ساختمانی, کسب و کار

چرا کابینت روکش چوب محبوب و پرفروش است

کابینت روکش چوب با فراهم آوردن زیبایی طبیعی و آرامش بخش طبیعت به منزل می‌تواند در قلب هر خانه‎‌ای یعنی آشپزخانه‌‎ی آن تحول عظیمی‌را ایجاد کند. استفاده از روکش‎‌های نازک چوبی، کابینت‎‌ها را به نمای کلاسیک نزدیک‌‎تر ساخته و علاوه بر آن مقاومت بیشتری را فراهم خواهد کرد. از این‌رو با به کار بردن این روکش‎‌ها می‌توان زیبایی و کیفیت را همزمان به آشپزخانه خود هدیه داد و از حضور در آن نهایت لذت را برد. مزایای فراوان کابینت روکش چوب و نیز معایب بسیار کم نسبت به دیگر کابینت‌‎های رده پایین از جمله دلایل محبوبیت آن‎‌ها بوده و عده‎‌ی زیادی را به استفاده از این نوع کابینت ترقیب می‎‌کند.

کابینت از جمله عضوهای جدانشدنی آشپزخانه از گذشته تاکنون بوده‌ و در سایز و ابعاد متفاوتی متناسب با هر آشپزخانه‌‎ای ارائه می‌‌‌‎شود. این وسیله‌‎ که از قدمت دیرینه‎‌ای برخوردار است از سال‌‎های اول استفاده خود تغییر و تحول چشمگیری داشته و از جنبه‎‌ی صرفاً کاربردی و نگهداری ظروف به جنبه‎‌ی زیبایی نیز دست یافته‎‌است. بنابراین می‌توان گفت دیگر مثل سابق نمی‌توان هر کابینتی را به آشپزخانه نصب نمود و از آن استفاده کرد چرا که بحث دکوراسیون داخلی و ست نمودن تمام وسایل با هم، دیگر یک امر جا افتاده بوده و هر فردی تمایل به جلوه بیشتر منزل خود و ایجاد‌هارمونی دلپذیری در محیط منزل خود دارد. کابینت‌‎ روکش چوب می‌تواند خواسته‎‌ی متقاضیان را با ایجاد یک فضای ایمن، زیبا و کاربردی به جای آورده و رضایت آن‎‌ها را جلب نماید.

چرا کابینت‌‎های نسل جدید و چوبی و نسبت به نوع قدیمی‌پر طرفدارتر هستند؟

همراهی علم و تکنولوژی روز دنیا در تولید کابینت‌‎های نسل جدید، توانسته آن‎‌ها را به یکی از خارق‌‎العاده‌‎ترین صنایع بشری تبدیل کند. چرا که در تولید این نوع از کابینت‎‌ها علی‌رقم زبیایی و در نظر گرفتن سلایق متفاوت گوناگون، به ایجاد فضاهای کاربردی و متنوع فکر شده و در نتیجه از کوچک‌‎ترین فضای موجود در آشپزخانه استفاده‎‌ی بهینه می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که کابینت روکش چوب و یا دیگر کابینت‎‌های نسل جدید علاوه بر محیط‎‌های بزرگ، در منازلی که از آشپزخانه‌‎ی کوچکی برخوردار هستند نیز می‌تواند تأثیر بسزایی گذاشته و نگهداری ظروف مختلف و متفاوت را در کشوها و بخش‌‎های مختلف امکان‌پذیر کند به گونه‎‌ای که دیگر کمتر وسیله‌‎ای بر روی کابینت‌‎ها قرار می‌گیرد و آشپزخانه از شلوغی و بی‎‌نظمی‌حاصل از نبود فضای کافی نجات پیدا می‌کند.

آشنایی با کابینت‎‌های روکش چوب

آشنایی با کابینت روکش چوب و این که این کابینت‎‌ها از چه متریال‌‎هایی ساخته شده‌‎اند، یکی از روش‌‎های مؤثر جهت درک علت طرفداری و محبوبیت این نوع کابینت‎‌ها می‎‌باشد؛ چرا که بدون آشنایی با این موارد نمی‌توان تصمیم درستی را در جهت تهیه و انتخاب این نوع کابینت‎‌ها اتخاذ نمود و ممکن است در هنگام خرید دچار اشتباهات مختلفی شوید که ضررهای مالی مختلفی را برایتان به همراه داشته باشد.

کابینت روکش چوب بر خلاف نوع تمام چوب، از بدنه‌‎ی ام دی اف ساخته شده و تنها بخش چوبی آن یک روکش نازک به ضخامت چند میلیمتر می‌‎باشد. بنابراین به هیچ عنوان به غیر از بدنه‌‎های صاف و اصلی کابینت‌‎های روکش چوب نمی‌توان در باقی بخش‌‎ها گره‌‎های چوب را مشاهده نمود.خوب است بدانید که کابینت سازان جهت تولید این نوع کابینت‌‎ها بعد از ساختن بدنه‌‎ی اصلی آن و سمباده کشی‌ ‎ام دی اف اقدام به پخش چسب یا گریل بر روی آن می‌کنند. بعد از اتمام این مرحله، روکش‌‎ها بر روی ام دی اف به گونه‌‎‌ای منظم، با توجه به نوع  نقش و نگارهای طبیعی چوب قرار داده شده و سپس با کمک دستگاه پرس ثبات نهایی آن‌‎ها بر روی بدنه انجام می‌شود. بعد از این مراحل به سلیقه‌ی مشتری و نوع در خواست وی به کمک رنگ‌‎های پلی استر، پلی اورتان، شاپان این کابینت‎‌های آماده شده می‌توانند رنگ زده شوند.

تفاوت کابینت‌‎های تمام چوب با روکش چوبی

یکی دیگر مسائلی که می‌تواند بیان کننده علت محبوبیت و پرفروش بودن کابینت‌‎های روکش چوب باشد، توجه به تفاوت‌‎ها و مزیت‎‌های کابینت روکش چوب نسبت به نوع تماماً چوبی می‌‎باشد. در واقع اگر چه کابینت‌‌‎های تماما چوب همیشه به عنوان یکی از لوکس‎‌ترین کابینت‎‌ها مطرح می‌شود، اما به علت گران‌قیمت بودن آن، علارغم زیبایی فوق‌العاده‎‌ای که میتواند برای هر منزلی ایجاد کند، نمی‌توان آن را به عنوان یک کابینت مقرون به صرف درنظر گرفت. چرا که با وضعیت اقتصادی کنونی و سیر صعودی قیمت چوب، جهت خرید و نصب کابینت‌‎های تماما چوبی هر چند که فضا کوچک باشد، می‎‌بایست مبالغ زیادی را پرداخت نمایید.

با توجه به موضوعی که ذکر شد، کابینت‌سازان برای علاقمندان به کابینت‎‌های کلاسیک و طرح چوب گزینه‎‌های مختلفی چون کابینت‎‌ روکش چوب که از قیمت با صرفه‌‎تری نسبت به نوع تماماً چوب برخوردار است، را ارئه می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت کابینت‌‎های روکش چوبی با پایین آوردن هزینه‎‌ها می‌توانند نمایی تقریباً مشابه کابینت‌‎های تمام چوب برای افراد به ارمغان بیاورند. نکته‎‌ی دیگری که سبب محبوبیت بیشتر این نوع کابینت‌‎ها در بین خریداران می‌شود مقاومت بالای آن‌‎ها دربرابر رطوب می‌‎باشد. همان طور که می‌دانید آشپزخانه محلی است که معمولاً در طول روز بارها ظرف‎‌های متعددی در ان شسته می‌شود بنابراین ممکن است بارها مقداری از آب و یا رطوبت از سینک و یا ظروف شسته شده بر روی پوشش کابینت‌‎ها قرار بگیرد.

جهت آشنایی بیشتر با کابینت روکش چوب کلیک کنید

از این رو کیفیت سطح رویی کابینت‌‎ و عدم انتقال آب به بخش‎‌های زیرین خود از اهمیت بالایی برخوردرا است به همین دلیل لازم است تا پوشش روی کابینت‌‎ها و یا بدنه اصلی آن‌‎ها و همه و همه بتوانند در برابر رطوب و عوامل مشابه آن مقاومت زیادی را از خود نشان دهند. که خوشبختانه کابینت‌‎های روکش چوب با عدم نیاز به مراقبت و نگهداری چندان زیاد در برابر رطوبت، می‌توانند این امکان را فراهم آورند.

کابینت‌‎های روکش چوب و کمک به حفظ طبیعت

تهیه‌‎ی کابینت‌‎های تماماً چوب قطعاً علاوه بر هزینه بر بودن منجر به قطع تعداد زیادی درخت از جنگل‌‎ها می‌شود به گونه‎‌ای که با ادامه روند این کار ممکن است با کاهش شدیدی در تعداد درختان روبرو باشیم از این رو برای حفظ جنگل‌‎هایمان که تأمین کننده اکسیژن لازم جهت ادامه‎‌ی زندگی ما هستند بهتر است از روش‌‎های بهینه‌‎تری چون کابینت روکش چوب استفاده کنیم. در تولید کابینت‌‎های روکش چوب همان طور که در مباحث قبلی اشاره شد تنها یک یا دولایه روکش چند میلیمتری از جنس چوب استفاده می‌شود که این میزان از چوب استفاده شده در کابینت‌‎های روکش چوبی قابل مقایسه با نوع تماما چوب نخواهد بود و به همین دلیل می‌تواند به حفظ تعداد بیشتری درخت در جنگل کمک کند. بنابراین اگر شما هم علاقه‎‌ای به پرداخت مبالغ گران‌قیمت جهت تهیه‌‎ی کابینت تماماً چوب ندارید و یا این که برای حفظ محیط زیست خود ارزش زیاید قائل هستید پیشنهاد می‌کنیم که با انتخاب کابینت‎‌ روکش چوب در این مسیر گام مثبت و تأثیرگذاری را بردارید.

جهت اطلاع از قیمت کابینت روکش چوب کلیک کنید

آیا می‌توان به دوام روکش چوبی اطمینان کرد؟

همان طور که می‌دانید افراد زیادی در این صنعت مشغول به کار بوده و ممکن است در این میان افراد متعددی با سودجویی از مشتریان به جای ارائه‌‎ی روکش‌‎های چوبی اصل و با کیفیت به فروش روکش‌‎های تقلبی به پردازند. بنابراین نمی‌توان به این سوال به صورت دقیق و مشخصی پاسخ مثبت داد. اما در صورتی که خرید کابینت و انجام مراحل آن توسط یک تیم متعهد و مجرب صورت بپذیرد قطعاً نتیجه‎‌ی کار متفاوت بوده و می‌توان کابینت روکش چوب با کیفیتی را در اختیار داشت و دیگر نگرانی بابت دوام آن در صورت مراقبت صحیح وجود نخواهد داشت.

زیبایی طبیعی روکش چوبی

اگر چه بعد از چسباندن روکش‎‌های چوبی می‌توان آن‎‌ها را  رنگ زد اما از آنجایی که این روکش‌‎ها بر گرفته از چوب درختان هستند و یاد آور جنگل و طبیعت هستند می‌توانند آرامش خوبی را هنگام تماشایشان برای فرد به ارمغان آورند. در واقع خود این روکش‌‎ها از نقش و نگارها و خطوط طبیعی برخوردار هستند که یک زیبایی منحصر به فردی را به همراه دارند. به همین دلیل اگر علاقمند هستید که بخشی از زیبایی طبیعت را همواره در منزل خود داشته باشید بدون این که آسیب زیادی را به این درختان وارد کنید، کابینت‎‌ روکش چوب می‌تواند این اممکان را به راحتی برای شما فراهم آورد.

آیا کابینت‎‌های روکش چوبی متنوع هستند؟

همان طور که عرض نمودیم کابینت روکش چوب از طبیعت و درختان گرفته می‌شود بنابراین نمی‌‎تواند همانند دیگر کابینت‎‌هایی که از تولیدات صنعتی و از مواد مختلف حاصل می‌شوند تنوع بالایی داشته باشند. خصوصاً اگر فردی بخواهد تمامی‌نقش و نگارهای چوب و آن حالت کلاسیک آن را حفظ کند گزینه‌‎های پیشنهادی زیادی چه از لحاظ جنس روکش چوبی و نوع درختان و چه طرح و البته رنگ آن در اختیار نخواهد داشت. رنگ زدن روکش چوب اگر چه می‌تواند رنگ دلخواه فرد را ایجاد نماید اما دیگر آن طراوت طبیعی و نقش و نگارهای منحصر بفرد چوب دیگر به وضوح احساس نخواهد شد.

از کجا این کابینت‌‎های محبوب را تهیه کنیم؟

خوشبختانه با ورود بسیاری از مشاغل به عرصه‌‎ی اینترنت تولیدکنندگان و فروشندگان کابینت‌‎ها نیز با راه اندازی وبسایت اینترنتی خود پا به این عرصه گذاشته و خدمات خود را گسترش داده‎‌اند. بنابراین انتخاب بهترین مرکز و بهترین تولیدکنندگان کابینت با وجود چنین سایت‌‎هایی کار چندان دشواری نخواهد بود. تنها کافیست با بررسی و مقایسه‌‎ی اطلاعات موجود در سایت‌‎ها و کیفیت خدمات و نیز بررسی قیمت کابینت روکش چوب بعد از ارتباط با کارشناسان و متخصصان آن، بهترین سایت را جهت سفارش کابینت مد نظر خود برگزینید.

شرکت نوین کابین با فعالیت مستمر در زمینه‎‌ی طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت و دکوراسیون داخلی در تهران و دیگر شهرستان‎‌ها در خدمت شما عزیزان می‎‌باشد. این شرکت جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به برگزاری یک نمایشگاه دائمی‌در محل کارخانه نموده است تا متقاضیان بتوانند از نزدیک به بررسی چگونی و کیفیت و رنگ و طرح کابینت‌های تولیدی بپردازند. همچنین افرادی که به دلیل طولانی بودن مسافت توانایی مراجعه به کارخانه را ندارند می‌توانند از طریق سایت http://novincabinco.com/ با کارشناسان این سایت ارتباط برقرار کرده و به سفارش کالا بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *