بازرگانی, خدمات

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر

اگر تا به حال به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بوده باشید، نام چند برند را حتما شنیده اید. تصفیه آب سافت واتر یکی از همان مارک‌های معروف و معتبر در حوزه تصفیه آب میباشد.

اما شاید سوالاتی برای شما به وجود آمده باشد که آیا تصفیه آب سافت واتر ساخت کجاست؟ آیا تصفیه آب‌هایی که با برند سافت واتر به نام تصفیه آب‌های آمریکایی یا تایوانی به فروش میرسانند اورجینال و اصل هستند؟

در این مطلب به بررسی این ابهامات خواهیم پرداخت. بنابراین با ما در راهنمای خرید تصفیه آب سافت واتر همراه باشید.

لازم به ذکر است که شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین فروشندگان تصفیه آب و نمایندگی تصفیه آب سافت واتر در ایران است. انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 تا 9 مرحله ای و تولید ایران در پاکاب گستر با بهترین قیمت به فروش میرسد.

تصفیه آب سافت واتر ساخت کجاست؟

در حال حاضر دستگاه‌های آب تصفیه کن بسیاری با مارک‌های گوناگونی در ایران به فروش میرسند. برخی از این مارک‌ها ساخت کشور‌های خارج از کشور خصوصا تایوان است. اما بسیاری از تصفیه آب‌ها در حال حاضر در ایران تولید میشوند، اما از قطعات وارداتی تایوانی یا چینی نیز استفاده میکنند.

بهترین برند‌های تصفیه آب در ایران عبارتند از:

  • برند تصفیه آب سافت واتر
  • تصفیه آب CCK
  • تصفیه آب لایف واتر
  • برند کره ای هیوندای
  • برند تصفیه آب فیلترو
  • تصفیه آب آکواجوی
  • و …

تصفیه آب سافت واتر نیز مانند بسیاری از برند‌های نام برده شده در ایران تولید میشود. بسیاری از فروشندگان ادعا میکنند که این دستگاه اورجینال تایوانی یا آمریکایی است. در صورت خرید از این گونه از فروشندگان حتما از آنها بخواهید که در فاکتور فروش ذکر کنند که تصفیه آب اورجینال و وارداتی از تایوان یا کشور‌های دیگر است.

قطعات برند سافت واتر

برند سافت واتر یکی از مارک‌هایی است که قطعات بسیاری نیز تحت این برند تولید شده و به فروش میرسد. برای مثال پمپ تصفیه Soft Water از بهترین پمپ‌های افزایش فشار تصفیه آب خانگی است. علاوه بر آن انواع فیلتر تصفیه آب از مرحله یک تا شش تحت برند سافت واتر تولید میشود.

در ادامه برخی از مهم ترین قطعات تصفیه آب سافت واتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

موتور یا پمپ افزایش فشار

موتور دستگاه تصفیه آب که به موتور دستگاه نیز شناخته میشود یکی از مهم ترین قطعات مربوط به تصفیه آب است. اسمز معکوس که در شکل ممبران در مرحله چهارم دستگاه ظاهر میشود، برای اینکه بتواند عملکرد فیلتراسیون مناسبی داشته باشد، باید فشار کافی داشته باشد. یعنی آب با فشار بسیار مناسبی به این قطعه برسد. به همین دلیل است که تصفیه آب خانگی سافت واتر که با سیستم اسمز معکوس کار میکند، همیشه نیاز به یک پمپ دارد.

ترانس تصفیه آب

تمامی‌قطعات برقی ذکر شده، یعنی پمپ، شیر برقی، سوئیچ‌های فشار تصفیه آب و … برای عملکرد خود نیاز به جریان برق دارند. این جریان را آداپتور یا ترانس تصفیه آب تامین میکند.

مخزن ذخیره

مخزن تصفیه آب تحت برند سافت واتر تولید نمیشود. معمولا از مخزن ایرانی تانک مکس در کنار دستگاه تصفیه آب سافت واتر استفاده میشود. لزوم استفاده از مخزن نیز به دلیل اسمز معکوس است. این روش به دلیل کند بودن، برای اینکه بتواند کارایی مناسبی را داشته باشد، همواره به مخزن ذخیره نیازمند است.

انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر

همانطور که گفته شد، تصفیه آب‌های اورجینال به ندرت وارد ایران میشوند. اما میتوان گفت که تصفیه آب‌های ایرانی نیز که تحت برند سافت واتر تولید میشوند، دارای کیفیت قابل قبولی هستند.

همانطور که گفته شد پاکاب گستر یکی از معتبر ترین فروشندگان تصفیه آب است. این شرکت انواع تصفیه آب سافت واتر را در مراحل گوناگون و با کیفیت‌های مختلف به فروش میرساند. در این بخش به طور خلاصه برخی از مهم ترین ویژگی‌های تصفیه آب‌های سافت واتر را ذکر خواهیم کرد.

تصفیه آب 6 مرحله سافت واتر

تصفیه آب سافت واتر مدل 6 مرحله ای یکی از دستگاه‌هایی است که به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت بسیار عالی خود توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

این دستگاه سافت واتر دارای 6 مرحله فیلتراسیون است. همانطور که میدانید بار اصلی تصفیه آب بر دوش فیلترهای به کار رفته در آب تصفیه کن است. هر یک از این فیلترها وظیفه حذف آلاینده‌های مختلفی را دارند. در ادامه با این فیلترها در دستگاه سافت واتر بیشتر آشنا خواهیم شد.

  1. فیلتر مرحله اول: الیافی پلی پروپیلن
  2. فیلتر مرحله دوم: کربن اکتیو گرانول
  3. فیلتر مرحله سوم: کربن بلاک
  4. فیلتر مرحله چهارم: ممبران اسمز معکوس
  5. فیلتر مرحله پنجم: پست کربن خطی
  6. فیلتر مرحله ششم: مینرال

از طرف دیگر سرویس دستگاه‌های سافت واتر نیز نسبتا آسان است. به دلیل اینکه این تصفیه آب در دسته تصفیه آب‌های استاندارد قرار میگیرد، اولا میتوان به راحتی با آموزش‌های موجود در سایت پاکاب گستر به تعویض فیلتر آن پرداخت.

لازم به ذکر است که تصفیه آب‌های سافت واتر را میتوانید با هر فیلتری که در نظر دارید تجهیز کنید. برای مثال میتوانید در زمان تعویض فیلتر، به جای فیلتر ایرانی سافت واتر، فیلترهای تایوانی معتبر و با کیفیت تری را خریداری کنید تا از کیفیت آب خروجی خود نیز اطمینان کامل داشته باشد.

تصفیه آب‌های 8 و 9 مرحله ای

تصفیه آب‌های هشت مرحله ای و نه مرحله با برند سافت واتر نیز از دستگاه‌های پر فروش در ایران هستند. همانطور که از نامشان مشخص است، این دستگاه‌ها دارای هشت یا نه عدد فیلتر تصفیه آب هستند. این فیلترهای اضافی به دستگاه کمک میکنند تا هرچه بهتر به فرآیند فیلتراسیون آب بپردازد.

برای مثال دستگاه تصفیه آب 9 مرحله سافت واتر دارای فیلتر‌های محافظ ممبران، قلیایی و اینفرارد در مرحله 7 تا 9 تصفیه آب است. این فیلتر‌ها، آب خروجی از شیر برداشت را عاری از هر گونه ناخالصی خواهند کرد.

در دستگاه هشت مرحله ای نیز فیلتر اینفرارد وجود ندارد. نکته ای که خرید این دستگاه‌ها را با اطمینان بیشتری برای ما ارائه میکند، تولید این دستگاه‌ها توسط شرکت آریاصنعت معصومی‌از قم است. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان تصفیه آب خانگی در خاورمیانه است.

پاکاب گستر یکی از بزرگترین نمایندگان فروش محصولات تصفیه آب معصومی‌در ایران است. انواع محصولات معصومی‌تحت برند‌های سافت واتر، سی سی کا و … در شرکت پاکاب گستر به فروش میرسد.

خرید دستگاه تصفیه آب از پاکاب گستر

شرکت پاکاب گستر با تجربه بیش از یک دهه در حوزه تولید، فروش و واردات انواع قطعات و محصولات تصفیه آب، از معتبر فروشندگان تصفیه آب سافت واتر در ایران است. برای مشاهده محصولات تصفیه آب پاکاب گستر میتوانید به سایت شرکت به نشانی www.digipakab.com مراجعه کنید.

پاکاب گستر شیرمحمدی به دلیل اینکه یکی از بزرگترین عرضه کنندگان قطعات و فیلترهای تصفیه آب در ایران میباشد، انواع لوازم تصفیه آب را با برندهای مختلف تایوانی، ویتنامی، چینی و … به فروش میرساند. سافت واتر و سی سی کا نیز در بین این برندهای معتبر قرار دارد.

در نهایت اگر نیاز به راهنمایی در خرید انواع دستگاه تصفیه آب داشتید و نیاز به طرح سوال در مورد تصفیه آب داشتید، میتوانید با بخش فروش شرکت پاکاب گستر تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *