بازرگانی, صنعت

اماکن بیمارستانی و پزشکی تهران توسط تجهیزات نظافت صنعتی (اسکرابر، سوییپر و…) نوین پاک تجهیز شدند.

محمد قهرمانی و مجتبی میرمبینی در گفتگو با خبرنگاران از تجهیز بیمارستان‌های تهران توسط دستگاه‌های نظافت صنعتی مجموعه نوین پاک خبر دادند.

مجتبی میرمبینی یکی از مدیران مجموعه نوین پاک تامین کننده تجهیزات نظافت صنعتی در ایران، در گفتگو با خبرنگاران از تجهیز بیمارستان‌های تهران با دستگاه‌های اسکرابر خبر داد. طبق صحبت‌های آقای میرمبینی دستگاه‌های اسکرابر، دستگاه‌هایی هستند که برای نظافت صنعتی به کمک پرسنل خدماتی بیمارستان‌ها می‌آیند و در دوران اپیدمی‌بیماری کرونا باعث میشوند که نظافت مطمئن تری در بیمارستان‌ها صورت بگیرد.

آقای قهرمانی در پاسخ به سوال به خبرنگاران که در مورد یکی انواع اسکرابرها پرسیدند، اینگونه توضیح دادند: انواع اسکرابر‌های ایرانی باطری دار و برقی در نوین پاک عرضه می‌شوند و هر کدام یک از این اسکرابر‌ها داری ویژگی و مشخصات خاص خود هستند و برای استفاده در محیط‌های خاص پیشنهاد میشوند و کسانی که مایل به استفاده از این محصول هستند می‌توانند با مشاوران با تجربه ی نوین پاک مشورت کنند، تا آنها را برای انتخاب بهترین مدل دستگاه راهنمایی کنند.

محمد قهرمانی در ادامه به خبرنگاران که از او درباره قابلیت‌های دستگاه اسکرابر پرسیدند گفت: اسکرابر نام  دستگاهی است که برای نظافت و شستشوی انواع کف با جنس‌های متنوع مورد استفاده قرار میگیرد. اسکرابر‌ها سطح‌های مختلف در متراژهای مختلف را با بالاترین درجه استاندارد تمیز می‌کنند. انواع اسکرابر در مکان‌هایی مانند محیط‌های صنعتی، بیمارستان‌ها و سایر محیط‌های پرتردد دیگر استفاده می‌شود. ایشان اظهار خوشحالی کردند که انواع تجهیزات نظافت صنعتی شرکت نوین پاک باعث شده که کار دشوار نظافت به یک کار ساده و راحت تبدیل شود.

قهرمانی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران که از ایشان پرسیدند اسکرابر چه انواعی دارد این گونه پاسخ دادند: به طور کلی دستگاه‌های اسکرابر نوین پاک شامل دو نوع اسکرابر سرنشین دار و اسکرابر بدون سرنشین می‌باشد که هر کدام این اسکرابر‌ها در محیط‌های خاصی قابل استفاده هستند و با توجه به شرایط و وسعت محیط می‌توان از آنها بهترین استفاده ممکن را برد.

ایشان در بیان مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی در بیمارستان‌ها، به بالا رفتن راندمان کاری و سرعت عمل بسیار زیاد اشاره کردند و توضیح دادند: انواع دستگاه اسکرابر صنعتی دارای برس‌های مخصوص و تی مخصوص آبکشی هستند، در نتیجه استفاده از اسکرابر صنعتی که به طور همزمان زمین را شسته و با برس‌های مذکور آبکشی می‌کنند، سرعت عملکرد پرسنل نظافتی بالا رفته و باعث صرفه جویی در زمان می‌شود که این مورد برای محیط‌های بیمارستانی بسیار مفید و ضروری قلمداد می‌شود. ایشان گفتند از دیگر مزایای استفاده از اسکرابر‌های نوین پاک  میتوان به حفظ سلامت کاربران در حال استفاده از دستگاه‌ها مخصوصا در بیمارستان‌ها که با توجه به بیماری مسری ویروس کرونا که باعث می‌شود اپراتور از لحاظ جسمی‌در خطر باشند اشاره کردند.

آقای میرمبینی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از ایشان نحوه انتخاب بهترین اسکرابر را جویا شدند گفت: برای انتخاب اسکرابر باید به نوع مساحت شستشو و وسعت زمین مورد نظر و کارایی دستگاه اسکرابر صنعتی انتخابی دقت کرد. خوشبختانه از آنجایی که دستگاه اسکرابر به راحتی قابل تنظیم است و استفاده از آن به آموزش خاصی نیاز ندارد، کاربران به سادگی میتوانند از اسکرابر‌های صنعتی نوین پاک استفاده کنند. در ادامه مجتبی میرمبینی توضیح دادند که انواع مختلفی از زمین شوی صنعتی نوین پاک در بازار عرضه شده است. برای مثال زمین شوی صنعتی دستی در انواع مدل‌های باطری دار و  زمین شوی برقی برخی از این انواع هستند. مدل زمین شوی برقی برای مکان‌هایی که پریز برق در آن در دسترس است کاربرد دارند و به سهولت و آسانی می‌توان از آن‌ها بهره برد. مدل‌های زمین شوی صنعتی باطری دار نیز در مکان‌هایی مناسب تر است که دارای محوطه‌های وسیعی هستند  و دسترسی به پریز برق در همه جای این مکان‌ها امکان پذیر نمی‌باشد. در واقع زمین شوی صنعتی برقی و زمین شوی صنعتی باطری دار هر دو در واقع از نظر عملکرد یکسان هستند، و تنها تفاوت آنها از نظر تامین نیروی محرکه است.

ایشان در ادامه ی سخنان خود درباره اسکرابر‌های مورد استفاده در بیمارستان‌ها شرح دادند: اسکرابر بیمارستانی نوین پاک نوعی دستگاه برای شستشو و نظافت فضاهای آلوده بخصوص بیمارستان‌ها که با انواع میکروب‌ها آلوده شده اند است. مدل اسکرابر بیمارستانی دارای قدرت شستشو و پاک کنندگی بسیاری باللایی است. اسکرابر بیمارستان را می‌توان در هر دو نوع اسکرابر بیمارستانی برقی و اسکرابر بیمارستانی باطری دار تهیه کرد. البته باید توجه داشت با توجه به محیط و فضای بیمارستان کدام یک از این اسکرابر‌ها کاربرد بهتری دارند و راندمان بالایی را به شما عرضه میکنند. یکی از نکات مهمی‌که باید به آن اشاره کنم این است که در بیمارستان‌ها  صدای کم حائز اهمیت بسیار زیادی میباشد و اسکرابر‌های نوین پاک در راستای تحقق این اهمیت همگی دارای صدای بسیار کم هستند.

وی افزود: باید  توجه داشت با توجه به نیاز روز افزون نظافت اصولی و استاندارد اماکن عمومی‌و  پر تردد و محیط‌های وسیع  همانند بیمارستان‌ها،  باید این نکته را در نظر گرفت که از بین بردن آلودگی‌های سطوح در فضاهای مذکور به ویژه بیمارستان‌ها به وسیله زمین شوی صنعتی، در هزینه‌های نیروی انسانی موجب کاهش شده و از جهت دیگر سلامت کاربر‌ها در این محیط‌های آلوده را نیز موجب می‌شود. به همین خاطر است که زمین شوی صنعتی با استقال زیادی در فضاهای پرتردد ایران به ویژه در مراکز درمانی و بیمارستانی مواجه شده است.

آقای قهرمانی توضیح دادند: زمین شوی صنعتی یکی دیگر از انواع وسایل شستشوی صنعتی است که انواع مختلفی دارد و ما به شما آن‌ها را معرفی کرده ایم و مشتریان عزیز  می‌توانند با توجه به محیط مورد نظر خود انتخاب کنند که چه دستگاهی مورد نیازشان است. همچنین می‌توانند از کارشناسان و مشاوران خبره نوین پاک در زمینه انتخاب زمین شوی صنعتی متناسب با کارشان کمک بگیریند. ایشان افزودند زمین شوی صنعتی را می‌توان برای نظافت انواع سطوح به کار برد و به ویژه برای نظافت فضا در مقیاس صنعتی و بسیار بزرگ، استفاده از زمین شوی صنعتی به نفع مدیران مجموعه‌هاست.

محمد قهرمانی و مجتبی میرمبینی  ضمن تشکر از خبرنگاران گفتند : خواهش ما و همکارانمان در مجموعه نوین پاک از افراد و نهادهای مختلف این است که قبل از اقدام به خریدن دستگاه‌های مورد نظر ابتدا تحقیقات مورد نظر را انجام داده و با کارشناسان مربوطه مشورت کنند و سپس به خریدن دستگاه اقدام کنند. ایشان اعلام کردند که شرکت نوین پاک پذیرای دوستان و هموطنان در زمینه مشاوره برای انواع دستگاه‌های نظافتی است و افراد می‌توانند با مراجعه حضوری یا تماس با ایشان در این امور از کمک‌های لازم بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *