بازرگانی

بهترین انتخاب برای سرویس چینی جهیزیه هومیت + تخفیف

سرویس چینی جهیزیه هومیت یکی از باکیفیت‌ترین ظروف چینی موجود در بازار است که به‌ دلیل کیفیت بالا، تنوع در مدل و طرح و هم‌چنین قیمت مناسب محبوبیت زیادی در بین نوعروسان و خانم‌ها دارد‌. انواع سرویس چینی با برند و کیفیت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید در مورد ویژگی‌های ظروف چینی باکیفیت اطلاعاتی بدست بیاورید تا بتوانید یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را در خرید یک سرویس چینی باکیفیت و درجه‌یک راهنمایی کنیم.

نکات مهم در زمان خرید سرویس چینی جهیزیه

نمونه‌های مختلفی از سرویس غذاخوری چینی در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها از مواد بی‌کیفیت تولید شده و حتی غذا خوردن در آن‌ها برای سلامت بدن ضرر دارد. برای این‌که بتوانید سرویس چینی باکیفیت و درجه یک خریداری کنید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

طرح و نقش‌های ظروف چینی

در زمان خرید اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، فرم و طرح‌های ظروف چینی است. اگر قصد دارید یک سرویس کامل برای جهیزیه خود خریداری کنید، حتما باید به رنگ، طرح و فرم ظروف توجه کنید. شما می‌توانید رنگ ظروف را با توجه به دکوراسیون و سایر وسایل آشپزخانه انتخاب کرده و با هماهنگی بین رنگ‌ها، فضای آشپزخانه را بسیار شیک جلوه دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای پذیرایی از مهمان‌ها، ظروفی با رنگ و طرح کلاسیک و برای استفاده روزمره ظروفی چینی با رنگ‌های شاد را انتخاب کنید. اگر تنوع رنگ و مدل برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید یک سرویس ظروف چینی شیک و منحصربه‌فرد داشته باشید، سرویس چینی جهیزیه هومیت بهترین انتخاب است.

کیفیت ظروف چینی

توجه داشته باشید که یک سرویس چینی علاوه‌بر ظاهر شیک و زیبا باید از کیفیت خوبی هم برخودار باشد. شما قرار است سال‌ها از این ظروف استفاده کنید و در صورتی که کیفیت پایینی داشته باشد خیلی زود ترک خورده و می‌شکند. حتما این سوال برایتان پیش آمده که ویژگی‌های یک سرویس چینی باکیفیت چیست؟

  • یک سرویس ظروف چینی با کیفیت، علاوه‌بر وزن کم، باید شفافیت هم داشته باشد.
  • باید در برابر ضربه و حرارت بالا مقاوم باشد.
  • طرح، نقش و نگارهای روی ظروف به مرور زمان و با شستشو کمرنگ نشود.
  • ظروف چینی درجه یک باید در برابر خط و خش مقاومت خوب داشته باشد.
  • هم‌چنین قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و مایکروویو باشد.

سرویس چینی جهیزیه هومیت تمام ویژگی‌های یک ظروف باکیفیت را دارد و جزء مرغوب‌ترین ظروف چینی به شمار می‌رود.

 قابل شستشو بودن در ماشین ظرفشویی

امروزه اکثر بانوان شاغل جهت شستشو ظروف چینی از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنند. حتما در زمان خرید ظروف چینی جهیزیه به ثبات رنگ و مقاومت در برابر حرارت و مواد شوینده قوی مورد استفاده در ماشین ظرفشویی توجه کنید. اگر قصد دارید ظروف چینی خود را در ماشین ظرفشویی بشویید حتما از قابل شستشو بودن آن در ماشین ظرفشویی مطمئن شوید. در غیر این صورت با چند بار شستشو، رنگ و طرح‌های ظروف کدر شده و دیگر شفافیت قبل را ندارد. سرویس چینی جهیزیه هومیت بسیار مقاوم و با دوام هستند و شما با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را در ماشین ظرفشویی بشویید. البته پیشنهاد می‌کنیم به‌طور مداوم از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید؛ زیرا به دلیل مواد شوینده قوی و حرارت بسیار بالا با گذشت زمان ممکن است ظروف کدر شوند.

بهداشتی بودن ظروف چینی

اگر به فکر سلامتی خود هستید همان‌طور که در زمان خرید موادغذایی به بهداشتی بودن آن‌ها توجه می‌کنید باید به مواد به کار رفته در تولید ظروف چینی هم اهمیت بدهید. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان سرویس چینی برای براقیت کاذب ظروف از فلزاتی نظیر سرب و کادمیوم استفاده می‌کنند که برای سلامتی بدن بسیار مضر هستند. به همین دلیل مواد به کار رفته در تولید سرویس چینی بسیار مهم است و باید برای غذا خوردن مناسب باشد. سرویس چینی جهیزیه هومیت دارای علامت بهداشت و استاندارد است و از مواد باکیفیت و سالم تولید شده است.

تنوع  و تعداد ظروف چینی

یکی از نکاتی که در زمان خرید سرویس چینی باید به آن توجه کنید، تنوع و تعداد ظروف است. شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و مهمانی‌هایی که می‌خواهید در آینده برگزار کنید، سرویس چینی خود را انتخاب نمایید‌. برخی از برندهای موجود در بازار، تعداد کافی از اقلام ضروری مانند دیس، سالادخوری، ظرف سوپ‌خوری و غیره را ندارند و شما مجبور هستید هزینه بیشتری را بابت خرید اقلام اضافه پرداخت کنید که اصلا مقرون به صرفه نیست. سرویس چینی جهیزیه هومیت از تنوع بالایی برخودار است و تمام اقلام ضروری سرویس غذاخوری را دارد. هم‌چنین اگر قصد دارید مهمانی‌های بزرگ بگیرید، امکان سفارش اقلام تکی وجود دارد. پس لازم نیست هزینه بیشتری را بابت خرید یک سرویس چینی دیگر بپردازید. شما می‌توانید تنها اقلام پرمصرف مثل بشقاب را خریداری کنید.

ضمانت‌نامه ظروف چینی

بسیاری از تولیدکنندگان سرویس چینی، هیچ‌گونه ضمانتی برای شکستگی ظروف نمی‌دهند. اما شرکت‌های معتبر جهت جلب رضایت مشتریان، طبق شرایط درج شده در ضمانت‌نامه، تعویض یا جایگزین قطعات شکسته به تعداد محدود را تقبل می‌کنند. شرکت هومیت به‌عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان سرویس چینی به رضایت مشتریان خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و در صورت شکستن قطعات به تعداد محدود، امکان تعویض و جایگزین آن وجود دارد. سرویس چینی جهیزیه هومیت از بهترین ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش برخوردار است.

قیمت ظروف چینی

نکته دیگری که هنگام خرید سرویس چینی باید به آن دقت کنید، قیمت آن است‌. برخی از افراد تصور می‌کنند که ظروف چینی وارداتی چون تولید کشورهای خارجی هستند از کیفیت بالاتری برخودار هستند و هزینه زیادی را بابت خرید آن پرداخت می‌کنند. در حالی‌که هیچ‌گونه نظارتی بر کیفیت و قیمت این محصولات انجام نمی‌شود. اما محصولات ایرانی نه‌تنها از کیفیت بالایی برخودار هستند بلکه امروزه به بسیاری از کشورهای دیگر نیز صادر می‌شوند. سرویس چینی جهیزیه هومیت یکی از باکیفیت‌ترین ظروف موجود در بازار است که با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد‌. اگر علاوه‌بر کیفیت، قیمت ظروف چینی برایتان اهمیت دارد؛ سرویس چینی جهیزیه هومیت بهترین انتخاب هستند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به نکات مهم برای خرید سرویس چینی پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که از اصالت کالا و خدمات پس از فروش آن مطمئن باشید حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. سرویس چینی جهیزیه هومیت یکی از باکیفیت‌ترین ظروف چینی موجود در بازار است که از ویژگی‌های آن می‌توان به کیفیت، قیمت مناسب، تنوع بالا، بهداشتی بودن، ضمانتنامه‌ معتبر و غیره اشاره کرد.

منبع: هومیت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *