اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان با پروتکل‌های بهداشتی لوکس ویلا

اجاره ویلا کردان

امروزه که شاهد شیوع کرونا در همه جای ایران هستیم و محدودیت‌هایی برای تردد به شهرهای مختلف در نظر گرفته شده است، همواره مردم بخصوص پایتخت نشین‌ها به دنبال فرصتی هستند تا برای چند روز حتی چند ساعت، از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را کرده و به یکی از مناطق بکر و خوش آب و هوای اطراف تهران مراجعه کنند. در این میان، کردان روستایی است که به لطف طبیعت زیبا و آب و هوایی خنک و دلنشین درکنار ویلاهای لوکس و دیدنی، توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان و بهترین راه اجاره ویلا در کردان بیشتر آشنا شوید.

نگاهی به روستای کردان

در دهه‌های گذشته، کردان تنها یک روستای عادی بود و چندان هم در میان مردم بخصوص پایتخت نشین‌ها شناخته شده نبود. بعد از اینکه مردم با طبیعت زیبای کردان و آب و هوای ییلاقی منطقه بیشتر آشنا شدند، تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. این موضوع توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده  و آن‌ها تصمیم گرفتند تا وارد کردان شده و با خریداری زمین‌ها و خانه‌های قدیمی‌کردان، اقدام به ساخت و ساز انواع ویلاهای کوچک تا اقامتگاه‌های لوکس و بزرگ و دیدنی کرده و روستای کردان را به یکی از محبوب ترین مناطق اطراف تهران تبدیل کنند.

پایتخت نشین‌ها همواره برای دسترسی به کردان، تنها از جاده تهران تا کرج می‌توانند وارد روستا شوند بطوریکه ابتدا از هرجای تهران وارد جاده مخصوص کرج شده و بعد از اینکه به کرج رسیدند، مسیر را ادامه دهند تا در جاده کرج به قزوین، بعد از چند کیلومتر رانندگی تابلوی ورود به روستای کردان را مشاهده کنند. در روزهای عادی هفته و ایامی‌که مسیر تهران تا کردان فاقد ترافیک‌های سنگین باشد، میانگین یک ساعت طول میکشد تا از تهران به کردان رسید اما در روزهای آخر هفته که افراد زیادی راهی کرج یا کردان شده و تعطیلات چند روزه که شاهد ترافیک‌های سنگین در مسیر هستیم، این زمان یک ساعته گاه به بیش از دو ساعت نیز می‌رسد.

کردان

 

معرفی انواع ویلا در کردان

در کردان تنوع بالایی از ویلاهای مختلف وجود دارد و گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای می‌توانند بهترین اقامگاه‌ها را در این شهر انتخاب کرده و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند. اگر در سفر به کردان در جستجوی اقامتگاهی ارزان هستید، اجاره سوئیت در کردان همواره انتخابی اقتصادی و به صرفه است چراکه سوئیت‌های کردان جزء ارزان ترین اقامتگاه‌های روستا به شمار رفته و از امکانات مطلوبی هم برخوردار هستند. در صورتی که هم میخواهید هزینه بیشتری پرداخت کرده و از امکانات مطلوب تری هم برخوردار شوید، اجاره ویلای عادی در کردان می‌تواند گزینه ای مناسب باشد.

اما همواره در نظر داشته باشید تعداد ویلاهای عادی و سوئیت‌های ارزان قیمت در کردان محدود بوده و به دلیل قیمت بسیار ارزانشان، همواره از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند لذا پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال همچنین اقامتگاه‌هایی در این روستا هستید، از یک هفته قبل از سفر نسبت به رزرو آن‌ها اقدام کنید.

اجاره ویلا استخردار در کردان، محبوب و پرتقاضا

در میان صدها ویلا و اقامتگاه در کردان، همواره گردشگران به سراغ ویلاهای استخردار کردان می‌روند و شاید برایتان جالب باشد بدانید گردشگران کردان را با ویلاهای لوکس و استخردارش میشناسند و همواره تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان بسیار بالا می‌باشد. به لطف این موضوع، اکثر ویلاهای کردان داری استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند و در کنار آن، از امکانات جذابی همچون میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، باغ‌های بزرگ به همراه آلاچیق و باربکیو و در برخی از ویلاها، سونا و جکوزی برخوردار می‌باشند.

ویلا در کردان

 

اجاره ویلا کردان استخر آبگرم و نکاتی که باید بدانید

به لطف آب و هوای ییلاقی کردان، همواره شاهد تابستان‌های خنک و زمستان‌های بسیار سردی در منطقه هستیم و به لطف این موضوع، ویلاهای استخردار کردان تنها در 6 ماه اول سال دارای آب معمولی هستند و با فرا رسیدن  فصل پاییز، آب استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می‌شود. گردشگران با اجاره ویلا کردان استخر آبگرم همواره نهایت لذت را از استخرهای بی نظیر ویلاها در هوای سرد کردان خواهند برد و شاید برایتان جالب باشد بدانید از نظر گردشگران، استخرهای آبگرم در هوای سرد به مراتب جذاب تر از تابستان هستند.

اما توجه داشته باشید در 6 ماه دوم سال، برخی از ویلاها بنا به دلایل مختلفی، استخرهای خود را غیرفعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار می‌گیرند لذا درکنار تقاضای بالا و کاهش تعداد ویلاهای استخر آبگرم، نرخ اجاره روزانه این دسته از ویلاها به مراتب افزایش خواهند یافت.

نگاهی هم به جاذبه‌های گردشگری کردان هم بیاندازید

متاسفانه اکثر مردم کردان را با ویلاهای لوکس و دیدنی درکنار استخرهای جذابش میشناسند اما خوب است بدانید کردان یکی از مناطق محبوب طبیعت گردی در اطراف تهران به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفری چند روزه به کردان را دارید، نگاهی هم به جاذبه‌های گردشگری کردان نیز بیاندازید. این جاذبه‌های دیدنی شامل برج مقبره، کوه کهار، دهکده آرامش، رود کردان، پل بانو صحرا و غیره هستند. گردشگرانی هم که به دنبال هیجان بیشتر هستند، می‌توانند در روزهایی که کردان شرایط جوی مساعدی دارد، به سایت پروازی کردان مراجعه کرده و نهایت لذت را از چتر سواری و پرواز بر فراز کردان ببرند.

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، همواره سعی کرده تا بهترین قیمت اجاره ویلا در کردان را ارائه دهد و هر گردشگر بدون هیچ دغدغه و واسطه ای، تنها با یک تماس، از طریق کارشناسان سایت بهترین ویلای مورد نظر را کردان رزرو کرده و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *