بازرگانی, کسب و کار

قیمت روز آب تصفیه کن خانگی در سایت راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی برای این که بهترین کارایی را برای ما داشته باشد باید مارک معتبری داشته باشد و استاندارد‌های جهانی را داشته باشد. وجود مارک‌ها و انواع آب تصفیه کن‌های خانگی در بازار می‌تواند انتخاب و تصمیم گیری را برای خریداران سخت کند. در این مطلب ما شما را با بهترین برند‌ها ی تصفیه آب آشنا خواهیم کرد تا بهتر بتوانید در انتخاب دستگاه مناسب منزلتان تصمیم گیری کنید.

انواع تصفیه آب خانگی تایوانی

تایوان یکی از مهم ترین کشور‌ها در تولید دستگاه‌ها ی تصفیه آب می‌باشد که سابقه ی بسیار درخشانی در این حوزه دارد. دستگاه تصفیه آب تایوانی به دلیل دارا بودن استاندارد‌های جهانی از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. انواع تصفیه آب خانگی تایوانی شامل برند‌های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می‌باشند که در مدل‌های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها همگی تحت لیسانس آمریکا ساخته می‌شوند. در ادامه به معرفی مختصر این برند‌ها می‌پردازیم.

سافت واتر

Soft water از با سابقه ترین ترین برند‌های تصفیه آب است که در ایران هم جزو اولین دستگاه‌های وارد شده بود. این شرکت با سابقه ای نزدیک به 8 دهه در زمینه ی تولید دستگاه‌های اسمز معکوس بسیار موفق بوده است. در فرایند اسمز معکوس، دستگاه با حداقل 5 فیلتر آب را تصفیه می‌کند و هر گونه املاح و آلاینده ی آب را از بین می‌برد. دستگاه‌های سافت واتر قدرت فوق العاده ای در جداسازی ذرات معلق و نا خالصی‌های آب و کاهش سختی آن دارد و یک دستگاه بسیار کم مصرف محسوب می‌شود که موتور قوی و بدون لرزش و صدا دارد. مخزن این دستگاه نیز از بهترین نوع و آنتی باکتریال می‌باشد تا اجازه ی رشد باکتری‌ها به آب را ندهد. این شرکت به تولید انواع دستگاه‌های6 مرحله ای، قلیایی کننده و فرا بنفش و اکسیژن ساز مشغول است که علاوه بر کیفیت بالا، اقتصادی بودن و قیمت مناسب نیز از ویژگی‌های مهم برند تصفیه آب سافت واتر محسوب می‌شود و به همین دلیل جایگاه خاصی در بین خریداران خود دارد.

سی سی کا

شرکت cck نیز یک برند نام آشنا و با تجربه ی تایوانی است که در سال 1973 در تایوان تاسیس شد. تمام تمرکز  این شرکت در زمینه ی طراحی و ساخت دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس و  تجهیزات مربوط به این دستگاه‌ها مانند فیلتر‌ها و هوزینگ‌ها، اتصالات و پمپ‌ها و … می‌باشد که کیفیت بسیار بالایی نیز دارند. سی سی کا در طی سال‌ها فعالیتش روز به روز تولیدات خود را توسعه داده و توانسته که امروز به یکی از تولید کنندگان‌های بزرگ و معتبر در زمینه ی ساخت دستگاه‌ها ی اسمز معکوس در دنیا باشد. دستگاه‌های تصفیه آب سی سی کا از سیستم اسمز معکوس  بهره می‌گیرند تا بتواند 98 درصد آلاینده‌ها و املاح آب را حذف کند. علاوه بر تصفیه آب به طور کامل با داشتن  فیلتر مواد معدنی و قلیایی نیز اسید موجود در آب را کم می‌کند و مواد و املاح مفید بدن را به آب اضافه می‌کنند. فیلتر‌ها و تجهیزات دستگاه‌های سی سی کا از بهترین و مرغوب ترین متریال ساخته شده اند و با استفاده از جدید ترین فناوری‌ها در تولید آن، یک دستگاه با کارایی و دوام بسیار بالا و قدرتمند به حساب می‌آید.

آکوا پرو

دستگاه aqua pro که با استفاده از فرایند اسمز معکوس، آلاینده‌ها ی آب را حذف می‌کند و تا 98 درصد نا خالصی‌های محلول در آب مثل نیترات، فلزات سنگین، ویروس‌ها و میکروب‌ها، کلر و مواد شیمیایی و و دیگر مواد مضر را از بین می‌برد. آکوا پرو در از بین بردن بو و مزه ی بد آب و هم چنین شفاف کردن رنگ آب نیز بسیار موثر عمل می‌کند و آبی که از آن خارج می‌شود صد در صد زلال و خالص می‌باشد. این برند انواع مدل‌های دستگاه‌های اسمز معکوس مثل تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرا بنفش و اکسیژن ساز بسیار قدرتمند عمل کرده و از به روز ترین تکنولوژی‌ها در تولید آن‌ها بهره می‌گیرند. آکوا پرو در طی دو دهه فعالیتش توانسته جایگاه بسیار بالایی پیدا کند و به پر فروش ترین مارک تصفیه آب خانگی تبدیل شود. مهم ترین ویژگی محصولات آکوا پرو کیفیت بالا و نصب آسان می‌باشد. این شرکت مدعی است که تمام دستگاه‌هایش در کارخانه تست می‌شود تا بدون هیچ مشکلی در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد..

مرکز خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی

برای تهیه دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال به سراغ نمایندگی‌ها ی معتبر بروید تا هم از کیفیت دستگاه و اورجینال بودن آن مطمئن باشید و هم با مناسب ترین قیمت آن را خریداری نمایید. مرکز خرید آب تصفیه کن خانگی راد گستر نوین، با تجربه ی نزدیک به دو دهه فعالیت در امر فروش و عرضه ی تصفیه آب‌ها ی خانگی و اداری با برترین برندها ی تایوانی بهترین گزینه برای خرید می‌باشد. قیمت آب تصفیه کن خانگی در این شرکت را می‌توانید با مراجعه به سایت راد گستر نوین مشاهده نمایید و جزییات هر محصول را مطالعه نمایید تا بتوانید مناسب ترین دستگاه را برای خود انتخاب نمایید. شما از همین طریق می‌توانید سفارش خودتان را آنلاین ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان تحویل شما قرار داده شود.

فروش دستگاه‌ها برای رفاه حال مشتریان عزیز به صورت نقد و اقسطی انجام می‌شود. دستگاه‌های این شرکت دارای کارت ضمانت یک ساله ی طلایی شرکت می‌باشند که بعد از آن که دستگاه شما توسط تکنسین حرفه ای شرکت نصب شد به شما ارائه می‌شود. ببا خرید از راد گستر نوین نگران سرویس دهی و تعمیرات دستگاه تصفیه آب خود نخواهید بود. این شرکت تعویض فیلتر‌هایتان را به شما در زمان‌های معین یادآور می‌شود و خدمات مربوط به آن را نیز انجام خواهد داد.
اگر تصمیم به خرید تصفیه آب برای منزل خود دارید همین جالا جهت مشاوره رایگان با مشاوران و کارشناسان شرکت تماس بگیرید و بهترین و مناسب ترین مدل تصفیه آب را برای خود تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *