اجاره ویلا

طعم طبیعت‌گردی را با رزرو ویلا در شمال از اتاقک بچشید

اجاره آنلاین ویلا در رامسر

امروزه نسل جدید و بسیاری از جوانان تفریح را به شکل دیگری می‌بینند کسب تجربیات جدید و هیجان‌انگیز به‌قدری برای این قشر جذاب و دوست‌داشتنی است که به‌جای گردش‌های عادی تلاش می‌کنند تفریحاتی عجیب اما جذاب را به همراه دوستان خود داشته باشند به همین دلیل به‌وضوح مشاهده می‌شود که سفرهای معمولی و خانوادگی آن‌چنان نیاز روحی این قشر را پوشش نمی‌دهد و بیشتر سفر به نقاط بکر و عجیب و هیجان‌انگیز برای این قشر جذاب است.

در همین خصوص بازار طبیعت‌گردی و گذران اوقات در جنگل‌های بکر و گاهی صعب‌العبور در بین دوستداران طبیعت و قشر جوان بسیار گرم است به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به تفریحات هیجانی هستند با سفر به مناطق شمالی کشور و گشت‌وگذار در جنگل‌های بکر و زیبای آن می‌توانند ضمن کسب تجربیات جدید لحظات هیجان‌انگیز و جذابی را به همراه دوستان خود سپری کنند.

برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و گردش در دامان طبیعت پارک‌های ملی ایران، پارک ملی تندوره، پارک ملی پابند بهشهر، پارک ملی کیاسر و در نهایت پارک ملی بوجاق پیشنهاد می‌شود تا در این پارک‌های زیبا در کنار خانواده و دوستان در دامان طبیعت لحظاتی جذاب و خاطره‌انگیز را به ثبت برسانند.

پارک ملی ایران که به جنگل گلستان نیز شهرت دارد در شرق استان گلستان و غرب استان خراسان شمالی قرار گرفته که یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های ملی ثبت شده در کشور است زیستگاهی مناسب برای زندگی 302 گونه جانوری و شمار بسیاری از پستانداران است که در کنار بیش از 1350 گونه گیاهی در فهرست میراث‌فرهنگی یونسکو به‌عنوان یکی از 50 ذخیره‌گاه زیست‌محیطی زمین قرار گرفته است به همین دلیل دوستداران طبیعت و علاقه‌مندان به مشاهده حیات‌وحش حیوانات می‌توانند با گشت‌وگذار در این پارک تجربیات تازه‌ای را کسب کنند.

اما یکی دیگر از مناطق جذاب برای طبیعت‌گردی پارک ملی تندوره است که در شمال استان خراسان رضوی و نزدیک به مرز ترکمنستان واقع شده. این منطقه که یکی از بزرگ‌ترین مناطق حفاظت شده ایران به شمار می‌رود منطقه‌ای بسیار زیبا و بکر است که با حدود 31 چشمه و 8 حلقه چاه از 7 گونه گربه‌سانان 5 گونه را در خود جای‌داده است در این پارک بزرگ پلنگ ایرانی، گربه پالاس، گربه دشتی گربه جنگلی و سیاه‌گوش اوراسیا وجود دارند و دوستداران طبیعت می‌توانند مناظر زیبایی را در این بوستان مشاهده کنند.

پارک ملی پابند بهشهر هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای جنگل‌گردی باشد این پارک که در شهر بهشهر در استان مازندران قرار گرفت است علاوه بر پوشش گیاهی منحصربه‌فرد از گونه‌های حیوانی چون خرس قهوه‌ای، پلنگ، مرال، شوکا، گراز، گربه وحشی، روباه، شغال، تشی و انواع پرندگان برخوردار است که به‌عنوان یک محله حفاظت شده می‌تواند انتخابی مناسب برای طبیعت‌گردی باشد.

علاوه‌برآن پارک ملی کیاسر در استان مازندران نیز می‌تواند محلی مناسب برای گردش در دامان طبیعت باشد. این منطقه حفاظت شده نیز که علاوه بر طبیعت بکر خود از اراضی صخره‌ای برخوردار است دارای تنوع زیستی جالبی بوده و علاوه بر پلنگ، شغال، گراز، روباه، راسو و گربه وحشی از کرکس، هدهد، کبک و کبوتر جنگلی نیز برخوردار است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی جذاب باشد.

پارک ملی بوجاق نیز در در کنار این مناطق بکر گزینه مناسبی برای طبیعت گردان است. این پارک که در شهرستان آستانه اشرفیه است دارای تالاب بوجاق است منطقه جذاب برای طبیعت گردی به شمار میرود.این پارک نیز از 20 گونه پرنده بومی،50 گونه آبزی و 250 گونه گیاهی است در این منطقه وجود قو، غاز ، فلامینگو، بالابان، آنقوت، چنگ، پرستوی دریایی غیره بر زیبایی این منطقه افزوده اند.

اجاره آنلاین ویلا در شمال کشور

 

اما با توجه به جذابیت‌های مناطق شمالی کشور، برای اسکان علاقمندان به طبیعت گردی نیز شرایطی ایجاد شده که قبل از سفر امکان اجاره آنلاین ویلا در شمال کشور وجود داشته باشد تا مسافران بدون دغدغه سفر پر هیجان و جذاب خود را آغاز کنند.

علاقمندان به طبیعت گردی می‌توانند برای اقامتی مللو از آرامش قبل از سفر با مراجعه به وبسایت و پلتفرم اتاقک به مشاهده اقامت‌گاه‌های مختلف پرداخته و پس از مشاهده تصاویر واقعی و اطلاعاتی جامع و کامل اقدام به رزرو ویلا از اتاقک کنند.

با این اقدام مسافران و گردشگران علاوه بر امکان رزرو ویلا از اتاقک این امکان را خواهند داشت که با مراجعه به بخش اقامت‌گاه‌های پاک و یا اقامت‌گاه‌های اقتصادی اقدام به رزرو ویلا در شمال یا اجاره آنلاین ویلا در رامسر به صورت اقتصادی کرده و با اقامت در ویلاهای بهداشتی سفری سلامت و آرام را داشته باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *