سرمایه گذاری

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خرید اقساطی آپارتمان در منطقه 22 (دریاچه چیتگر)

شروع فرصت‌های سرمایه گذاری از 200 میلیون تومان

منطقه ۲۲ بهشت سرمایه گذاری تهران؛ منطقه ۲۲ تهران در سال‌های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه‌های مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است. از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهرهای مختلف کشور موجب جذابیت بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک و در راستای آن نقدشوندگی بالای این املاک گردیده است. مزیت بزرگ سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ وجود موارد مختلف برای سرمایه‌های کوچک، متوسط و بزرگ می‌باشد.

منطقه ۲۲ در غربی ترین پهنه کلان شهر تهران واقع گردیده است. این منطقه از شمال به دامنه‌های زیبای رشته کوه البرز ،از شرق به بلوار دهکده المپیک و رود دره ی زیبای جوانمردان، از جنوب به اتوبان تهران –کرج و از غرب تا اراضی وردآورد گسترده شده است. این منطقه از نظر موقعیت جغرافیایی با داشتن بیشترین سرانه فضای سبز شهری شامل پارک بزرگ چیتگر، دریاچه ی شهدای خلیج فارس و پارک بزرگ لتمان کن همچنین با توجه به ورودی هوای تهران از استان البرز و کوه‌های منتهی به جاده چالوس، دالان هوای پاک تهران می‌باشد. تازه تاسیس بودن منطقه، سرمایه گذاری‌های نوین بخشهای دولتی و خصوصی در این منطقه، این منطقه را بسیار جذاب و سودآور نموده است.

در ادامه به معرفی نمونه‌هایی از فرصت‌های مطمئن سرمایه گذاری و پیش فروش اپارتمان در چیتگر و منطقه 22 میپردازیم.

پروژه توانمند سازی ارتش، پهنه e شهرک چیتگر (سهام‌های 50 متری و 20 متری)

شهرک مسکونی بزرگ چیتگر یکی از مدرترین و بزرگترین پروژه‌های مسکونی منطقه ۲۲ و همچنین سطح کشور می‌باشد که توسط بنیاد تعاون ارتش ج.ا.ا در ۵ فاز A,B,C,D,E در حال ساخت و واگذاری می‌باشد. پهنه e شهرک چیتگر در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس و جنوب مجتمع ایران مال واقع شده است.

پروژه توانمند سازی ارتش با کاربری مسکونی و توسط موسسه مسکن سازان بتاجا در دست ساخت می‌باشد. این پروژه شامل ۴ بلوک ۵۲ طبقه و شامل ۲۲۰۰ واحد مسکونی می‌باشد.

واحدهای طرح توانمند سازی ارتش به صورت سهام‌های ۲۰ و ۵۰ متر مربعی واگذار گردیده است و عضو پروژه جهت دریافت واحد می‌بایست حداقل ۲ سهام ۵۰ متری تهیه نماید. اعضای اولیه این پروژه کارکنان ارتش با سنوات خدمتی بالای ۱۵ سال می‌باشند و سهام آنها بسته به واریزی و سال خدمتی آنها قیمت متفاوتی دارد. نقل و انتقال به نام غیر (شخص غیر نظامی‌و پرسنل خارج از سازمان) به صورت وکالت بلاعزل و پس از استعلامات لازم از تعاونی می‌باشد.

واحدهای طرح توانمند سازی ارتش به قیمت متری ۵ میلیون تومان و به صورت قطعی واگذار می‌گردد. بنابراین واریزی سهام‌های ۲۰ و ۵۰ متری آن به شرح ذیل می‌باشد.

سهام‌های ۵۰ متری: ۱۴۵ میلیون تومان واریزی (۷۵ میلیون تومان واریزی اولیه+۷۰ میلیون وام حکمت)+۱۰۵ ملیون تومان وام توانمند سازی با اقساط ماهیانه ۱٫۲۵۰ میلیون تومان

سهام‌های ۲۰ متری: ۱۰۰ میلیون تومان واریزی

که شخص خریدار علاوه بر واریزی‌های ذکر شده مبلغی را بابت حق امتیاز به عضو پروژه می‌بایست پرداخت نماید.  جهت اطلاع از قیمت سهام ۵۰ متری چیتگر (پهنه e شهرک امام رضا (ع)) به وبسایت مسکن رسام مراجعه نمایید.

معرفی پروژه مسکونی تجاری زاگرس:

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ، شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۱۲۰۹۵-۹۹ ثبت نام قطعه زمین با موقعیت عالی با کاربری مسکونی-تجاری تحت عنوان پروژه مسکونی تجاری زاگرس واقع در ضلع شرق دریاچه چیتگر، در مجاورت محور چهار باغ را آغاز نمود.

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید .

این تعاونی با روزمه درخشان خود از خوشنام ترین  تعاونی‌های سطح منطقه ۲۲ می‌باشد. از نمونه کارهای این تعاونی می‌توان به پروژه لوکس لکسون، پروژه مسکونی فرزانگان، پروژه مسکونی الوند، پروژه مسکونی البرز و … نام برد.

طبق پیش پروانه صادر شده، پروژه زاگرس ابنیه همت دارای تراکم تجاری-مسکونی بوده و متراژ عرصه زمین ۷۰۰۰ متر مربع می‌باشد. ثبت نام از اعضا به صورت امتیاز پروژه انجام گرفته است که هر امتیاز دارای ۶۰ متر مربع تراکم مفید مسکونی و ۱۵ متر مربع تراکم مفید تجاری می‌باشد. مبلغ کل واریزی جهت ثبت نام ۹۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می‌باشد.

مدت زمان تقریبی ساخت و تکمیل پروژه حدود ۴۸ ماه برآورد گردیده است. واگذاری بخش تجاری به صورت مستقیم به اعضا پروژه با استفاده از آورده آن در ساخت پروژه، تابع مصوبات و تصمیمات هیات مدیره می‌باشد.

پروژه مسکونی نیکان

پروژه مسکونی تجاری نیکان متعلق به تعاونی ثمین اجرای دقیق زیر مجموعه صنایع دفاعی کشور با شناسه ملی ۱۰۱۰۱۳۰۱۸۸۶ می‌باشد که مروارید شهر (منطقه ۲۲) در حال اجرا می‌باشد.

پروژه مسکونی نیکان دارای ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان وام روی قرارداد ساخت می‌باشد.

پروژه نیکان دارای زمینی به مساحت ۱۹۳۰۰ متر مربع (پس از اطلاحی ۱۳۳۳۸ متر مربع)، تراکم مفید ۳۴۸۰۰ متر مربع و حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع تراکم تجاری می‌باشد. زمین مذکور دارای پهنه M114 و دارای سند شش دانگ  می‌باشد.

متراژ واحدهای مسکونی این پروژه از ۷۰ تا ۱۲۶ متر مربع و واحد‌های تجاری آن از ۲۰ تا ۲۸ متر مربع (بسته به تغییر نقشه قابل تغییر است) و در مجموع در فاز اول پروژه دارای ۳۴۸ واحد می‌باشد.

فاز دوم پروژه مسکونی نیکان دارای ۲۰۰۰۰ متر مربع تراکم مفید می‌باشد که مراحل اداری آن در دست اقدام می‌باشد.

طبق اطلاعیه شماره ۹ تعاونی ثمین اجرای دقیق این پروژه در فاز اول دارای ۳ بلوک می‌باشد که شامل ۹ طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و ۴ طبقه شامل پارکینگ و انباری می‌باشد. مدت زمان اعلامی‌جهت تحویل واحدها ۴۸ ماه از زمان شروع به کار پروژه می‌باشد.

طبق اعلام تعاونی قراردادساخت واحدهای این پروژه از قرار متری ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان و علی الحساب خواهد بود. که از این مبلغ تا متری ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان (۳۰۰ میلیون تومان برای واحد ۱۰۰ متری) قابلیت اخذ وام دارد.

از دیگر پروژه‌ها می‌توان به پروژه‌های مسکونی میعاد، شمیم رحمت 3 (نخل)، هما پارسه، الوند، البرز، پروژه نیروی زمینی ارتش، برج لوکس تجاری اداری لکسون و … اشاره نمود.

مشاورین مسکن رسام راهنمای شما

دیر سالی است افتخار خدمت به عزیزانمان در منطقه ۲۲ توشه راهمان گردیده است و توانسته ایم با فراهم نمودن کادری مجرب، مشاورانی تحصیلکرده و مکانی آرام در خدمت شهروندان و هموطنان فهیم و دوست داشتنیمان باشیم. به خود می‌بالیم با ارائه خدمات متنوع توانسته ایم نامی‌شایسته در امور املاک منطقه کسب نمائیم و این چیزی نیست جز لطف حضرت حق و بزرگواری مشتریان که همه امید ما هستند.باشد تا لایق این اعتماد باشیم .

مشاورین مسکن رسام به عنوان مشاور املاک منطقه 22 تهران آماده ارائه خدمات، مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش فروش و سرمایه گذاری در منطقه 22 به تمامی‌هم وطنانمان می‌باشد.

جهت اطلاع از دیگر فرصت‌های سرمایه گذاری و پیش فروش اپارتمان در منطقه 22 و املاک دریاچه چیتگر به وبسایت مشاورین مسکن رسام مراجعه نمایید.

تماس با ما: 44761512-021      09203107959     09121372901     09120209235 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *