بازرگانی, خدمات, کسب و کار

هدیه‌های ارزان تبلیغاتی

به دنبال ابزاری برای افزایش شناخت برند خود و حفظ نام شرکت خود در مقابل خریداران فعلی و بالقوه هستید ؟ تبلیغات ابزاری است که در تشویق و هدایت خریداران موثر است. هدیه‌های ارزان تبلیغاتی ، چیزی است که باید به دنبال آن باشید. اگر تاکنون محصولات و هدایای تبلیغاتی را در نظر نگرفته اید ؛ شاید وقت آن رسیده است که این کار را انجام دهید. محصولات تبلیغاتی ، اقلامی‌هستند که با آرم سازمان ، نام تجاری و یا پیام تبلیغاتی بر روی آنها نقش بسته است. با تهیه هدیه‌های ارزان تبلیغاتی ، می‌توانید گامی‌بلند به سوی شناخته شدن و ارتقا محبوبیت برند خود بردارید.این هدایا ، معمولا هزینه پایینی برای هر واحد دارند و به صورت رایگان به افراد داده می‌شود ؛ اما از نظر ارائه نتایج بازاریابی برای تبلیغ کننده ، بسیار مطلوب می‌ باشد. هدیه‌های ارزان تبلیغاتی ، ابزار‌های بسیار موثری هستند که برای افزایش آگاهی از برند و ترویج احساسات مثبت در مورد تبلیغ‌ کننده استفاده می‌شوند.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/ابزار-های-تبلیغاتی

محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در ایران

تقریباً ۸۳ درصد از مصرف‌ کنندگان ، جذب محصولات تبلیغاتی می‌ شوند و دوباره به برند مراجعه می‌ کنند و تقاضا برای محصول را افزایش می‌ دهند. محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در ایران عبارتند از ؛ خودکار ، کیف ، لباس ، مموری USB ، ماگ ، پوشه کنفرانس ، و چتر.ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید از فلش مموری برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟

در ایالات متحده ، صنعت محصولات تبلیغاتی به طور متوسط ​​با 2.5 درصد در سال به رشد خود ادامه می‌دهد و انتظار می‌رود در سال 2020 به 16.4 میلیارد دلار برسد. متداول ترین هدایایی که در ایالات متحده به دنبال آن هستند عبارتند از ؛ پوشاک ، لوازم جانبی فناوری ، کیف ، جاکلیدی ، بروشور و دفترچه یادداشت. با استفاده اصولی از هدایای تبلیغاتی ، می‌توانید نام برند خود را بر سر زبان‌ها بیاورید. اما به یاد داشته باشید که این عامل ، نیازمند فاکتور‌های متعددی است که یکی از مهمترین آنها ، کیفیت هدایای مربوطه می‌باشد. به عنوان یک‌ شرکت نوپا و صاحب نام ، باید از محصولات با کیفیت جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید ؛ چرا که مشتریان بالقوه شما ، تنها با مشاهده کیفیت این محصولات به شما روی خواهند آورد.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/فلش-مموری

هدایای گرانتر مشتری بیشتر

تحقیقات انجمن تبلیغاتی محصولات استرالیا APPA ، بیان می‌کند که 52 درصد از مشتریان پس از داشتن یک محصول تبلیغاتی ، واکنش مثبتی نسبت به شرکت مربوطه نشان می‌دهند. این نشان می‌ دهد که محصولات تبلیغاتی ، تا چه حد برای ایجاد آگاهی از برند و رابطه بین تبلیغ‌ کننده و گیرنده اقلام تبلیغاتی مهم و مفید هستند.

محصولات تبلیغاتی به دلیل قدرت ماندگاری بالا موثر هستند. یکی از بزرگترین دلایل ارائه محصولات تبلیغاتی ، این است که هزینه بسیار پایینی دارند. اما تا چقدر پایین ؟ بر اساس یک مطالعه تأثیر تبلیغات جهانی از مؤسسه تخصصی تبلیغات (ASI) ، حدود ۵۱ درصد از افراد مورد بررسی گفتند که به احتمال زیاد با تبلیغ‌ کننده‌ ای که به آنها تبلیغ می‌کند ، تجارت می‌ کنند. نکته مهم و حائز اهمیتی که تمام شرکت‌ها باید آن را در نظر بگیرند ؛ کیفیت هدایای ارائه شده است. طبق آمار به دست آمده ؛ هدایای با ارزش بالاتر به دلیل عمل متقابل ، قصد خرید بالاتری را ایجاد می‌کنند (هدایای گرانتر مشتری بیشتر).

مزایای مرتبط با استفاده از کالاهای تبلیغاتی

هسته اصلی هر کسب‌ و کاری ، یافتن استراتژی‌‌های بازده سرمایه‌ گذاری (ROI) می‌باشد که از رشد سودآور پشتیبانی می‌ کندهدیه‌های ارزان تبلیغاتی ، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی یک شرکت استفاده می‌شوند و راه فوق العاده ای برای دستیابی به این هدف هستند. این محصولات ، همچنین برای حفظ مشتریان فعلی و به دست آوردن مشتریان جدید بسیار ارزشمند می‌باشند. برخی از مزایای مرتبط با استفاده از کالاهای تبلیغاتی عبارتند از ؛ محصولات تبلیغاتی کم هزینه و مقرون به صرفه هستند. تحقیقات نشان داده است که محصولات تبلیغاتی با هزینه کم برای هر واحد ، تعداد تأثیرگذاری بالا و اثر متقابل احساس خوب به عنوان یک هدیه رایگان ؛ تجارت بیشتری را برای تبلیغ کننده با هزینه کم به ارمغان می‌آورد. شرکت‌های کوچک و متوسط ​​یا تاجران انحصاری ، توانایی پرداخت کمپین‌‌های تلویزیونی یا بیلبوردی را ندارند ؛ اما محصولات تبلیغاتی می‌ توانند با کمترین هزینه ، نتایج مشابهی را به وجود آورند.

تکنیک کم هزینه برای بازاریابی گسترده

هدایای تبلیغاتی عمر مفید بالایی دارند. بیشتر هدایای تبلیغاتی احتمالاً حداقل ماه‌‌ها دوام می‌ آورند و برخی ممکن است سال‌‌ها در خانه یا محل کار بمانند و بارها و بارها دیده یا استفاده شوند. هدیه‌های ارزان تبلیغاتی ، وفاداری به برند را افزایش می‌دهد. یکی از راه‌ها جذاب و جالب و اثر بخش و همچنین ماندگار ارائه پک هدیه مفید و کاربردی می‌باشد.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-نمایشگاهی

مشتری که از هدایای تبلیغاتی شما لذت برده است ؛ احتمالاً تجارت شما را نسبت به رقبایتان ترجیح می‌دهد. این هدایا ، یک راه عالی برای نشان دادن قدردانی از مشتریان شما و در نتیجه الهام بخشیدن به وفاداری آنهاست. این امر باعث می‌شود که برندسازی شرکت شما به طور اصولی انجام گرفته و همچنین شامل یک پیام قانع کننده باشد. استفاده از هدایای بازاریابی یک تکنیک کم هزینه برای بازاریابی گسترده محصولات و خدمات شما است. علاوه بر گستردگی این تکنیک ، می‌ توان به کم هزینه و مقرون به صرفه بودن آن نیز اشاره کرد. سهیل گیفت ، مجموعه ای است که تمامی‌این هدایای بی نظیر را به صورت با کیفیت و کم هزینه به شما عزیزان عرضه می‌کند.

 

ایمیل سهیل گیفت : [email protected]

شماره تماس سهیل گیفت : 09125106368

آدرس : بازار تهران، خیابان پامنار، کوچه حق پرست، کوچه شهید خوئی، پلاک۵، واحد4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *