بازرگانی, خدمات, صنعت

برترین شرکت حمل بار بین شهری با 30 سال سابقه

حمل و نقل بین شهری با ارزان ترین قیمت

شرکت حمل و نقل آنی بار یکی از معتبرترین و با تجربه ترین شرکت‌های باربری در سطح داخلی می‌باشد ؛ خدمات حمل و نقل بین شهری از تخصصی ترین خدمات آنی بار است که روزانه در سراسر کشور به شما ارائه می‌شود . تمامی‌افرادی در جایگاه‌های مختلف با شرایط متفاوت ، حداقل یکبار هم که شده به خدمات باربری نیاز پیدا می‌کنند ؛ در آن زمان پیدا کردن باربری خوب و قابل اعتمادی که بارتان را در اختیارشان قرار دهید ، مهم ترین مسئله می‌باشد.

امروز باربری‌های بسیاری هستند که در شهر‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهند اما آیا تمامی‌آن‌ها قابل اعتماد هستند ؟ در مقابل باری که تحویلشان می‌دهید چه چیزی را به عنوان تضمین خدمات باربری به شما ارائه می‌دهند ؟ اگر در زمان حمل بار ، بارتان دچار صدمه و آسیب شود ، چه کسی پاسخو می‌باشد ؟ چه کسی خسارت وارد شده به بارتان را جبران می‌کند ؟ . . . . .

هنگامی‌که به دنبال باربری مناسب و مطمئن هستید باید به این موارد توجه کنید.

پیشنهاد ما به شما ، شرکت حمل و نقل آنی بار می‌باشد ؛ اما توجه کنید ما با دلایل محکم آنی بار را به عنوان باربری قابل اعتماد و مطمئن به شما معرفی میکنیم ؛ برخی از این دلایل:

  • آنی بار دارای مجوز رسمی‌از اتحادیه راه و ترابری می‌باشد و تمامی‌فعالیت‌های این شرکت تحت نظارت اتحادیه می‌باشد.
  • آنی بار دارای سابقه چندین ساله است که این سبب اعتماد سازی و تجربه و تبحر در کار می‌شود.
  • آنی بار مسئولیت کار بارتان را قبول می‌کند و با صدور بارنامه رسمی‌و دولتی ، باربری بدون مشکلی را به شما تضمین می‌دهد.
  • آنی بار از بهترین و معتبرترین بیمه ایران برای حفظ امنیت بارتان استفاده می‌کند ( درصدی از بیمه را نیز به صورت رایگان به شما ارائه می‌کند.)
  • آنی بار مجهز به انواع خودرو‌های باربری می‌باشد که با توجه به بارتان و شرایط حمل آن در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • کارشناسان آنی بار همه روزه آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خدمات باربری و حمل و نقل به عموم افراد می‌باشند.

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های باربری آنی بار می‌باشد ، ما به شما پیشنهاد میکنیم از خدمات تخصصی و حرفه ای این شرکت باربری استفاده کنید تا تمامی‌آن چیزی که ما گفتیم را به عینه مشاهده نماید.

باربری بین شهری از تهران

دفتر مرکزی آنی بار واقع در تهران ، ابتدای بزرگراه امام رضا می‌باشد ؛  خدمات باربری بین شهری از تهران شامل ؛ حمل انواع بار و کالاهای صنعتی و تجاری ، حمل اثاثیه و لوازم منزل ، حمل لوازم اداری ، حمل مبلمان و سرویس چوب ، حمل آهن آلات ، حمل مواد غذایی و . . . . از استان تهران و شهرستان‌ها و شهرک‌های اطراف تهران به سراسر کشور می‌باشد.

شما می‌توانید انواع بارهای مورد نظرتان را با خودرو‌های باربری آنی بار از تهران به سراسر کشور ارسال کنید.

تهران به عنوان پایتخت کشور و بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور یکی از مهم ترین شهر‌های صنعتی و تجاری کشور نیز می‌باشد ؛ روزانه حجم بسیار زیادی بار و کالا‌های تجاری ، مواد اولیه صنایع و . . . .از این شهر به سایر شهر‌ها ارسال می‌شود.

 

باربری تهران به گرگان نمونه از خدمات باربری بین شهری آنی بار می‌باشد که همه روزه با تخفیف ویژه به شما ارائه می‌شود.

حمل بار بین شهری برای همه شهرستان‌های کشور 

تمامی‌شهر‌ها و شهرستان‌های کشور تحت پوشش خدمات حمل و نقل آنی بار می‌باشند ؛ شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید تنها با یک تماس با شماره 57669-021 می‌توانید انواع خودرو باربری را همراه با خدماتی ویژه همچون ، بسته بندی ، کارگر حمل بار و . . .از شرکت آنی بار سفارش دهید.

حمل بار از شهری به شهر دیگر نیاز به تجربه و تجهیزان خاصی دارد که آنی بار در اختیار شما قرار می‌دهد.

این شرکت باربری با داشتن بیش از 35 سال تجربه باربری ، از تمامی‌موارد مهم ، موانع مشکل ساز ، هزینه‌های اضافی و . . .مطلع می‌باشد ؛ بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده و با اعتماد کامل بارتان را به آنی بار بسپارید بدون آنکه نگران سلامت بار و سرمایه تان باشید .

حمل و نقل بین شهری برای شهر‌های صنعتی

شهر‌های صنعتی به دلیل وجود کارخانجات و صنایع مختلف نیاز بیشتری به خدمات باربری دارند زیرا بسیاری از مواد اولیه و مواد خام مورد نیازشان را از سایر شهر‌ها تهیه می‌کنند .

آنی بار برای حمل انواع بارهای سنگین انواع تریلی و کامون و کمرشکن را در اختیارتان قرار می‌دهند.

به عنوان مثال شهر اراک به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود ؛ این شهر به واسطه وجود صنایع مادر ، تولید 80% تجهیزات انرژی کشور ، وجود بزرگ ترین کارخانه تولید کننده آلومینیوم کشور ، بزرگ ترین ماشین سازی کشور ، بزرگ ترین واگن سازی و لوکوموتیو سازی خاورمیانه ، بزرگ ترین کمپاین سازی خاور میانه ، بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات سنگین در خاورمیانه ، بزرگ ترین تولید کننده جرثقیل در خاورمیانه و بزرگ ترین شرکت املاح معدنی کشور به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته شده است .

حمل بار به اراک  از تمامی‌شهر‌ها و شهرستان‌های کشور را می‌توانید به آنی بار بسپارید ؛ همچنین می‌توانید برای ارسال محصولات و تولیدات هر یک از این صنایع به سایر نقاط کشور با آنی بار تماس بگیرید.

باربری بین شهری تحت پوشش بیمه نامه معتبر

هنگام باربری بین شهری در مسافت‌های طولانی امکان وقوع خوادث ناگهانی افزایش میابد بنابراین نیاز یه حفاظت صددرصدی از بارتان دارید . آنی بار به این مورد نیز فکر کرده است و از بهترین بیمه باربری جهت حفظ سلامت بار و سرمایه صاحب بار استفاده می‌کند .

بیمه ایران ، کاملترین و قوی ترین بیمه در کشور می‌باشد که خدمات حمل و نقل آنی بار را تحت پوشش خود قرار داده است.

سطح پوشش بیمه معادل با ارزش بارتان مشخص می‌شود حتی اگر ارزش بارتان خیلی خیلی زیاد باشد به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد ؛ 50 میلیون پوشش بیمه رایگان ، هدیه آنی بار به افرادیست که این شرکت را برای حمل بار خود انتخاب می‌کنند.

 

علاوه بر بیمه نامه معتبر با تخفیف ویژه ، بارنامه دولتی نیز برای باربری بین شهری   در سراسر کشور در اختیارتان قرار می‌گیرد .

 

بارنامه سندی حقوقی است که شرکت‌های حمل‌ و نقل و باربری هنگام دریافت کالا برای متصدی صادر می‌کنند. این سند نوعی اوراق بهادار به شمار می‌رود که در آن مشخصات کالا، ارسال‌کننده، دریافت‌کننده، هزینه که شامل میزان بیمه، کرایه راننده ، تعداد و وزن کالا قید می‌شود.

باربری برون شهری با انواع خودرو‌های باربری

همانطور که گفتیم آنی بار مجهز به انواع خودوهای باربری سبک و سنگین می‌باشد ؛ شما می‌توانید انواع خودرو باربری مورد نیازتان را از آنی بار سفارش دهید.

اگر برای انتخاب خودرو مناسب نیاز به کمک داشته باشید ، کارشناسان آنی بار با دریافت اطلاعات بارتان به شما کمک می‌کنند.

شما می‌توانید انواع تریلی ، کامیون ، کامیونت و خاور را برای باربری برون شهری از آنی بار سفارش دهید.

حمل بار با تریلی‌ها

تریلی‌ها با توجه به نوع اتاق بارشان دارای مدل‌های مختلفی می‌باشند ، این خودرو‌های باربری توان حمل 23 الی24 تن بار را دارند و هر یک برای حمل بارهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند

تریلی کفی برای حمل دستگاه‌های صنعتی ، کیسه‌های جامبو ، خودرو‌های سنگین شهرسازی ، کانکس و . . . مناسب می‌باشد.

تریلی چادری – ترانزیت برای حمل کالاهای تجاری و کالاهایی که نیاز به پلمپ بار دارند استفاده می‌شود.

تریلی بغلدار برای حمل بارهای فله ای و پالتی مناسب می‌باشد.

در صورتی که بارتان سنگین تر از 24 تن باشد یا از نظر ابعاد بیشتر از کفی تریلی‌ها باشد و امکان حمل آن با تریلی‌های معمولی نباشد می‌توانید از تریلی کمرشکن و بوژی برای حمل آن استفاده کنید.

باربری با انواع کامیون‌ها

کامیون‌ها با توجه به ابعاد اتاق بارشان و توان باربری که دارند به سه مدل تقسیم می‌شوند :

کامیون 911 با توان حمل 5.5 تن و اتاق بار حدوداَ 5 متر در 2.10 .

کامیون تک یا بنز 6 چرخ با توان حمل 10 تن بار و اتاق بار حدوداَ 6 متر در 2.20 .

کامیون جفت با بنز 10 چرخ با توان حمل 15 تن بار و اتاق بار حدودا َ7 متر در 2.30 .

 

علاوه بر کامیون‌های بالا شما می‌توانید کامیونت روباز و مسقف را نیز برای حمل بار به شهر مورد نظرتان از آنی بار درخواست کنید.

 

کامیونت روباز دارای اتاق بار 2 در 4 متر می‌باشد و توان حمل انواع بار و کالا تا 4 تن را دارد.

کامیونت‌های مسقف آنی بار همگی اتاق بزرگ هستند و اتاق آن‌ها به طول 5 متر و عرض 2 با ارتفاع 2 و نیم متر می‌باشد .

 

برای ثبت درخواست باربری بین شهری در شرکت آنی بار می‌توانید از سه روش اقدام کنید :

  • تماس مسقیم با کارشناسان آنی بار از طریق شماره 57669-021
  • دانلود اپلیکیشن آنی بار از کافه بازار و مایکت به صورت رایگان
  • مراجعه به سایت net و پر کردن فرم درخواست کامیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *