خدمات, کسب و کار

پیشرفت در کسب‌و‌کار با چاپ کارت ویزیت در طرح‌های مختلف

با توجه به پیشرفت‌های حوزه فناوری و تکنولوژی بیشتر فعالیت‌های تبلیغاتی کسب­وکار‌ها در فضا آنلاین انجام می‌شود. با این حال بزرگترین برندها نیز همچنان از کارت ویزیت برای معرفی خود استفاده می‌کنند و هیچ تبلیغ دیگری نتوانسته به اندازه آن بر جلب اعتماد مشتری مؤثر باشد؛ چراکه تمام ارتباطات در تبلیغات آنلاین به­صورت دیجیتالی و مجازی انجام می‌شود اما ارائه ابزار تبلیغ کاغذی در قرار‌های واقعی نشان‌دهنده ارتباطات حقیقی است و درنتیجه تاثیر آن در گسترش همکاری­ها نیز بیشتر است.

وجود طرح مناسب بر روی تبلیغات کاغذی میزان تأثیرگذاری آن بر مشتری را چندین برابر می‌کند و این نوع تبلیغات در رشد کسب­و­کار شما نقش فوق‌العاده­ای خواهد داشت. دلایل زیادی برای تأثیرگذاری استفاده از تبلیغات حقیقی از طریق کارت ویزیت وجود دارد که در ادامه آن­ها را بررسی  می­کنیم.

دلایل تأثیر کارت‌های ویزیت در رشد کسب‌و‌کار

امروزه طراحان با استفاده از یک عمل گرافیکی کامپیوتری به نام وکتور در کنار محتوا تبلیغ کاغذی، آن را به یکی از مهم‌ترین ابزار‌آلات قوی در امر بازاریابی تبدیل کرده‌اند. برای تأثیر بیشتر این مدل تبلیغات، دلایل بسیاری را بر‌شمرده‌اند؛ اما از اصلی‌ترین این دلایل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جلوه‌ای قانونی برای بیزینس

طرح روی کارت و اطلاعاتی مانند آدرس و نحوه برقراری ارتباط، منجر به ایجاد جلوه قانونی در هر نوعی از کسب‌و‌کار خواهد شد. همچنین با وجود این روش بازاریابی، صاحبان مشاغل به مخاطبان خود نشان می‌دهند که در تجارت یا ارائه خدمات عملکرد خوبی دارند.

تاثیر مثبت بر گسترش نام یک برند

بسیاری از افراد پس از به‌وجود آوردن یک برند، با مراجعه به طراحان کارت ویزیت به‌دنبال یک طراحی جذاب روی آن هستند. طراحان نیز با ارائه یک ایده جذاب و تأثیر‌گذار، سعی در افزایش آگاهی مخاطب از کسب‌و‌کار یا مشاغل دارند. بدیهی است که استفاده از تبلیغ چاپی، تأثیر مهمی‌بر رشد و موفقیت برند خواهد گذاشت.

اطلاعات درج شده در کارت‌های ویزیت

طراحان درصورت ارائه محتوا‌های خلاقانه و البته هوشمندانه، می‌توانند به بهترین شکل نقشی زیبا بر روی تبلیغات کاغذی و فیزیکی انجام دهند و با این روش در ایجاد موفقیت آن حرفه یا کسب‌و‌کار کمک کنند. در طرح روی این ابزار، مطالب ارائه شده باید حاوی اطلاعاتی باشد که مخاطب درصورت نیاز بتواند راحت به آن دسترسی پیدا کند. مهم‌ترین مطالبی که روی آن نمایش داده خواهد شد:

  • آدرس و موقعیت مکانی
  • عکس
  • آرم یا لوگوی شرکت

وکتور چیست؟

طراح‌های گرافیکی هنگام ایجاد یک ایده روی بنرهای معرفی کسب­وکار، از وکتور استفاده خواهند کرد. در بیشتر مواقع، هنگام کشیدن نقشی زیبا روی ابزار­های تبلیغاتی، جلد کتاب یا طراحی پوستر از این روش گرافیکی استفاده می‌کنند. در این روش طراح از یک‌سری رابطه‌های ریاضی برای طراحی‌های گرافیکی روی پوستر یا کاغذ، کمک خواهد گرفت.

طراحان ابتدا رابطه‌های ریاضی را به نقاطی تبدیل کرده و سپس به واسطه خط یا منحنی‌های آن، نقاط را به یکدیگر متصل خواهند کرد. همچنین به‌دلیل استفاده از کامپیوتر هنگام ایجاد این عمل گرافیکی روی کارت‌های ویزیت می‌توان به‌راحتی تصویر‌ها را با کیفیت بسیار بالا و با حجم کم، تبدیل به مقیاس‌های بزرگ کرد. در مجموعه پارس گرافیک، طرح‌های وکتور روی لباس نیز چاپ شده و قابل سفارش هستند.

نقش Vectors در طراحی

طراحان بدون آگاهی و تسلط کامل به این کار‌های گرافیکی، نمی‌توانند یک محتوا تبلیغ حرفه­ای را شکل دهند. تصویر‌سازان نیز مانند گرافیک‌کاران با این مدل تصویر‌سازی در ارتباط بوده و در این میان، تصویر‌سازان بیشتر با این مدل طراحی گرافیکی و کامپیوتری در ارتباط هستند. اهمیت این عمل گرافیکی هنگام چاپ روی کارت یا بنر‌های تبلیغاتی در ابعاد مختلف، مشخص خواهد شد. البته برای انجام این طراحی‌های گرافیکی دلایل بسیاری وجود دارد:

  • ایجاد تصاویر جدید
  • ارائه تصاویر گرافیکی با کیفیت بالا
  • امکان ویرایش آسان
  • مناسب برای کارت‌های ویزیت با جزئیات بسیار

برای اجرای طرح‌های وکتور و کارت ویزیت به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت پارس گرافیک به منظور فعالیت در امر طراحی، ایده‌های روی ابزارآلات تبلیغاتی و عمل فتوشاپ، در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرد. این مجموعه از کادر مجربی در زمینه‌های برنامه‌نویسی، عکاسی و طراحی بهره‌منده است. همچنین، این شرکت برای خود یک‌سری قوانین و مقررات در نظر گرفته که در هنگام کار کاملا به این استاندارد‌ها و اصول‌ها پایبند هستند. بدون شک مهم‌ترین قانون این مجموعه خوش‌نام را می‌توان تعهد آنان به حریم خصوصی و اطلاعات شخصی افراد دانست.

ترسیم بهترین طرح روی ابزار تبلیغات چاپی، برای هر کسب‌و‌کاری ضروری است. این روش مهم و همچنین قدیمی‌بازاریابی، نقش مهم و تأثیر‌گذاری در رشد یک برند تجاری یا شرکت خدماتی ایفا خواهد کرد. البته امروز با وجود کامپیوتر و نرم‌افزار‌های آن، امر چاپ و طراحی یک لوگو بر روی محصولات تبلیغی کسب­وکارها آسان‌تر از قبل شده است. شما می‌توانید انواع کارت ویزیت را در طرح‌های مختلف از پارس گرافیک بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *