بازرگانی, پزشکی, سلامت

اگر از بالش پشت کمری استفاده نمی‌کنید، جنایت بزرگی را مرتکب می‌شوید!

امروزه، اغلب کارها به گونه ای شده است که باید مدت‌های طولانی بر روی صندلی و پشت میز بنشینیم و کارهای خود را انجام دهیم. همین امر سبب بروز مشکلات زیادی در کمر و ستون فقرات می‌شود. یکی از راه‌های جلوگیری از بروز کمر درد استفاده از بالش پشت کمری است. اهمیت استفاده از این بالش به حدی زیاد است که تمامی‌کارشناسان سلامتی دائما بر این امر تاکید می‌ورزند که استفاده از این بالش‌ها باید به ترند مهمی‌در محیط‌های کاری تبدیل شود.

به همین دلیل شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله گوگل و آمازون به طور پیش فرد بر روی تمامی‌صندلی‌های کارمندان خود بالش می‌گذارند تا به حفظ سلامت ستون فقرات و کمر آنها کمک کنند. اکنون سوال این است که آیا شما از بالش پشت کمری در زمان نشستن استفاده می‌کنید؟! اگر اینکار را انجام نمی‌دهید باید بدانید جنایت زیادی به ستون فقرات خود می‌کنید و این جنایت هرگز قابل بخشش نیست.

بالش پشت کمری و اصلاح نشستن در محیط کار

امروزه دیگر ساعت‌های متمادی نشستن بر روی صندلی به موضوعی عادی تبدیل شده است. اما مطالعات نشان می‌دهند که بدن انسان هرگز برای نشستن طراحی نشده است و انسان باید مانند اجداد خود دائما در تحرک باشد. نگاهی به داده‌های آماری در قرن بیست و یکم نشان می‌دهند که این روزها دردهای کمری و مفصلی بیش از پیش شیوع یافته است و دانشمندان بر این عقیده هستند که دلیل اصلی این امر نشستن نامناسب بر روی صندلی است.

اما بهتر است بدانید که شما با تهیه بالش پشت کمری می‌توانید این مشکل را به خوبی مدیریت کنید. این بالش ستون فقرات و کمر را در یک راستا نگه می‌دارد و همین امر سبب می‌شود بدن در حالت تعادل قرار گیرد. در نتیجه اگر حتی ساعت‌های متمادی بر روی صندلی خود بنشینید، هرگز درد را احساس نمی‌کنید.

بالش پشت کمری و جلوگیری از فشار وزن بالا تنه

همانطور که می‌دانید یکی از مواردی که سبب می‌شود پس از مدتی نشستن درد را در کمر و ستون فقرات خود احساس کنیم فشاری است که وزن بالا تنه بر ستون فقرات وارد می‌کند. استفاده از بالش پشت کمری وزن را به خوبی در تمامی‌قسمت‌های بدن پخش می‌کند. در نتیجه؛ دیگر فشار مضاعف بر ستون فقرات و مفاصل بدن وارد نمی‌شود و همین امر می‌تواند نقش چشمگیری در حفظ سلامت عضلات بدن داشته باشد.

همچنین، این بالش گودی کمر را پر می‌کند. در واقع، بهتر است بدانید این بالش تکیه گاه مناسبی را برای بدن به وجود می‌آورد که شما می‌توانید با تکیه بر آن به حفظ سلامت ستون فقرات، کمر و عضلات بدن کمک کنید. این بالش نرم است و وقتی شما به آن تکیه می‌زنید، حس خوبی را تجربه می‌کنید. تمامی‌این موارد سبب می‌شود کسانی که به حفظ سلامت خود اهمیت می‌دهند از این بالش در محیط کار خود استفاده نمایند. اکنون سوال این است آیا شما نیز جز آن کسانی هستید که به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و یا هنوز استفاده از این بالش را نادیده گرفته اید و به زمانی دیگر موکول کرده اید؟!

ویژگی‌های بالش پشت کمری

در ابتدای این گزارش تلاش کردیم که شما را با ویژگی‌های شگفت آور بالش پشت کمری آشنا کنیم. اکنون ممکن است تصمیم گرفته باشید که این بالش را سفارش دهید. بنابراین شناخت ویژگی‌های آن یکی از مواردی است که باید بدانید و پس از آن برای خرید اقدام کنید. بالش‌هایی که کیفیت بالایی دارند دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • جنس رویه بالش‌های با کیفیت از کتان است. در نتیجه، استفاده از آنها هیچ گونه حساسیتی را بر روی پوست به وجود نمی‌آورد و کاملا ضد عرق هستند. با توجه به این موضوع که کتان بو را به خود نمی‌گیرد، این بالش هرگز بد بو نمی‌شود. در نتیجه شما بدون نگرانی می‌توانید از این بالش استفاده کنید.
  • این بالش تنوع رنگی بالایی دارد و شما می‌توانید با توجه به تم کاری خود بهترین گزینه را سفارش دهید و از آن استفاده نمایید.
  • فوم به کار رفته در این بالش نباید خیلی سفت و یا خیلی نرم باشد. اگر فوم خیلی سفت باشد، استفاده از آن به کمر فشار می‌آورد و سبب افزایش تنش در بافت عضلانی و استخوانی می‌شود و اگر فوم خیلی نرم باشد دیگر قابلیت خود را به عنوان تکیه گاه از دست می‌دهد و شما نمی‌توانید به آن تکیه کنید. در هنگام خرید به فوم بالش توجه زیادی داشته باشد.

نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم به شما کمک می‌کنند تا بهترین بالش پشت کمری را سفارش دهید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا شما را با قابلیت‌های بالش پشت کمری ورنا آشنا کنیم. این بالش به اصلاح وضعیت ستون فقرات کمک می‌کند و از فشار وزن بالا تنه بر روی کمر پیشگیری می‌نماید. اگر به دنبال وب سایت معتبری برای سفارش این بالش هستید، می‌توانید به سایت شرکت ورنا تجارت نیک پی (vernatn.com) مراجعه کنید. این شرکت سالیان زیادی است که در این زمینه فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را به شما عرضه می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *