گردشگری

با پول تور داخلی سفر خارج از کشور برو

میدونستین با پول یه تور داخلی میتونی بری خارج از کشور و کلی بهتون خوش بگذره ؟

کشور ترکیه در سال‌ها اخیر به یکی از پر مخاطب ترین مقصدها برای گردشگران ایرانی تبدیل شده است و هر ساله مسافران زیادی از ایران به این کشور سفر می‌کنند. سفرهای به ترکیه محدود به سفرهای سیاحتی نمی‌شود و بسیاری از مشاغل ایرانی وجود دارند که در ترکیه هم بنگاه فعال دارند. یکی از شهرهای تجاری و گردشگری در ترکیه که نزدیک ترین شهر با ایران است و در حقیقت مرز ایران و ترکیه محسوب می‌شود، شهر توریستی وان است. تور وان همیشه مقصد جذابی برای مسافران ایرانی بوده است، چرا که هم می‌توانند در آنجا به گشت و گذار بپردازند و هم اینکه می‌توانند به خرید انواع محصولات ترک، از جمله لباس بپردازند. بسیاری از مشاغل ایرانی که در حوزه پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری فعال هستند، سفرهای متعددی برای واردات از ترکیه دارند.

تور وان ترکیه از یک جهت دیگر هم برای ایرانی‌ها جذاب است، اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد و به علاوه می‌توان به صورت زمینه و هوایی به این شهر سفر نمود.

تور وان ارزان برای افرادی که میخواهند به یک سفر خارجی با کیفیت بروند، توصیه می‌شود. با توجه به اینکه با استفاده از تور هزینه‌های شما به شدت کاهش پیدا می‌کند، توصیه می‌کنیم حتما از یک آژانس معتبر برای شرکت در تور گردشگری وان اقدام نمایید.

شرکت‌های مختلفی هستند که خدمات تور مسافرتی وان را ارائه می‌دهند، اما شما از طریق شرکت‌هایی اقدام کنید که مجری مستقیم برگزاری تور وان ترکیه هستند، مثل شرکت تایسیز پرواز پارسیان که با هتل‌های مختلف در شهر وان قرارداد دارد و همه هتل‌های ارائه شده، در تضمین تایسیز پرواز هستند.

تایسیز پرواز پارسیان مجری مستقیم تور وان ترکیه

با توجه به اینکه شهرهای ترکیه به خصوص شهر وان، با تقاضای نسبتا بالایی از طرف ایرانی‌ها روبرو است، شرکت‌های مختلفی هستند که اقدام به برگزاری تورهای شهر وان ترکیه می‌کنند. برای همین توصیه می‌کنیم که برای انتخاب آژانس هواپیمایی مورد نظر، دقت لازم را به خرج دهید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از شرکت‌هایی استفاده کنید که مجری مستقیم برگزاری تور وان ترکیه هستند. اما استفاده از این نوع تورها چه مزیتی دارد؟

  • اولین مزیت آن این است که هزینه تور بسیار پایین تر از شرکت‌های دیگر است و یک سفر با قیمت مناسب تر را تجربه خواهید کرد.
  • هتل‌های محل اقامت شما همگی تایید شده هستند و در تضمین شرکت قرار می‌گیرند، چون شرکت ایرانی با آنها قرارداد امضا کرده است.
  • شما از بابت کیفیت سفر خیالتان راحت تر خواهد بود، چون مجریان مستقیم هر ساله چندین تور برگزار می‌کنند و تجربه خیلی خوبی برای بهتر شدن سفر دارند و آن را به کل تور تعمیم می‌دهند.
  • در این تورها راهنمایان فارسی زبانی وجود دارند که به گردشگران در طول سفر درباره گشت و گذار و حتی خرید، مشورت می‌دهند.

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، شرکت تایسیز پرواز مجری مستقیم تور وان است و این مزیتی برای مسافرانی خواهد بود که از این شرکت برای سفر به شهر وان ترکیه اقدام می‌کنند. تور وان ارزان قیمت شرکت تایسیز پرواز پارسیان نه به سبب پایین بودن کیفیت، بلکه به خاطر اجرای مستقیم تور برای گردشگران ایرانی محقق می‌شود.

برای اطمینان از تجربه مسافران با شرکت تایسیز پرواز پارسیان، به سایت این شرکت به نشانی https://taisizfly.com/ مراجعه کرده و در قسمت منوها، تور وان را انتخاب نمایید و تجربه ای که مشتریان تایسیز پرواز از خدمات این شرکت به اشتراک گذاشته اند را مطالعه فرمایید.

همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط تور وان، با شماره 02145813 تماس حاصل فرمایید، تا کارشناسان تایسیز پرواز به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

سفری لذت بخش با تور وان نوروز 1402 تایسیز پرواز

شهر وان یک شهر بی نظیر است که شما می‌توانید با سفر به آن در نوروز، هم از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آن لذت ببرید و هم می‌توانید به خرید بپردازید. شهر وان فاصله اندکی با ایران دارد و امکان سفر هوایی و زمینی به این شهر برای گردشگران ایرانی فراهم است.

یکی از مهمترین مزایای سفر به ترکیه از ایران این است که این کشور برای سفر به شهرها خود از ایرانی‌ها ویزا دریافت نمی‌کند و فقط مسافران ایرانی باید پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشند.

قیمت تور وان نوروز 1402 نسبت به تورهای دیگر در کشور ترکیه ارزان تر است، به چند دلیل:

  1. شهر وان نسبت به سایر شهرهای گردشگری ترکیه نزدیک تر است.
  2. هزینه اقامت در آن نسبت به سایر شهرها ارزان تر است.
  3. امکان سفر زمینی به شهر وان وجود دارد.

شهر وان دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که وقتی با تور نوروزی شرکت تایسیز پرواز پارسیان به این شهر سفر کردید، حتما از این مکان‌ها دیدن فرمایید و از تور لیدرها درخواست کنید تا مسیر رفتن به این جاذبه‌ها را به شما نشان دهند. به نظر ما این جاذبه‌ها ارزش دیدن دارند:

  • دریاچه وان:

اگر در تور وان نوروز 1402 شرکت کردید، از بزرگترین دریاچه کشور ترکیه بازدید کنید. دریاچه وان، دارای چشم انداز زیبایی است و می‌توانید برای ساعت‌ها در این مکان بمانید و از مشاهده آن لذت ببرید.

  • قلعه وان:

یکی از نمادهای شهر وان، قلعه وان است که دارای قدمتی نزدیک به 1300 سال است. در این قلعه کتیبه‌هایی از قرن 5 میلادی دیده شده است.

  • گربه‌های وان:

جالب ترین جاذبه شهر وان، وجود گربه‌هایی با ظاهر منحصر به فرد است. گربه‌های وان دارای چشم‌های رنگی و رنگ سفید هستند. این گربه‌ها نزدیک دریاچه وان به وفور دیده می‌شوند.

  • جزیره آختامار:

جزیره آختامار هم یکی از جاذبه‌های ارزنده شهر وان ترکیه برای بازدید است. شما می‌توانید به این جزیره زیبا بروید و به علاوه در این مکان از کلیسای جامع آختامار دیدن فرمایید.

همچنین جاذبه‌های گوناگون دیگری هم هستند که برای مشاهده و بازدید در طول سفر ارزنده هستند:

  • آبشار مرادیه
  • صومعه وراگاوانک
  • موزه وان
  • مراکز خرید

و غیره که حتما در تور نوروزی شرکت تایسیز پرواز از آنها دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *