بازرگانی

چگونه می‌توان ارزان ترین و با کیفیت ترین لوله‌ها و اتصالات را خریداری کرد؟

لوله و اتصالات

لوله و اتصالات یکی از مهمترین قسمت تاسیسات مکانیکی در هر ساختمانی است. به طور کلی بیشترین هزینه ساخت ساختمان مربوط به قسمت تاسیسات مکانیکی آن است. بنابراین اهمیت نوع لوله و اتصالات آن بیشتر از همیشه مهم قلمداد می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با خرید از مراکز معتبر و مورد اطمینان ارزان ترین و با کیفیت ترین لوله‌ها و اتصالات مخصوص آن‌ها را خریداری نمایید. حال این سوال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که چگونه می‌توانیم ارزان ترین و با کیفیت ترین لوله‌ها و اتصالات آن را خریداری نماییم. به طور کلی شما به عنوان فردی که از این قطعات استفاده می‌کند بهتر است که با آن آشنایی داشته باشید، تا در هنگام خرید بتوانید راحت تر خرید کنید. یکی از موارد مهمی‌که سبب می‌شود که شما بتوانید جنس با کیفیت بخرید، این است که از مراکز معتبری اقدام به خرید نمایید.

چرا این روزها بیشتر افراد از لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند؟

یکی از مهمترین نکاتی که سبب شده این روزها بسیاری از افراد از لوله‌های پلاستیکی بیشتر از لوله‌های فلزی استفاده نمایند،این است که لوله‌های پلاستیکی و حتی اتصالات پلاستیکی نسبت به سایر اتصالات، کم هزینه تر بوده و از همه مهمتر امکان نصب آن بسیار راحت است و بسیاری از افراد به راحتی می‌توانند لوله کشی را انجام بدهند. از سوی دیگر طبق قوانین نظام مهندسی برای کاهش دادن وزن مرده ساختمان بهتر است که از اتصالات پلاستیکی که کم وزن و سبک است استفاده شود. عمر مفید ساختمان‌ها در تهران 20 سال است که متاسفانه بسیاری از افراد به دلایل اقتصادی نمی‌توانند خانه خود را بازسازی نمایند و همین موضوع سبب شده که لوله‌های درون ساختمان پس از گذشت 100 الی 15 سال نیاز به تعویض و تعمیر داشته باشد. از این رو بهتر است که از لوله‌های پلاستیکی استفاده شود چرا که امکان باز و بسته کردن آن راحت تر است.

لوله برق ساختمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از مهمترین لوله‌ها و اتصالاتی که در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد لوله‌های برق است. این لوله‌ها به دلیل اینکه جریان برق را انتقال می‌دهند، باید از هر نظر رسانا نبوده و در صورت برخورد با نیروی فیزیکی فرد را دچار برق گرفتگی نکند. به طور کلی استفاده از لوله‌های برق می‌تواند مزایای بالایی داشته باشد که یکی از مهمترین آن این است که سیم کشی‌های برق در یک مسیر درست و بدون خطر قرار می‌گیرد، که از بروز هرگونه خطر می‌کاهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع لوله‌های برق این است که عمر و ماندگاری سیم‌ها و سیم کشی‌ها بالا خواهد رفت. اگر به دنبال خرید لوله‌ها و اتصالات مربوط به آن هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت نیازیتو، معروف ترین فروشگاه‌های لوله و اتصالات را شناسایی کرده و از آنها خرید نمایید.

لوله آب

لوله‌های آب مصرفی ساختمان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می  آید این است که نمی‌دانند لوله‌های آب مصرفی ساختمان باید چه ویژگی داشته باشد. بنابراین ما قصد داریم که شما را با ویژگی‌های مهم این نوع لوله‌ها آشنا نماییم.

  • ماندگاری بالا
  • عدم ایجاد رسوب در لوله‌ها
  • امکان اتصال و نصب راحت
  • امکان باز کردن آسان لوله‌ها در هنگام بروز مشکل
  • امکان نصب روکار و توکار
  • عدم ریزش و نشتی آب
  • بررسی و بازدید راحت در هنگام وقوع مشکل

اتصالات معروف در لوله کشی آب مصرفی

یکی از مهمترین موارد در لوله کشی‌ها اتصالات آن است که بسیار مهم قلمداد می‌شود. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با انواع اتصالات معروف برای لوله کشی‌های آب مصرفی آشنا کنیم.

  • زانویی
  • سه راه
  • چهار راه
  • چپقی
  • بوشن
  • مغزی
  • لوله‌ها
  • روپیچ توپیج

بنابراین شما می‌توانید با توجه به نوع لوله‌هایی که انتخاب می‌کنید چه فلزی و چه پلاستیکی یکی از مجموعه اتصالات مربوط به آن را نیز انتخاب نموده و از آنها استفاده نمایید.

اتصالات لوله

اتصالات لوله‌ها به چه صورت انجام می‌شوند؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که اتصالات لوله‌ها به چه صورت انجام می‌شوند. شاید جواب این سوال تا حد زیادی به آن لوله ای که شما انتخاب می‌کنید، بستگی داشته باشد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با انتخاب یکی از انواع لوله‌های موجود در بازار که غالبا به صورت پلاستیک و فلزی بوده می‌توانید یکی از انواع اتصالات مربوط به آن‌ها را انتخاب نمایید. به طور کلی لوله‌های پلاستیکی اتصالات ساده ای داشته و نیاز به پیچ و مهره و جوشکاری ندارد و به راحتی تنها با یک اتو لوله می‌توان لوله‌های پلاستیکی را به یکدیگر اتصال نمود. ولی لوله‌هایی که آهنی هستند غالبا به این صورت بوده که می‌تواند به دو صورت از طریق رزوه‌های داخل لوله و جوشکاری به یکدیگر متصل شوند. بنابراین شما می‌توانید به راحتی لوله‌هایی که دارای رزوه هستند را از این طریق به یکدیگر متصل نمایید. برخی دیگر از لوله‌ها فلزی به صورت درزدار بوده که از طریق جوشکاری می‌توان آن‌ها را به یکدیگر متصل نمود.

نیازیتو

پس:

اگر شما نیز به تازگی قصد دارید ساختمان خود را بازسازی نمایید، بهتر است که لوله‌ها و اتصالات جدیدی را برای خانه خود ایجاد نمایید. بنابراین شما می‌توانید به راحتی با خرید از یک مجموعه معتبر و معروف، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *