خدمات, علم و فناوری, کسب و کار

تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات موبایل در محل

همان‌طور که گفتیم موضوع بسیار مهم برای تعمیرات موبایل در محل میزان اعتبار فرد یا سازمانی است که شما می‌خواهید کار تعمیرات موبایل خود را به او بسپارید. این موضوع از دو جهت مهم‌تر از نرخنامه تعمیرات موبایل و هزینه تعمیرات موبایل است. علاوه بر مسایل امنیتی که گفتیم یک نفر که برای تعمیرات موبایل به شما مراجعه کرده است، باید نسبت به تعویض قطعات اصلی گوشی تلفن همراه شما بسیار حساس باشد. یک متخصص تعمیرات موبایل خوب و کارآزموده حتما تنها در صورت نیاز قطعات اصلی گوشی تلفن همراه شما را تعویض می‌کند؛ چرا که به هر حال قطعه تعویضی کارایی و کیفیت قطعه اصلی را نخواهد داشت. همچنین تعویض قطعه اصلی هزینه بسیار بیشتری برای تعمیرات موبایل به شما تحمیل می‌کند.

فرآیند تعمیرات موبایل در محل

تعمیرات موبایل در محل یا تعمیر موبایل در منزل از خدماتی می‌باشد که توسط دلتوس ارائه می‌گردد. اما فرآیند این تعمیرات به صورتی می‌باشد که باید توجه ویژه به آن داشت. تعمیر موبایل در محل دارای شرایط خاصی می‌باشد تا بتوان به فرآیند تعمیرات پرداخت. اما این مجموعه با ارائه راهکاری مناسب در خصوص تعمیرات موبایل شما در تلاش است که افزایش راحتی و کارایی را برای شما فراهم نماید.

نحوه انجام تعمیرات موبایل

جهت انجام تعمیرات موبایل در محل ابتدا کاربران گرامی‌تماس با ما گرفته و مشکل دستگاه خود را بیان می‌کنند. کارشناسان مجموعه پس از دریافت اطلاعات و آدرس کاربر، اقدام به اعزام پیک رایگان شرکت به منزل افراد می‌نماید و پس از ارائه رسید به کاربر دستگاه را از وی تحویل می‌گیرد و به تعمیرگاه موبایل می‌آورد. تعمیرکاران و متخصصان این مجموعه با بررسی و یافتن ایراد دستگاه اقدام به تعمیر آن می‌نمایند و پس از این روند دستگاه را مجدد با پیک رایگان به مغازه، منزل، اداره و … که افراد در آن ساکن هستند ارسال می‌نماید. تعمیر موبایل در محل دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که سبب افزایش رضایت کاربران و تمایل به استفاده از این اقدام را بوجود آورده است.

مجموعه دلتوس با ارائه خدمات دیگری نظیر تعمیر تخصصی تبلت، تعمیرات آی مک، تعمیر تخصصی لپ تاپ و تعمیر گوشی اپل، سامسونگ و … آمادگی برطرف نمودن کلیه ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات الکترونیکی را دارا می‌باشد. استفاده از یک تیم متخصص سبب شده است که مشتریان زیادی به ما اعتماد نموده و تعمیر موبایل در محل خود را به ما سپرده اند.

برای طولانی‌تر شدن عمر باتری موبایل موارد زیر را رعایت کنید:

از کابل شارژ بی‌کیفیت و غیراستاندارد استفاده نکنید.

از آداپتور و شارژر غیر اصلی استفاده نکنید تا نیازی به تعمیرات موبایل نداشته باشید.

لازم نیست گوشی تلفن همراه خود را طولانی به شارژ بزنید، بخصوص وقتی شارژش تکمیل شد.

بلوتوث و وای‌فای خود را تنها هنگام نیاز روشن کنید و در سایر موارد خاموش نگهدارید.

اگر از اینترنت فقط برای ارسال متن استفاده می‌کنید، نیازی به فعالسازی 3G و 4G ندارید.

نور صفحه نمایش خود را در داخل اتاق کم کنید و از نور موجود اتاق استفاده کنید. هر چه کمتر باتری موبایل مصرف کنید، امکان احتیاج به تعمیرات موبایل کمتر می‌شود.

بد نیست بدانیم که یک گوشی تلفن همراه اصولا چرا داغ می‌شود

شاید عجیب به نظر برسد، ولی گوشی موبایل خود را ترجیحا روی سطوح خنک با دمای پایین‌تر قرار دهید.

برای مدت طولانی از گوشی خود استفاده نکنید.

یک عامل این است که وقتی گوشی موبایل دارد شارژ می‌شود از آن استفاده کنید.

حجم پردازش خواسته شده از سی‌پی‌یو را کم کنیم.

اما چگونه این کار را انجام دهیم تا موبایل‌مان نیاز به تعمیرات پیدا نکند

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های پشت زیادی فعال در پس‌زمینه نداشته باشیم.

از آنتن وایرلس زیاد استفاده نکنیم، چرا که این آنتن نیز مانند سی‌پی‌یو گرم می‌شود.

صفحه نمایش‌مان را زیاد و طولانی مدت روشن نگذاریم.

از قاب‌ها یا کاورهای غیررسانا که عموما از جنس پلاستیک هستند، استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *