بازرگانی, صنعت

آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه

نوع فیلتراسیون آب شیرین کن صنعتی خود شوینده نوین تصفیه به صورت فلزی است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی آب ورودی دارد. از سوی دیگر افزایش میزان شوری آب به قدری است که سبب می‌شود پتانسیل خوردگی متریال‌های فلزی نیز بیشتر شوند. معمولاً آلیاژ فلزی استیل و نیکل و آلومینیوم در این راستا مورد قبول هستند.

هدف اصلی از دستگاه تصفیه آب صنعتی شیرین سازی آبهای شور و همینطور آبهای خیلی شور دریا است. مهمترین مکانیزمی‌که برای آب شیرین کن صنعتی اجرا شده است فرآیند اسمز معکوس است که توانسته کیفیت خوبی را رقم بزند.

معرفی آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه

آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه بر اساس میزان شوری و همینطور ظرفیت دبی آب خام ورودی طراحی و ساخته شده است به طوری که آنالیز لازم فیزیکی و شیمیایی و بیولوژیکی آب چاه را انجام می‌دهد. ظرفیت دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه پارس از 10 متر مکعب در روز آغاز می‌شود و البته که بر اساس سطح لوله کشی و اتصالات الکتریکی که دارد مدل‌های متنوعی را شامل می‌شود. آب شیرین کن صنعتی پیش ساخته دارای تابلو برق و همینطور تابلو کنترل مخصوص است که بر اساس نوع دستگاه اجرا می‌شود.

یکی از موضوعات مهمی‌که باید برای آب شیرین کن صنعتی در نظر گرفته شود، کیفیت آب خام ورودی و خروجی است. دقت کنید که افزایش شوری آب ورودی در نهایت منجر به افزایش فشار اسمزی می‌شود. نیاز به آنالیز فیزیکی آب خام ورودی است به طوری که طول عمر بهینه ای برای دستگاه در نظر گرفته شود. همه دستگاه‌های آب شیرین کن صنعتی نیاز به پیش تصفیه مناسب دارند و این موضوع اهمیت زیادی خواهد داشت.

اسمز معکوس دارای غشا است که نسبت به ذرات معلق نامحلول، روغن و همینطور آلودگی‌های بیولوژیکی وضعیت آسیب پذیری دارند. پیش تصفیه باعث می‌شود که آب ورودی پیش از ورود تصفیه شده و از آلودگی‌ها دور باشد. در صورتی که پیش تصفیه به درستی کار نکند، ممبران اسمز معکوس در معرض خطر قرار می‌گیرد و احتمال رسوب برای آن بسیار زیاد است. پیش تصفیه به کار رفته در آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه پارس و RO صنعتی سبب شده تا تجهیزات در وضعیت بهینه ای قرار داشته باشند و سطح کیفیت و کمیت آب تولیدی نیز بیشتر شود.

فرآیند انعقاد در آب شیرین کن صنعتی

موضوع مهم دیگری که در خصوص آب شیرین کن صنعتی باید به آن پرداخت شود فرآیند انعقاد یا لخته سازی است. برای اینکه ذرات ریز و کلویید‌ها و همینطور مواد معلق جداسازی شوند، گاه شرایط ته نشینی به صورت معمولی وجود نخواهد داشت بنابراین می‌بایست از روش انعقاد و لخته سازی استفاده کرد. برای تسریع در انعقاد نیاز است که مواد منعقد کننده مناسبی اجرا شود. این مواد در ابتدا بار الکتریکی دافعه ذرات معلق را نابود می‌سازد و سپس به واسه نیروهای واندرولس ذرات کلوئیدی را به هم وصل می‌کند و موقعیت ته نشینی را بیشتر می‌کند.
عملیات لخته سازی پس از فرایند انعقاد صورت می‌گیرد و به واسطه فلوک‌های میکرونی ذرات معلق به هم متصل می‌شوند و همینطور ذرات رویت با قابلیت ته نشینی سریع نیز جداسازی می‌شوند.

فیلتر خود تمیز کننده در آب شیرین کن صنعتی

یکی از فیلترهای مهم که در آب شیرین کن صنعتی اجرا شده است فیلتر تمیز شونده است که روند شستشوی معکوس را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. این تجهیزات به طور کلی سبب می‌شوند که سطح فیلتر با افت فشار فیلتر همگام شود و افت فشار فیلتر افزایش یابد و در نهایت سیستم کنترل اتوماتیک فیلتر را در وضعیت شستشو قرار دهد. در نهایت سطوح با آب فیلتر می‌شود و بر اساس فشار ایجاد شده، نظافت لازم صورت می‌گیرد.

معمولاً سطح فیلتراسیون آب شیرین کن صنعتی خود شوینده نوین تصفیه به صورت فلزی است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی آب ورودی دارد. از سوی دیگر افزایش میزان شوری آب به قدری است که سبب می‌شود پتانسیل خوردگی متریال‌های فلزی نیز بیشتر شوند. معمولاً آلیاژ فلزی استیل و نیکل و آلومینیوم در این راستا مورد قبول هستند.

فناوری اولترافیلتراسیون آب شیرین کن صنعتی

فناوری اولترافیلتراسیون معمولاً مبنی بر جداسازی فشاری نیمه تراوا است به طوری که ذرات معلق نامحدود را حذف می‌کند. هرچه فیلتراسیون از کیفیت بالاتری برخوردار باشد می‌توان آن را نسبت به سایر فرایندهای پیش تصفیه بهتر در نظر گرفت. دقت داشته باشید که قیمت بالای دستگاه یو اف دقیقاً به خاطر همین امکانات است.

بخش فشار قوی دستگاه آب شیرین کن صنعتی

شرایط کار آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه پارس به این صورت است که آب خاک ورودی در ابتدا از واحد پیش تصفیه عبور می‌کند و کدورت لازم را حذف می‌کند، سپس ذرات معلق نامحلول و ذرات کلوئیدی به واحد شیرین سازی وارد می‌شوند و این واحد به روش اسمز معکوس کار می‌کند.

فشار اسمزی بر اساس مقدار یونهای محلول در آب رابطه مستقیمی‌دارد. در واقع هرچه میزان یونهای محلول در آب بیشتر شود، فشار اسمزی آب نیز بیشتر خواهد بود. آب با فشار بالاتر از فشار اسمزی مسیر معکوس را طی می‌کند. به زبانی ساده تر آب شور به شیرین تبدیل می‌شود.

خرید انواع آب شیرین کن صنعتی

از آنجایی که سبک‌های مختلفی از آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه وجود دارد چه خوب است مدل مورد نظر را انتخاب نماید.

  • آب شیرین کن صنعتی با طراحی یکبار گذر و تک مرحله ای
    این دستگاه همانطور که از اسمش مشخص است برای تولید آب نمک زدایی شده استفاده می‌شود و برای نمک زدایی تنها یک از یک مرحله عبور می‌کند.
  • آب شیرین کن صنعتی با طراحی دو بار گذر
    این دستگاه دارای دو مرحله است، مرحله اول مربوط به آب شیرین اسمز معکوس است و گام دون در خصوص فشار مورد نیاز برای گذر استفاده می‌شود. این روش برای شیرین سازی آب دریا بهترین گزینه خواهد بود و شوری آب را تا حد زیادی برطرف می‌سازد.
  • آب شیرین کن صنعتی دو مرحله ای
    دستگاه آب شیرین کن صنعتی با دو بار گذر فرق دارد. در مدل دو مرحله ای، میزان بازیافت بیشتر شده و به طور کلی سطح شوری آب به شکل دیگری سنجیده می‌شود. شورابه تولید شده معمولاً فشار کمی‌به نسبت فشار ورودی آب خاک دارد و سطح اجرایی این آب به نسبت آب دریا فرق می‌کند. شما با خرید آب شیرین کن صنعتی نوین تصفیه پارس می‌توانید محصولی کاملاً استاندارد با کیفیت بی نظیر تحویل بگیرید.

همچنین شما میتوانید دستگاه تصفیه آب خانگی را از سایت پرفکت واتر تهیه کنید.

راه‌های ارتباطی با کارشناسان نوین تصفیه پارس:

مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975

مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845

شماره تماس شرکت: 4-02136440112

سایت نوین تصفیه: www.novintasfie.com

اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars

آدرس : تهران کیلومتر 22 جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک 420، واحد 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *