خدمات

قفل آویزی چیست؟

قفل‌ها از قدیمی‌ترین و کاربردی ترین وسایل امنیتی بوده و از دیرباز تا کنون به منظور حفظ اموال شخصی مورد استفاده انسان‌ها بوده اند. امروزه قفل‌ها در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید میشوند که یکی از رایجترین آنها قفل آویز است. قفل آویز با ساختار بسیار ساده ایی که تنها از یک بدنه، بازو، پایه، کلید و شیار کلید تشکیل شده به یکی از پرطرفدارترین قفل‌های موجود در بازار تبدیل شده است. این محصول با ابعادهایی چون 25، 50 ، 60 ، 70 برای درب‌هایی که هیچ گونه قفلی بر روی آنها نصب نشده است میتواند بهترین گزینه باشد. به طور کلی قفل آویزها دارای حلقه یو شکل و بدنه ایی از جنس برنج و فولاد هستند. استفاده از این آلیاژها میتواند قفل آویزهایی که در محیط خارج از خانه در معرض باد، باران و رطوبت هستند را در برابر زنگ زدگی مقاومتر کند. این محصول در بازار در دو رنگ زرد و آهنی موجود است که رنگ زرد آن رایجتر از آهنی آن میباشد و بهتر است در هنگام تهیه آن علاوه بر قفل به کلید آن هم توجه داشته باشید تا با کوچکترین حرکت آن را باز و یا بسته کند. کلید سازی شبانه روزی و سیار در تهران و حومه

آشنایی با انواع قفل آویزی :

قفل آویز برنجی : در بدنه این نوع قفل آویز از آلیاژ برنج بکار رفته است که علاوه بر مقاومتی که به قفل میدهد ارزش قیمتی آن را هم بالا برده است. استفاده از فولاد مقاوم در حلقه این نوع قفل آن را به یکی از مقاومترین قفل‌های موجود در قفل آویزها کرده است.

قفل آویز طرح برنجی : همانطور که از نامش پیداست در این قفل‌ها بجای استفاده از برنج از آهن‌هایی که مشابه برنج هستند استفاده میشوند. حتی در برخی از آنها برای تهیه توپی‌های موجود در این قفل‌ها از جنس سرب استفاده میکنند و فقط با ورق‌هایی نازکی که از جنس برنج هستند آنها را پوشش میدهند.

قفل آویز گاردی : پایه‌های محکم و استفاده از جنس فولاد در قسمت حلقه ی قفل و شکل ظاهری متقاوت آن با سایر قفل‌های آویز، این قفل را به یکی از مقاومترین و متفاوت ترین نوع قفل آویزها تبدیل کرده است.

قفل آویز رمزدار : تصور ما از قفل آویز، قفلی ساده است که فقط با کلید باز و بسته میشود اما باید بیان کرد قفل آویزهایی هم هستند که در قسمت حلقه آنها میتوانید تا 9 عدد را رمزگذاری کنید که میتواند در امنیت وسایلهایی چون چمدان‌ها ، صندوق‌ها و کوله‌های مسافرتی یا ورزشی بسیار کاربردی باشد.

قفل آویز پایه بلند : این قفل آویز دارای پایه ایی بلندتر با ارتفاع حلقه بیشتر میباشد که همین ویژگی کارایی آن را در هنگام باز و بسته کردن قفل راحت میکند.

…… برای ساخت سوئیچ خودرو ایرانی و خارجی در تهران با تکنولوژی روز دنیا کلیک کنید ……

قفل آویزی چه کاربردی دارد؟

امینیت واژه بزرگیست که همه ما برای بدست آوردن آن از هر آنچه که در اطراف پیرامون است استفاده میکنیم . قفل یکی از محصولاتیست که استفاده از آن میتواند تا حدود زیادی محیط آرام بخشی را برای ما ایجاد کند. قفل‌ها قدمتی دیرینه ای دارند که با گذر زمان تحولات زیادی در آنها به وجود آمده است اما یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین نوع آن قفل آویز است. به جرات میتوان قفل آویز را به عنوان یک وسیله ضروری در منزل، مغازه، فروشگاه، دوچرخه، کمد، موتور دانست زیرا استفاده از آن میتواند امنیت زیادی را به همراه داشته باشد. این محصول با اشکال، اندازه‌های و طرح‌هایی متفاوتی که دارد میتواند در ایمن سازی مکان‌ها، مراکز، واحدهای تجاری، اداری و مسکونی پرکاربرد باشد.

قفل آویز برای چه مکان‌هایی استفاده میشود؟

اکثر همه ما قفل آویز را از نزدیک دیده ایم و یا برای یکبارم که شده از آن در مکان‌های عمومی‌و شخصی خود استفاده کرده ایم با این حال در این مطلب مکان‌هایی که میشود از این محصول پرکاربرد استفاده کرد اشاره میشود.

اگر جزء افرادی هستید که وسیله نقلیه شما موتور و یا دوچرخه است و دغدغه امنیت آنها را در مکان‌های عمومی‌دارید استفاده از قفل آویز که قابل حمل و از نظر وزن و حجم جای زیادی را نمیگیرد میتواند ایمنی وسیله تان تضمین کند.

بسیاری از آپارتمان‌ها و شرکت‌های ساختمانی دارای انبارهای هستند که در آنجا وسایل‌های اضافی قرار دارد برای بسته ماندن درب و محافظت از آنها، درب انباری را میتوانید با قفل آویز قفل کنید.

کمدهای قدیمی‌و یا گاوصندق‌های معمولی چوبی طوری طراحی شده اند که اکثرا نیاز به قفل بیرونی دارند، قفل آویز با مهر و موم کردن آنها میتواند کمک شایانی در محفوظ ماندن یادگاری‌های ارزشمند شما باشد.

اگر چمدان معمولی دارید و بر روی دستگیره آن جای قفل طراحی شده است برای حفظ وسایل شخصیتتان از قفل آویزهای کوچک میتوانید بهره ببرید.

قفل آویز میتواند در قفل ماندن درب داخلی و بیرونی ساختمان‌های نیمه کاره و همچنین استفاده از آنها در درب اصلی حیاط تا حدود زیادی موثر باشد.

اگر به دنبال کلید سازی سیار در غرب تهران هستید کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *