گردشگری

رزرو هتل ویدا یا هتل کوروش کیش! کدام هتل برای شما مناسب‌ تر است؟

جزیره مرجانی کیش به دلیل جاذبه‌‌های تفریحی زیاد و متنوع، آب و هوای خوب و مناظر زیبا هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند؛ مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، قبل از هر چیزی به دنبال محلی مناسب برای اقامت می‌گردند و به این منظور تعداد زیادی هتل در کیش تاسیس شده است. از بین هتل‌های کیش یافتن و رزرو هتل مناسب کار چندان سختی نیست، اما به هر حال نیاز است که دست کم چند مورد از هتل‌های کیش را با جزئیات بیش‌تری بشناسید. هتل ویدا کیش و هتل کوروش دو مورد از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش هستند که  اگر خواهان یک اقامت آرامش بخش در جزیره کیش هستید، می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. در این مطلب به مقایسه این دو هتل پنج ستاره می‌پردازیم که هر کدام از آن‌ها در زیبایی و خدمات مناسب حرفی برای گفتن دارند.

معرفی هتل ویدا کیش :

هتل ویدا کیش، از بهترین و مدرن ترین هتل‌های کیش است. هتل پنج ستاره ویدا، از سال ۱۳۹۶، در ۱۰ طبقه افتتاح شد. این هتل منطبق با معماری روز دنیا و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری طراحی شده است. هتل ویدا کیش در فاصله ای کوتاه از ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌های بین المللی و پردیس بین الملل دانشگاه شریف قرار گرفته است که از این حیث دسترسی خوبی به جاذبه‌های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد. هتل ویدا با پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و مدرن ترین امکانات و اتاق‌های مجهز، آماده میزبانی مسافران و میهمانان عزیز است.

معرفی هتل کوروش کیش :

هتل پنج ستاره کوروش کیش واقع در میدان پردیس در نوروز سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل تازه تاسیس در ۱۶ طبقه بنا و دارای ۱۹۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره زیبای کیش از جمله پردیس ۱ و ۲ گردیده است. هتل مجلل کوروش با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش اند اقامتی بیادماندنی را برای میهمانان عزیز رقم بزنند.
لازم به ذکر است اتاق‌های رو به دریا تنها دارای چشم انداز دریا می‌باشند.

مقایسه چند فاکتور مهم در رزرو هتل ویدا و هتل کوروش کیش

اگر بخواهیم این دو هتل را از همه جنبه‌ها مقایسه کنیم در این مطلب نخواهد گنجید؛ در ادامه چند مورد از مهم‌ترین جنبه‌های این دو هتل را بررسی و با هم مقایسه خواهیم کرد.

  • قدمت هتل

هتل ویدای کیش دارای 10 طبقه و تعداد 144 واحد اقامتی می‌باشد و از سال 1396 شروع به فعالیت نموده است. معماری این هتل کاملا برگرفته از سبک مدرن می‌باشد و بهترین امکانات روز دنیا در آن به چشم می‌خورد. هتل ویدا تا کنون میزبان بسیاری از سلبریتی‌ها و هنرمندان بوده است.

از سوی دیگر هتل کوروش کیش دارای 16 طبقه و 198 واحد اقامتی با امکانات مناسب می‌باشد. این هتل در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد و معماری زیبای آن افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. در نتیجه میتوان گفت هر دو هتل تقریبا تازه تاسیس می‌باشند و از نظر معماری و زیبایی هر کدام حرفی برای گفتن دارند.

  • موقعیت مکانی

هتل ویدا کیش در بلوار موج و در فاصله بسیار کمی‌از بازار ونوس قرار دارد. این هتل، تا هتل کوروش که در میدان پردیس قرار دارد، تنها 2.4 کیلومتر فاصله دارد. لوکیشن هر دو هتل نسبتا مشابه یکدیگر است و طبیعتا دسترسی‌های مشابهی نیز به مراکز مهم کیش دارند. هتل ویدا تا اسکله تفریحی کیش حدود 1 کیلومتر و 356 متر فاصله دارد و فاصله هتل کوروش تا اسکله تفریحی حدود 2 کیلومتر است. هتل ویدا دسترسی خوبی به بلوار موج دارد و در مقابل هتل کوروش به بلوار پردیس بسیار نزدیک است.

فاصله هتل ویدا تا پلاژ بانوان حدود 2 و نیم کیلومتر و فاصله هتل کوروش تا پلاژ بانوان حدود 4 کیلومتر می‌باشد. هر دو هتل به مراکز تجاری پردیس 1 و پردیس 2، بازار پانیذ و بازار مرجان دسترسی خوبی دارند و اگر قصد خرید و پاساژ گردی دارید، اقامت در هر دو این هتل‌ها پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

  • بررسی تنوع اتاق‌ها

تنوع اتاق‌ها از نظر دکوراسیون، چشم انداز و خدمات آن‌ها یکی از اصلی‌ترین فاکتور‌ها برای انتخاب و رزرو هتل مناسب می‌باشد. همان طور که گفتیم هتل ویدا کیش دارای 144 اتاق و هتل کوروش دارای 198 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل ویدا شامل اتاق 2 و 3 تخته رو به دریا، اتاق 2 و 3 تخته استاندارد و سوئیت یک خوابه سه نفره با دو عدد تخت و یک سرویس اضافه می‌باشد.

در سمت دیگر هتل کوروش قرار دارد که اتاق‌های آن شامل اتاق 2 و 3 تخته رو به دریا، اتاق 2 و 3 تخته استاندارد و سوئیت یک خوابه دو نفره رو به جزیره می‌باشد. همان طور که می‌بینید اتاق‌های این دو هتل در بسیاری از موارد مشابه یکدیگر هستند و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. برای زوج‌های جوان که روز‌های اول ازدواج را سپری می‌کنند، سوئیت یک خوابه رو به جزیره و یا اتاق دو تخته رو به دریا بسیار مناسب می‌باشد. این که کدام یک از این دو اتاق را انتخاب کنید، بستگی به این دارد که بیشتر تمایل دارید چشمتان را رو به آبی دریا باز کنید و یا مایل هستید نمای جزیره زیبای کیش را مشاهده کنید. در نهایت هر دو این اتاق‌ها بنا به سلیقه شخصی می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند و خاطرات خوبی را برایتان رقم بزنند.

  • بررسی امکانات هتل

هتل کوروش و هتل ویدا هر دو هتل‌های 5 ستاره هستند که تا حد زیادی مورد استقبال قرار گرفته‌اند و طبیعی است که از نظر امکانات بسیار غنی باشند. در هر دو هتل خدماتی مانند IPTV، خدمات CIP و اتاق چمدان وجود دارد. پارک کودک هتل ویدا یکی از فاکتور‌هایی است که برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند بسیار حائز اهمیت است؛ همچنین اگر به بودن یک سالن ورزشی خوب در هتل اهمیت زیادی می‌دهید هتل ویدا برایتان یک انتخاب مناسب است زیرا این هتل دارای یکی از مجهز‌ترین سالن‌های ورزشی می‌باشد.

یک نکته جالب که در هتل کوروش کیش وجود دارد این است که در مقابل استخر آن که با کاشی‌های رنگی تزئین شده است، یک پنجره بسیار بزرگ قرار دارد که از طریق آن می‌توانید منظره دریا را مشاهده کنید. ترکیب چشم انداز دریا و آب تنی کردن، عجیب آرامش بخش و شگفت انگیز است؛ اگر هتل کوروش را برای اقامت انتخاب کردید، استخر آن را از یاد نبرید. البته هتل ویدا نیز استخر بسیار زیبا و مجهزی دارد که از نظر متراژ از استخر هتل کوروش کمی‌بزرگ‌تر است اما فضای آن کاملا بسته می‌باشد و مانند هتل کوروش چشم انداز دریا ندارد. اگر به آب‌تنی در استخر‌های وسیع علاقه دارید، هتل ویدا برای شما انتخاب مناسب‌تری است.

  • بررسی قیمت‌ رزرو هتل

قطعا در بحث اقامت و سفر یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که مطرح است بحث هزینه می‌باشد. هتل ویدا و هتل کوروش با وجود این که هتل‌های 5 ستاره هستند، اما هر دو دارای قیمت‌های مناسب و متعادلی می‌باشند. قیمت اتاق‌های هر دو هتل دارای تنوع قابل قبولی است و اگر بررسی کنید خواهید دید که از نظر رنج قیمت، بسیار مشابه هم می‌باشد. این که چقدر هزینه بپردازید، به بودجه و سلیقه شما در انتخاب اتاق‌ها بستگی دارد.

  • قوانین هتل

اصولا هتل‌ها از نظر قوانین بسیار مشابه هستند. هتل ویدا و هتل کوروش نیز از این موضوع مستثنی نمی‌باشند. به عنوان مثال چند مورد از قوانین مشترک این دو هتل به شرح زیر می‌باشد :

  1. در هر دو هتل پذیرش کودکان زیر 5 سال رایگان می‌باشد.
  2. وعده صبحانه در هر دو هتل رایگان می‌باشد.
  3. ساعت تحویل اتاقها 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می‌باشد.
  4. استعمال سیگار و قلیان در اتاق‌ها ممنوع می‌باشد.

دقت داشته باشید که قوانین هتل‌ها ممکن است با در گذر زمان توسط مدیریت هتل تغییر پیدا کند.

در این مطلب سعی کردیم که به طور کلی تفاوت‌ها و شباهت‌های هتل ویدا کیش و هتل کوروش را بررسی کنیم. با آگاهی کامل نسبت به شرایط این دو هتل اگر قصد دارید که هر کدام از این هتل‌ها را برای اقامت خود در جزیره کیش رزرو کنید، می‌توانید از طریق وب سایت اقامت24 برای مشاهده لیست کامل قیمت‌ها و رزرو هتل با تخفیف اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *