در نظر گرفته اند.

در هر طبقه از بلوک‌ها 6 واحد قرار دارد که متراژهای آن‌ها 100، 130 و 150 متری است. این واحدها برای اساس متراژ، دارای دو یا سه اتاق هستند که واحدهای 100 متری دو خوابه و دیگر واحدها با متراژهای 130 و 150 متر سه خوابه می‌باشند.

پس به طورکلی می‌توان گفت که پروژه رومنس منطقه 22 در هشت بلوک ساخته شده است که تعداد واحدهای این پروژه 576 واحد می‌باشد. تعداد طبقات کم در کنار تعداد واحدهای مناسب، محیط برج‌ها را بسیار آرام کرده است.

امکانات پروژه رومنس منطقه 22 تهران

اینکه تاکید ما بر خرید واحدهای پروژه رومنس است به دلیل امکانات رفاهی این پروژه می‌باشد که در آینده ای نه چندان دو،ر قیمت آن را چند برابر می‌کند و به طبع آن سرمایه شما نیز چند برابر می‌شود . امکانات برج‌های پروژه رومنس زیاد است، اما مهم ترین‌های آن‌ها عبارتند از:

  • دارا بودن روف گاردن
  • استخر مجهز به تمام امکانات
  • دارا بودن سینما
  • برخورداری از سالن اجتماعات و سالن‌های ورزشی
  • مکان مناسب برای بازی کودکان و همچنین دارا بودن مهد کودک
  • پارکینگ برای هر واحد و همچنین پارکینگ اختصاصی برای مهمانان
  • مجهز بودن به دوربین مدار بسته
  • دارا بودن پیست دوچرخه سواری
  • انبار برای هر واحد
  • لابی با فضایی آرام و دلنشین
  • دارا بودن اپلیکیشن برای نظارت بر روند ساخت
  • مجهز بودن به سیستم هوشمند سازی آپارتمان‌ها ( سیستم گرمایشی و سرمایشی هوشمند، قطع و وصل هوشمند آب، برق و گاز، سیستم روشنایی هوشمند و … )
  • دارا بودن کلید و پریز برق هوشمند
  • دارا بودن درب‌های ضد سرقت
  • مجهز بودن به کتابخانه

محل ساخت پروژه رومنس

پروژه رومنس در منطقه 22 تهران و نزدیک به دریاچه چیتگر می‌باشد. این پروژه یکی از پروژه‌های شهرک تازه ساز مروارید شهر است که در غرب دریاچه چیتگر و نزدیک به اتوبان‌های اصلی همت، تهران کرج و حکیم در حال احداث می‌باشد.

نزدیک بودن به این اتوبان‌ها و دسترسی راحت به آن‌ها از اولویت‌های زندگی در تهران است چراکه فرد را از ترافیک‌های سنگین  به دور می‌کند.

همچنین افرادی که بعدها در واحدهای برج رومنس زندگی می‌کنند، به مراکز تفریحی و تجاری نیز دسترسی دارند و بدون طی کردن مسافت‌های طولانی، می‌توانند به مراکزی چون ایرانمال، باغ ملی گیاه شناسی، شهربازی هزار و یک شب و … دسترسی پیدا کنند.

این لوکیشن بی نظیر پروژه رومنس در کنار برخورداری از آب و هوای پاک و سالم، جای هیچ شک و شبهه ای را برای سرمایه گذاری باقی نگذاشته است. پس اگر سرمایه این کار را دارید، حتما عجله کنید تا در زمان پذیره نویسی آن‌ها بتوانید واحدهایی را خریداری نمایید.

قرار داد مربوط به پروژه رومنس بین خریداران و تعاونی مسکن توسعه همت

این پروژه در مراحل ابتدایی ساخت است و در حال تجهیز کردن کارگاه می‌باشد. در زمان پذیره نویسی برای اشخاصی که پول واریز کرده اند، یک کارتکس صادر می‌گردد و نهایتا پس از 6 یا 7 روز پیش سند آن را نیز تنظیم می‌کنند.

اگر از خریداران اولیه واحدهای این پروژه هستید، در صورت فروش و انتقال واحد خود به شخص دیگری، مبلغی را به عنوان فروش امتیاز از فروشنده دریافت خواهید کرد و تاثیری بر واریزی‌ها نخواهد داشت.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *