بازرگانی, لوازم خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو با گارانتی طلایی 24 ماهه

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

آیا می‌دانید بهترین مرکز برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو کدام است؟ آیا نکات و اصول لازم برای نگهداری از این دستگاه را می‌دانید؟ مناسب ترین قیمت‌ها جهت خرید این دستگاه را کجا می‌توان یافت؟ آیا در مورد گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات آکوا پرو اطلاعی دارید؟ آیا می‌دانید برند آکوا پرو ازجمله معدود دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی موجود در بازار ایران است؟ در این مطلب پس از بررسی مهمترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو به چند نکته مهم جهت استفاده بهینه و نگهداری صحیح از این محصولات اشاره می‌کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات فوق با ما همراه باشید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به ترویج روز افزون فرهنگ بهداشت آب در خانواده‌های ایرانی رونق بسیاری یافته است. بهتر است بدانید زمانی می‌توانید از کیفیت و کارایی دستگاه تصفیه راضی باشید که نمونه‌های اصل را خریداری کنید. هرگونه ندانم کاری در این زمینه می‌تواند هزینه پرداختی را اتلاف نموده و شما را از انتخابی که کرده‌اید ‌پشیمان نماید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم شرکت‌های معروف و شناخته شده را برای خرید خود در اولویت قرار دهید. گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش دائمی، مهمترین پشتوانه‌ها برای خرید شما هستند. پس شرکت‌هایی را مدنظر قرار دهید که گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مادام العمر جهت فروش محصولات خود ارائه می‌دهند.

در صورت رعایت موارد فوق و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل از یک نمایندگی معتبر، تنها زمانی می‌توانید از این محصولات به خوبی استفاده کنید که از نکات مربوط به سرویس و نگهداری آنها آگاه باشید. بعنوان مثال فیلترهای تعبیه شده در این دستگاه‌ها باید در زمانی معین و به صورت اصولی تعویض شوند. در غیر این صورت، نه تنها دسترسی به آب شرب سالم و دائمی‌را از دست خواهید داد، بلکه ممکن است دستگاه به مرور زمان از شرایط ایده‌آل خارج شده و کارایی مطلوب خود را از دست بدهد. در این صورت مجبور به تعمیر دستگاه و یا حتی تعویض آن خواهید شد و این موضوع منجر به پرداخت هزینه‌های گزاف و ناخواسته می‌گردد.

مهمترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

بدون شک بهره‌مندی از آب شرب سالم و دائمی، تاثیر بسیار زیادی بر سلامتی شما خواهد داشت. استفاده از آب آشامیدنی آلوده به مرور زمان باعث بروز بیماری‌های مختلف و مشکلات جدی در سلامتی بدن شما خواهد شد. اگر نگران سلامتی خود و خانواده هستید اولین قدم جدی را در جهت انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر خود محکم بردارید. در این صورت می‌توانید به آب شرب سالم دسترسی نامحدود داشته باشید. اما هرگونه سهل انگاری در مراحل انتخاب تا خرید، دردسرهای زیادی را ایجاد خواهد نمود.

اگرچه برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کیفیت و مرغوب مجبور به پرداخت هزینه بیشتر هستید، اما ارزشش را دارد. از یک طرف با توقف خرید بطری‌های آب معدنی در هزینه‌های پرداختی خود صرفه جویی می‌کنید و از طرف دیگر با کاهش ریسک ابتلا به بیماری‌های مختلف دستگاه گوارش، از صرف هزینه‌های گزاف درمان، پیشگیری می‌نمایید. زمانی که میزان سختی آب لوله کشی منزل شما بیش از حد مجاز است، با مصرف این آب، سنگ‌های رسوبی در کلیه‌ها و کیسه صفرا ایجاد گردیده و این امر می‌تواند منجر به انجام جراحی‌های مختلف در سال‌های آینده گردد. پس همان هزینه‌ای را که قرار است در آینده‌ای‌ نه چندان دور برای درمان بیماری‌های ناخواسته بپردازید، برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی صرف کنید. پیشگیری همیشه مفیدتر از درمان است.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو اصول نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی

پس از طی مراحل خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و هنگام حضور تکنسین جهت راه‌اندازی آن، حتما دستورالعمل‌های لازم جهت سرویس، نگهداری و استفاده بهینه از دستگاه را از تکنسین مربوطه دریافت نمایید. مواردی مانند آگاهی کامل از عملکرد دستگاه، زمان مقرر جهت تعویض هر یک از فیلترها و نحوه انجام سرویس‌های دوره‌ای، ازجمله مهمترین عوامل جهت استفاده بهینه از محصول خریداری شده هستند.

ممکن است پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه، شاهد حباب‌های سفید رنگ در آب خروجی از شیر برداشت باشید. این امر کاملا طبیعی است، زیرا هوای محبوس شده در هوزینگ‌ها و فیلترهای دستگاه، به مرور زمان از شیر برداشت خارج شده و آن را بصورت حباب‌های کوچک خواهید دید. این حبابها پس استفاده از دستگاه و طی چند روز آینده از بین خواهند رفت. تکنسین‌های شرکت آبگونه در هنگام نصب و راه‌اندازی دستگاه، راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم جهت افزایش طول عمر مفید و استفاده صحیح از دستگاه تصفیه آب را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. ارائه گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات معیوب و خدمات پس از فروش مادام العمر، ازجمله مهمترین خدمات در نظر گرفته شده توسط شرکت آبگونه جهت آسایش خاطر و رفاه حال مشتریان گرامی‌هستند.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پروخرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

جهت انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو لازم است اطلاعات کاملی از میزان سختی و کیفیت آب لوله کشی منزل خود داشته باشید. انواع تصفیه آب خانگی آکوا پرو در مدلهای متنوع و با فیلتراسیون 6 تا 12 مرحله‌ای موجود هستند. اگر در انتخاب بهترین فیلتراسیون متناسب با کیفیت آب محل سکونت خود تردید دارید، اصلا نگران نباشید. کارشناسان و مشاوران فروش شرکت آبگونه با سالها تجربه و آگاهی کامل نسبت به میزان سختی آب مناطق مختلف شهر تهران و حومه، در حال خدمت رسانی به خریداران محترم هستند.

توصیه می‌کنیم قبل از انجام هرگونه اقدام جهت ثبت سفارش و خرید محصولات آکوا پرو، با مشاوران فروش شرکت آبگونه در تماس باشید. مهمترین مزایای انتخاب شرکت آبگونه جهت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو به شرح ذیل می‌باشند:

  • خرید مستقیم از نمایندگی آکوا پرو در ایران
  • ارائه مشاوره تخصصی رایگان
  • ارسال و نصب رایگان محصولات
  • گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات
  • خدمات پس از فروش مادام العمر
  • امکان ثبت سفارش تلفنی و آنلاین
  • ارائه خدمات اطلاع رسانی پیامکی رایگان
  • تنوع بی‌نظیر محصولات آکوا پرو

تنوع این دستگاه‌ها در بازار کشورمان زیاد بوده و همین امر سبب چالش بزرگی برای خریداران شده است. آیا می‌دانید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟ شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید این دستگاه‌ها فعالیت دارند. بدون شک استفاده از قطعات اصل و مرغوب تاثیر بسیار زیادی در کیفیت محصول تولیدی خواهد داشت. چون قرار است یکبار برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هزینه کنید، شرکت‌های معتبری را در اولویت قرار دهید که گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده‌اند. همچنین در انتخاب برندهای باکیفیت مانند آکوا پرو دقت لازم را داشته باشید.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پروتعمیرات دستگاه تصفیه آب خانگی

پس از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و استفاده مداوم از آن، نیاز به تعمیرات و سرویس‌ها اجتناب ناپذیر است. در صورت مشاهده عملکرد نامطلوب دستگاه، با یک شرکت معتبر در این حوزه تماس بگیرید. اگر تعمیرات در اسرع وقت انجام گردد، احتمال بروز آسیب در سایر قطعات دستگاه کاهش خواهد یافت. توجه داشته باشید که هریک از قطعات تشکیل دهنده دستگاه، حتی با کیفیت‌ترین آنها، عمر مفیدی داشته و یکروز از کار خواهند افتاد. شرکت آبگونه نمایندگی آکوا پرو در ایران، خدمات تخصصی تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی توسط تکنسین‌های مجرب با امکان حضور در کوتاه‌ترین زمان ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در صورت بروز هرگونه مشکل با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *