گردشگری

درباره هتل برج العرب دبی چه می‌دانید؟

هتل برج العرب دبی یکی از بی‌نظیرترین سازه‌های جهان است که به شکل دکل کشتی‌های سنتی اعراب ساخته شده است. طراحان این هتل قصد داشتند سازه‌ای یکپارچه بسازند، در عین حالی که سایه‌اش بر مرکز شهر دبی نیفتد؛ بنابراین حدود 280 متر در آب پیشروی کردند و این هتل زیبا را ساختند. ورودی هتل را با سنگ‌های مرمرین زیبایی پوشانده‌اند. همان سنگ‌های مرمری که میکل‌آنژ از آن‌ها در ساخت مجسمه‌هایش استفاده می‌کرد. در این مطلب قصد داریم با هم گشتی در این هتل زیبا بزنیم و درباره آن، مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

آشنایی با هتل برج العرب دبی

این هتل زیبا در سال 1999 شروع به فعالیت کرد. ارتفاع برج هتل 321 متر است. مالکین و طراحان هتل قصد نداشتند تعداد زیادی اتاق در هتل قرار دهند، بنابراین تنها 202 اتاق در 28 طبقه هتل قرار دارد. برج العرب هتلی 5 ستاره است. اما در همان اوایل افتتاح هتل، روزنامه‌نگاری انگلیسی از زیبایی‌های آن بسیار به شگفت آمده بود و در مقاله‌اش این هتل را 7 ستاره معرفی کرد. از آن زمان به بعد، برج العرب به هتل 7 ستاره در بین مردم مشهور شد.

سوئیت‌های هتل برج العرب

در برج العرب، سوئیت‌های متنوع با چشم‌اندازهای زیبایی وجود دارند که در ادامه، برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

سوئیت اسکای مارین

این سوئیت زیبا حدود 170 متر مساحت دارد و چشم‌اندازش رو به خلیج فارس است. اینترنت وای‌فای رایگان 24 ساعته در این سوئیت برقرار است. شب‌های خلیج از اسکای مارین بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

سوئیت پریزیدنتال

طراحی استثنایی و بی‌نظیر این سوئیت باعث می‌شود تصور کنید در اقامتگاه یک رئیس جمهور زندگی می‌کنید. این سوئیت 667 مترمربع مساحت و دو اتاق خواب بزرگ و مستر دارد. دو حمام بزرگ با جکوزی نیز در سوئیت موجود است. همچنین دو اتاق غذاخوری جدا در سوئیت پریزیدنتال وجود دارد که هرکدام دارای 6 نفر ظرفیت است. ظرفیت مهمانان سوئیت نباید بیش از 6 نفر باشد. هر چند مهمانان می‌توانند دوستان و آشنایان خود را برای صرف غذا یا گفتگو به سوئیت پریزیدنتال دعوت کنند.

سوئیت دیپلمات

در این سوئیت هتل برج العرب 3 اتاق خواب مستر و بزرگ، 3 اتاق  نشیمن و 3 اتاق غذاخوری جدا وجود دارد.  670 مترمربع مساحت تقریبی سوئیت دیپلمات است. در این سوئیت بزرگ و زیبا، با طراحی منحصر فرد داخلی  مواجه می‌شوید. در ضمن می‌توانید منظره زیبای خلیج را نیز از این سوئیت تماشا کنید. 3 حمام بزرگ با جکوزی نیز در اتاق ‌خواب‌ها وجود دارند.

سوئیت یک خوابه کلاب

در این سوئیت یک اتاق خواب وجود دارد و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید خلیج زیبای فارس را تماشا کنید. در این سوئیت 330 مترمربعی، میز اختصاصی بیلیارد و اسنوکر قرار دارد که می‌توانید با دوست یا مهمانتان بازی کنید.

سوئیت پانورامیک

از کف تا سقف سوئیت، شیشه است و شما دیدی کامل به شهر دبی و خلیج‌فارس دارید. در این سوئیت 225 مترمربعی، یک اتاق خواب بزرگ و مستر قرار دارد. تعداد مهمانان این سوئیت نباید بیش از 4 نفر باشد. در این سوئیت، می‌توانید هر لحظه طبیعت زیبای دبی را مشاهده کنید.

رستوران‌های هتل برج العرب

در برج العرب رستوران‌های متنوعی فعالیت دارند؛ در این بخش، رستوران‌های هتل برج العرب دبی را معرفی می‌کنیم.

رستوران المهارا

یکی از زیباترین رستوران‌های زیر آب دنیا را می‌توانید در برج العرب ببینید. در این رستوران، لذت غذا خوردن در زیر آب‌های اقیانوس را تجربه می‌کنید. نورهای ملایم و لغزانی که از آکواریوم‌ها بر میزتان می‌تابند، شما را در جهان فراواقعی قرار می‌دهد. انگار زمان در این رستوران اجازه حرکت ندارد و همه چیز رویایی به نظر می‌رسد. در این رستوران، غذاهای دریایی به مشتریان عرضه می‌شوند. برای صرف غذا در این رستوران برج‌العرب باید از قبل، میز رزرو کنید.

رستوران المنتهی

این رستوران در طبقه 27 هتل برج العرب قرار دارد. در رستوران المنتهی، غذاهای فرانسوی و ایتالیایی سرو می‌شوند. جمعی از بهترین سرآشپزهای دنیا در این رستوران مشغول به کار هستند. برای حضور در رستوران المنتهی باید از قبل میز رزرو کنید.

رستوران الایوان

این رستوران به سبک سنتی عربی طراحی شده است و فضای رمانتیک و آرامی‌دارد. در رستوران الایوان، انگار مهمان قصرهای باشکوه عربی هستید و با مزه، بشقاب ماهی و  بره از شما پذیرایی می‌شود. این رستوران هتل از دو رستوران معرفی شده قبلی، ارزان‌تر هستند. الایوان بسیار مناسب نهار یا شام خانوادگی است، ولی از قبل باید میز رزرو کنید.

رستوران جونسو

این رستوران در گوشه شرقی هتل قرار دارد و طعم بی‌نظیری از غذاهای شرق دور را به مشتریان ارائه می‌دهد. طراحی داخلی این رستوران بسیار زیبا و الهام گرفته از کشورهای شرق آسیا است. در این رستوران هم حتما باید از قبل میز رزرو کرده باشید.

رستوران سال

این رستوران بر تراسی مشرف بر خلیج فارس قرار دارد و مخصوص کسانی است که از سادگی و طبیعت بسیار لذت می‌برند. در این رستوران، غذاهای اسپانیایی و ایتالیایی سرو می‌شوند. در رستوران سال هم از قبل باید میز رزرو کنید. رستوران سال هتل برج العرب فضایی دوستانه و خانوادگی دارد.

رستوران باب الیام

در این رستوران هر چه که دلتان خواست را می‌توانید انتخاب کنید و در بشقاب خود قرار دارید. این رستوران به‌صورت سلف سرویس خدمات خود را ارائه می‌دهد. مشتریان در باب الیام می‌توانند آشپزها را هنگام کار و طبخ غذا مشاهده کنند. در این رستوران نیز باید از قبل میز رزرو کنید.

امکانات هتل برج العرب

این هتل دارای امکانات بی‌شمار دیگری است که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • مجموعه آبی
  • بارهای فراوان
  • مجموعه بازی سندباد برای کودکان
  • مرکز خرید
  • آرایشگاه

جمع‌بندی

هتل برج العرب یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های جهان است که تجربه منحصربه‌فردی را به مهمان‌هایش عرضه می‌کند. البته به یاد داشته باشید که هزینه‌های هتل بسیار بالا هستند و باید پول زیادی برای آن‌ها خرج کنید. با اقامت در این هتل، رویا و واقعیت را هم‌زمان در کنار هم دارید.

برای این که در سفرتان به دبی دغدغه رزرو بلیط دبی و هتل را نداشته باشید، می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید. با پشتیبانی شبانه‌روزی فلای تودی خیالتان از پرواز و محل اقامت راحت خواهد بود. با فلای تودی، بهترین و ارزان‌ترین‌ها نصیبتان می‌شود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *