کسب و کار

راهنمای خرید مبل سلطنتی از بازار یافت آباد با دیجی چوب

مبل سلطنتی یا مبلمان استیل یکی از قدیمی‌ترین و محبوب ترین سبک‌های مبلمان به شمار می‌روند. ویژگی‌های منحصر به فرد و تفاوت‌های بارز آن باعث شده که خرید مبل سلطنتی رواج بیشتری داشته باشد.

راهنمای خرید مبل سلطنتی از بازار یافت آباد

مبل سلطنتی یکی از انواع مبل‌های شکیل و زیبا برای فضاهای بزرگ است. منبت کاری‌های روی مبل‌های سلطنتی، به خصوص در قسمت تاج آن، چوب راش، گردو و … ، فوم سرد استفاده شده در قسمت نشیمن و تکیه گاه و … از جمله مشخصات و ویژگی‌های این سبک از مبلمان سلطنتی است. در زمان خرید مبل سلطنتی از بازار یافت آباد بهتر است کیفیت بالا را فدای قیمت مبل سلطنتی نکنید.

آشنایی با ویژگی‌های مبل‌های سلطنتی

برای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید بهتر است با راهنمای خرید مبل سلطنتی از بازار یافت آباد آشنایی بیشتری داشته باشید. در این مقاله به ویژگی‌ها و جزئیات مبل سلطنتی و تفاوت‌هایی که با سایر انواع مبلمان دارد اشاره می‌کنیم. این ویژگی‌ها عبارتند از:

تعداد اجزای تشکیل دهنده مبل سلطنتی و کلاسیک

انواع مبل سلطنتی در تعداد 7 یا 9 نفره تولید و در بازار عرضه می‌شوند. در نوع 7 نفره از یک مبل سه نفره و چهار عدد مبل یک نفره استفاده می‌شود. در صورتی که اگر فضای بیشتری دارید و یا از بابت قیمت مبل کلاسیک یا سلطنتی مشکلی ندارید، می‌توانید این تعداد را به 9 نفره نیز ارتقا دهید. در این صورت دو عدد مبل میزبان که بدون دسته هستند، به این تعداد اضافه می‌شود.

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید www.Digichoob.ir

کیفیت کلاف مبلمان سلطنتی

یکی از مهم ترین قسمت‌های مبلمان استیل، کلاف مبل است. هرچه این کلاف محکم تر باشد، استقامت و استخوان بندی مبلمان نیز بهتر است. کلاف مبل را می‌توان از جنس چوب راش، توسکا و گردو انتخاب کرد، زیرا این جنس‌ها مقاومت بالایی داشته و به راحتی می‌توان منبت کاری‌ها را روی آن‌ها پیاده کرد. جنس پایه‌ها و بدنه مبل سلطنتی باید از یک جنس باشد. در برخی موارد برای اینکه بتوان هزینه‌ها را کمتر کرد، قسمت‌هایی که دیده نمی‌شوند را از جنس رزین یا ای بی اس سفارش داد.

نقش و نگارهای مبل سلطنتی

یکی از بارزترین ویژگی‌های مبل سلطنتی، منبت کاری‌هایی است که در طراحی آن بکار رفته است. معمولاً روی دسته و پایه این مبل‌ها از گل‌های کوچک و بزرگ منبت کاری استفاده شده است. البته حجم منبت کاری‌ها تأثیر زیادی در قیمت مبل سلطنتی دارند، زیرا هرچه منبت کاری و ظریف کاری زیادی داشته باشند، چوب بیشتری استفاده شده و در نتیجه قیمت بالاتر می‌رود. از طرفی چوب بیشتر متضمن بالا رفتن عمر مفید محصول می‌شود که هر دو از مزیت مبل سلطنتی به شمار می‌روند.

رنگ چوب مبل سلطنتی

رنگ چوب بهتر است تیره باشد، زیرا تیرگی چوب نشان از کیفیت بالای آن دارد. همچنین چوب خشک بهتر از چوب تر است، زیرا چوب تر به سرعت دچار تغییر رنگ می‌شود و به رنگ سبز در می‌آید. برای رنگ مبلمان معمولاً رنگ طلایی یکی از محبوب ترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. از این رو مبل‌های استیل دارای فروش بالایی هستند.

برای گردگیری مبلمان نیز به هیچ عنوان از دستمال نمدار استفاده نکنید، زیرا در زمان تولید، پلی استر روی سطح مبلمان پاشیده می‌شود که با تماس دستمال نمدار ممکن است به بخش‌هایی از چوب نفوذ نموده و باعث باد کردن بافت چوب شود و کیفیت خود را از دست دهد.

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید www.Digichoob.ir

کیفیت فوم و اسفنج به کار رفته در مبل سلطنتی

فوم و اسفنجی که در طراحی مبل سلطنتی بکار می‌رود، کمتر از مبلمان راحتی است. فوم به کار برده شده در این سبک از مبلمان باید فوم سرد و اسفنج‌های پر تراکم ویژه باشد، زیرا سریعاً به حالت قبل برگشته و طول عمر محصول بالاتر می‌رود.

ارتفاع مبلمان سلطنتی

ارتفاع مبلمان سلطنتی یا مبل استیل نسبت به سایر انواع مبلمان بالاتر است. همچنین این سبک مبلمان دارای تاج نیز می‌باشد که در قسمت وسط و بالای مبل قرار دارد. تاج مبل بیشترین منبت کاری را داشته و شکیل بودن و زیبا بودن مبل سلطنتی بیشتر به تاج آن بستگی دارد. طراحی منحصر به فرد این مبلمان باعث شده که برای فضاهای بزرگ مناسب تر باشد و برای فضاهای کوچک به علت حجیم بودن آن، گزینه مناسبی به شمار نرود.

تشک‌های مبل سلطنتی

تشک مبل سلطنتی به صورت دوبل طراحی شده است. علت این امر، راحتی در تعویض تشک و فوم اسفنج در محل نشیمنگاه است. هرچند فوم سرد به سختی حالت اولیه خود را از دست می‌دهد؛ ولی به دلیل عمر طولانی آن بهتر است از تشک دوبل استفاده شود. بهتر است در زمان خرید مبل استیل به این نکته توجه شود.

برای مشاهده محصولات به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید www.Digichoob.ir

رنگ پارچه مبل سلطنتی

رنگ پارچه مبل یکی دیگر از نکات مهمی‌است که باید در زمان خرید مبل سلطنتی از بازار یافت آباد مد نظر قرار داد. برای هر دست مبل سلطنتی حدود 18 تا 30 متر پارچه نیاز است. جنس پارچه هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت بیشتری نیز دارد. طرح‌هایی که برای مبلمان استیل در نظر می‌گیرند معمولاً طرح‌های مشبک و گلدار هستند. نقش برجسته آن‌ها نیز از کریستال برجسته و یا پس زمینه ساده و نقش برجسته است. پارچه‌های طرح دار برای فضاهای بزرگ بیشتر خودنمایی می‌کنند. در مورد فضاهای کوچک، هر چه پارچه ساده تر باشد فضا را بزرگتر نشان می‌دهد و طرح‌های شلوغ و برجسته تأثیر عکس دارند.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.ir

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *