اینترنت, سرمایه گذاری, علم و فناوری

استفاده از آی پی ثابت برای ترید کردن

همانطور که می‌دانید بازار ارزهای دیجیتال پس از رشد گسترده و زیادی که داشتند، محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران ایران و جهان پیدا کردند. این بازار توانست در یک مدت کوتاه کاربران و یا بهتر است بگوییم تریدرهای بسیار زیادی را به خود جذب کند و در حال حاضر بسیاری از افراد در این بازار مشغول خرید و فروش هستند و کسب درآمد می‌کنند.

نکته مهم در مورد این بازار این است که استفاده از آی پی ثابت برای ترید کردن برای شما ضروری است. چرا که آی پی ثابت برای بایننس و دیگر صرافی‌ها بسیار ضروری و لازم است.

در این مقاله می‌خواهیم به بررسی آی پی ثابت برای ترید و فواید آن بپردازیم.

چرا به آی پی ثابت نیاز داریم؟

اگر شما یک تریدر هستید و یا قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال و یا فعالیت در هر بازار دیگری مانند بایننس، فارکس و… دارید، قطعا به آی پی ثابت ترید نیاز خواهید داشت. احتمالا مطلع هستید که بازارهایی از جمله بایننس دسترسی کاربران ایرانی را محدود و به قولی تحریم کرده است. با تحریم شدن و حساسیت‌های بیش از اندازه بایننس و دیگر صرافی‌ها بر روی کاربران ایرانی، شما قطعا نیاز به استفاده از آی پی ثابت برای ترید کردن خواهید داشت.

متاسفانه خطر استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی بسیار زیاد است. به این دلیل که این نرم افزارها با هر بار اتصال به لوکیشن متفاوتی و یا بهتر است بگوییم با آی پی متفاوتی متصل می‌شوند و همین تغییر آی پی در نهایت باعث شک صرافی‌هایی مانند بایننس و حذف اکانت شما خواهد شد.

بنابراین آی پی ثابت گزینه مناسبی است برای افرادی که قصد ترید کردن یا خرید و فروش کردن ارزهای دیجیتال به خصوص در صرافی‌هایی مانند بایننس را دارند.

تریدر کیست؟

ترید به معنای مشارکت فعال در بازارهای مالی ارزهای دیجیتال در مقابل سرمایه گذاری است که نشان دهنده یک استراتژی خرید و نگه داشتن است. به افرادی که در بازار‌های مالی خرید و فروش انجام دهند ، تریدر می‌گویند.  در واقع تریدر فردی است که در هر بازار مالی ، یا برای خود یا به نمایندگی از شخص یا مؤسسه دیگری ، به خرید و فروش دارایی‌های مالی مشغول است. در تعبیری دیگر تریدرها اشخاصی هستند که در خرید و فروش کوتاه مدت ارز دیجیتال یا سهام شرکت می‌کنند.

اگر شما هم می‌خواهید یک تریدر باشید و در بازارهای مالی فعالیت کنید، نیاز به استفاده از آی پی ثابت برای ترید کردن دارید. همانطور که بالاتر گفته شد، اگر شما از هر نرم افزاری برای تغییر آی پی استفاده کنید تا بتوانید در صرافی‌های مختلف فعالیت کنید، ریسک بالای انجام داده‌اید چرا که هر لحظه ممکن است در مسیر بلاک شدن و از دست رفتن اکانت خود باشید.

چطور آی پی ثابت تهیه کنیم؟

حالا که متوجه شدید برای فعالیت در بازارها بایستی آی پی ثابت داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنم از خدمات وب سایتی استفاده کنید که نسبت به آن مطمئن هستید و به آن اعتماد کامل دارید. وب سایت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید از آنها اقدام به خرید سرور بایننس کنید. با این حال، پیشنهاد ما به شما این است که از یک وب سایت معتبر مانند بیت سرور به آدرس اینترنتی bitserve.in مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که آی پی ثابتی که تهیه می‌کنید باید شامل امکانات زیر باشد:

  • قابلیت کیل سوئیچ
  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان
  • پشتیبانی کامل
  • اپلیکیشن و نرم افزار برای استفاده
  • امنیت بالا و رمزنگاری دیتاها

به شما توصیه می‌کنیم جهت تهیه سرور مجازی حتما به وب سایت بیت سرور سر بزنید. بیت سرور در حال حاضر یکی از پر سابقه ترین و محبوب ترین وب سایت‌های عرضه کننده آی پی ثابت مخصوص فعالیت در بازارهای مختلف از جمله forex و binance است.

جهت دریافت مشاوره برای تهیه آی پی ثابت می‌توانید با شماره تماس 07191301442 حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *