ساختمانی

خرید و قیمت درب اتوماتیک ریموت دار

درب اتوماتیک ریموت دار این روزها برای محیط‌های مختلفی استفاده می‌شود. از پارکینگ و سالن‌های خانگی تا ساختمان‌های اداری و حتی هتل‌ها همگی از درب‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند.

درب‌های ریموت دار که به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند، می‌توانند زندگی را آسان تر کنند. چون با وجود آنها احتیاج به صرف انرژی جهت باز و بسته کردن درب وجود ندارد.

قطعا شما هم متوجه تفاوت‌های متعدد بین مدل‌های مختلف درب اتوماتیک ریموت دار شده اید. هر کدام از آنها با توجه به محیط مورد استفاده، ظاهر و عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

آشنایی با نحوه کارکرد درب اتوماتیک پارکینگی می‌تواند به شما در شناختن انواع مختلف درب‌های اتوماتیکی کمک کند.

درب اتوماتیک ریموت دار چگونه کار می‌کند؟

آیا روند کارکرد درب اتوماتیک ریموت دار را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید پس از روشن کردن دکمه ریموت، درب چگونه باز و بسته می‌شود؟

به طور کلی انواع درب اتوماتیک ریموت دار و راهنمای انواع کرکره برقی با نیروی برق و انرژی موتور کار می‌کنند. یعنی بعد از ارسال سیگنال از ریموت به سرور دستگاه روی درب، کد خاصی خوانده می‌شود و موتور عملکرد خود را طبق کد دریافتی تنظیم می‌نماید.

زمانی که کد سیگنال دریافتی دستور باز شدن درب را انتقال دهد، بدون نیاز به حرکت دست درب باز می‌شود. این اتفاق برای ارسال درخواست بسته شدن درب هم اتفاق می‌افتد.

به بیان دیگر، خواندن توالی کدهای ارسال شده به گیرنده‌های الکترونیکی باعث تغییر وضعیت درب می‌شود.

درب اتوماتیک ریموت دار از چه اجزایی تشکیل شده؟

اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک ریموت دار را می‌شناسید؟ با قطعات مختلف آشنا هستید؟ آیا می‌دانید چه قطعاتی در کنار هم قرار می‌گیرند تا به طور اتوماتیکی درب‌ها را باز و بسته کنند؟

حداقل برای یکبار این سوال در ذهن شما ایجاد شده که درب اتوماتیک پارکینگی چه اجزایی دارد که با یک ریموت ساده باز و بسته می‌شود؟ درب‌های اتوماتیک ریموت دار به طور کلی از چندین اجزای مهم تشکیل شده اند.

این قطعات و اجزای مختلف در کنار هم قرار می‌گیرند تا بتوانند به طور اتوماتیک و سریع درب را باز و بسته کنند.

آشنایی با قطعات تشکیل دهنده ی درب اتوماتیک پارکینگی باعث می‌شود در استفاده از آن هم بهتر عمل کنید.

برد الکترونیک

تنظیم نمودن زمان باز و بسته شدن درب‌ها توسط این قطعه ی مهم انجام می‌گیرد.

موتور الکتریکی

برای باز شدن درب اتوماتیک ریموت دارد، با توجه به تعداد لنگه‌ها از تعدادی موتور الکتریکی استفاده کرد. درب‌های دو لنگه به دلیل وزن بالاتر، انرژی بیشتری برای باز و بسته شدن نیاز دارند. از این رو، تعبیه دو موتور کار منطقی به نظر می‌رسد.

جعبه دنده

کلید انتقال انرژی در سیستم درب اتوماتیک ریموت دار، داخل چرخ دنده است! این بخش arta-door.com که با نام گیربکس هم شناخته می‌شود، تمام نیروی ایجاد شده را به سمت موتور الکتریکی هدایت می‌کنند. همین نیرو باعث می‌شود درب اتوماتیک راحت باز و بسته شود.

درب اتوماتیک ریموت دار 2

ریموت

با کلیدهای موجود در ریموت، دستور باز و بسته شدن درب اتوماتیک کشویی صادر می‌شود.

سنسورهای داخلی

سنسورهای مادون قرمز یا دریافت کننده امواج رادیویی روی درب اتوماتیک ریموت دار نصب می‌شوند تا دستورات را دریافت نمایند.

انواع مدل‌های درب اتوماتیک ریموت دار

هر کدام از انواع درب اتوماتیک ریموت دار، با استراتژی خاصی کار می‌کنند. مهم ترین مدل‌های درب اتوماتیک در سه دسته کلی طبقه بندی می‌شوند:الکتروموتور، پنوماتیک و هیدرولیک. این‌ها شیوه کارکرد درب‌های اتوماتیک را تعیین می‌کنند.

از نظر حالت باز شدن درب‌های اتوماتیک به مدل‌های کشویی، کرکره ای، ریلی، بازویی و لنگه ای دسته بندی می‌شوند.

مزایای خرید درب اتوماتیک ریموت دار در تهران

چرا درب اتوماتیک پارکینگی بخریم؟ این درب‌ها چه مزیتی دارند؟ در چه محیط‌هایی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؟ درب‌های اتوماتیکی ریموت دار مزایای بسیار زیادی دارند که در این بخش به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌کنیم.

درب اتوماتیک ریموت دار 3

درب اتوماتیک و سهولت در رفت و آمد منازل

درب اتوماتیک کشویی یا ریلی باعث آسان شدن نحوه رفت و آمد در ساختمان‌های مسکونی می‌شود. در واقع با وجود این نوع درب‌ها، به راحتی ماشین وارد پارکینگ یا از آن خارج می‌شود.

حفظ انرژی برق در هتل، رستوران و فروشگاه با نصب درب اتوماتیک

بکار بردن انواع درب اتوماتیک کشویی یا دو لنگه در ورودی محیط‌های پررفت و آمد باعث می‌شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود. چون دیگر نیاز نیست به طور دستی برای باز و بسته کردن آن اقدام کرد.

نصب درب اتوماتیک ریموت دار و برقراری امنیت بیشتر

با استفاده از درب‌های اتوماتیک ریموت دار آرتا در، امنیت بیشتری در واحدهای فروشگاهی، اداری و حتی مسکونی ایجاد خواهد شد. چون سرعت باز و بسته شدن درب بالاتر خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *