بازرگانی, خانواده, کسب و کار

مدیریت هزینه‌های خرید لباس بچه گانه به چه شکل است

در زمینه لباس کودک، دنیایی از رنگ و طرح‌های دوستداشتنی وجود دارد که همین امر برای خرید  لباس بچگانه  ممکن است که والدین جوان را به خصوص، بسیار وسوسه کند و دست به خرید افراطی بزنند.

این عمل علاوه بر هزینه‌های بالای خرید لباس بچگانه، هزینه تعویض تعداد زیادی از لباس‌ها و جایگزین کردنشان با لباس‌های جدید را نیز در بر میگیرد.زیرا که رشد کودکان بسیار سریع می‌باشد و لباس‌های خریداری شده به سرعت کوچک خواهند شد.

در این مقاله از سایت بی‌بی شاپینگ سعی کرده ایم به انواع لباس‌های بچگانه دخترانه و لباس‌های بچگانه پسرانه بپردازیم و علاوه بر این موضوعات لباس‌های مهم و مورد نیاز کودکان را برایتان دسته بندی کنیم تا خرید به صرفه تر و مناسب تری را داشته باشید.

انواع لباس بچه گانه

لباس‌های بچه گانه در مرحله اول به نوع دخترانه و پسرانه تقسیم می‌شوند.در ابتدا ما لباس‌های دخترانه را دسته بندی خواهیم کرد.

لباس‌های بچه گانه دخترانه

لباس‌های دخترانه پر از رنگ و طرح‌های مختلف هستند زیرا که دختران بسیار بیشتر از پسر‌ها علاقه به طرح‌های فانتزی و چین چینی دارند.به همین دلیل لباس‌های دخترانه دسته بندی متنوعی دارند.از جمله انواع لباس‌هایی که دختر‌های کوچک میتوانند در کمد‌های لباسشان داشته باشند میتوان به :پیراهن، تیشرت، سویشرت، کت و کاپشن، رامپر و سرهمی، جوراب شلواری، دامن، شورت و شلوارک، شال و روسری و…

خرید لباس بچه گانه دخترانه کاری بسیار شیرین و دوست داشتنی خواهد بود زیرا که مادران به خصوص علاقه بسیاری به پوشاندن لباس‌های فانتزی و رنگی به دختران خود دارند.البته حتما باید در نظر داشت که با نوع پوششی که به کودک می‌دهید بر روی شخصبت او نیز تاثیر گذار خواهید بود.

از بین لباس‌های دخترانه برای مدیریت هزینه، باید ابتدا لیستی از لوازم ضروری تهیه کرد وکاربردشان را در نظر داشت تا بتوان از خرید بیش از حد نیاز لباس برای کودک جلوگیری کرد.از بین لباس‌های گفته شده چندین مورد باید در هر کمدی وجود داشته باشد:

بلوز و پیراهن

بلوز و پیراهن از جمله البسه مورد نیاز هر کودکی می‌باشد پس باید چندین دست از انواع پیراهن و بلوز در کمد هر دختر بچه ای وجود داشته باشد.بلوز‌ها هم در منزل پوشیده می‌شوند و هم در مهمانی‌های خانگی.البته میتوان از نوع طرح‌های ساده برای منزل و طرح‌های شلوغ برای مهمانی‌ها استفاده کرد.

به صورت کلی پیراهن‌ها هم مناسب منزل و هم خارج از منزل هستند.اما گزینه خوبی برای زمان بازی کودکان نخواهند بود.بهتر است  چند پیراهن برای محیط‌های مختلف خریداری کنید و اول هر فصل اقدام به خرید پیراهن مناسب آن فصل نمایید.

تیشرت دخترانه

تیشرت‌های دخترانه نیز دارای انواع مختلفی هستند از جمله نوع طرحدار و ساده.از تیشرت‌ها به دلیل راحتی زیادشان هم میتوان زیر کت استفاده کرد و هم به صورت تکی در روزهای گرم برای خارج از منزل به کودک پوشاند.

تیشرت‌ها راحتی زیادی را برای کودک به ارمغان می‌اورند که برای زمان بازی آنها نیز بسیار مناسب خواهد بود ولی حتما دقت کنید که سایز درستی را برای کودک خریداری کنید.

خرید ۴ تا ۵ عدد تیشرت برای موقعیت‌های مختلف میتواند برای هر فصل کافی باشد.

سویشرت، کت و کاپشن دخترانه

انواع سویشرت‌های زیپ دار و کلاه دار و همچنین انواع مختلف کت و کاپشن‌ها، در بازار وجود دارد که میتوانید با توجه به سلیقه کودک خود آنها را خریداری کنید.

خرید یک عدد کاپشن حتی میتواند برای یکسال کافی باشد.

رامپر و سرهمی‌دخترانه

انواع رامپر و سرهمی‌ها برای نوزادان به خصوص بسیار مناسب هستند.مخصوصاً نوع دکمه دارشان در هنگام تعویض پوشک و لباس بسیار کمک کننده خواهد بود.

سرهمی‌یا اورال برای کودکان نیز بسیار جذاب می‌باشد.اورال‌ها دارای نوع پاچه کوتاه، پاچه بلند، حلقه ای، آستین دار می‌باشند.سرهمی‌های ساده آستین بلند و پاچه بلند به عنوان لباس خواب بسیار خوب خواهند بود.

از نوع پاچه کوتاه و آستین کوتاه میتوان در فصل گرما برای دختران و حتی پسر‌ها استفاده کرد.

سرهمی‌ها هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ کاربردی بودن، بسیار مفید هستند.

جوراب شلواری و شلوارک دخترانه

گاهاً لباس‌هایی در کمد دخترک تان وجود دارد که رنگ بی روحی دارند و دوست دارید که آنها را با چیز دیگری ست کنید تا از زیبایی بیشتری برخوردار شوند.یکی از مناسب ترین گزینه‌ها جوراب شلواری‌ها هستند که با داشتن رنگ‌های متنوع و طرح‌های زیبا میتوانند به راحتی با انواع پیراهن‌ها و کفش‌ها، ست شوند.

شلوارک‌ها برای منزل و بیرون از منزل در روز‌های گرم بسیار گزینه خوبی هستند زیرا که امکان بازی کردن به صورت آزادانه را به کودک می‌دهند اما باید حتما مراقب باشید که کودک زمین نخورد تا پاهایش آسیب ببیند زیرا شلوارک‌های کوتاه، پوشش مناسبی را برای ناحیه زانو تا مچ را نخواهند داشت.

ست‌های لباس دخترانه

ست‌های مختلف لباس هم برای دختر‌ها و هم پسر‌ها قابل تهیه خواهد بود.بکار گیری از ست‌های ساده شامل:تیشرت و شلوارک، سارافون، تیشرت و شورت، بلوز و شلوار، بلوز وشلوارک، برای منازل و همچنین گردش‌های روزانه بسیار مناسب خواهند بود.

با خرید ست‌های مختلف هم در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود و هم با توجه به قیمت مناسبشان در صورت خراب شدن در هنگام بازی کودکان ضرری نخواهید کرد!

لباس‌های بچه گانه پسرانه

خرید لباس‌های بچه گانه پسرانه نیز گاهی اوقات سخت خواهد بود. اما باید در نظر داشت که اولین خرید باید خرید لباس‌های ضروری باشد.لباس‌های ضروری شامل:تیشرت، زیرپوش، شورت و شلوارک، کاپشن، کلاه، شلوار می‌باشد.

پسر بچه‌ها به بازی‌ها علاقه بیشتری دارند به خصوص بازی‌هایی که باعث کثیف شدن لباسشان شود! به همین دلیل بهتر است که از ست‌های ساده و ارزان و راحت برای آنها استفاده کرد تا به راحتی به فعالیت‌های روزمره و بازی‌های مختلفشان برسند.

شما میتوانید در این امر از کودکتان نیز نظر بخواهید و او را هم در نحوه لباس پوشیدن سهیم کنید تا علاوه بر حس مستقل بودن، بتواند رنگ‌ها و انواع لباس‌های خود را بشناسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *