آرایش و زیبایی

کانسیلر دقیقا چیست و بهترین کانسیلرها در بازار کشور کدامند؟!

انتخاب کانسیلر مناسب برای کسب بهترین نتیجه

با توجه به اینکه پوست به عنوان یک عضو کلیدی در زیبایی شناخته می‌شود، امروزه شاهد تولید و معرفی انواع کرم‌های پوستی برای رفع نواقص و یکدست‌سازی پوست هستیم. کانسیلر یکی از این کرم‌ها است که در زبان فارسی به آن تصحیح کننده رنگی گفته می‌شود. این کرم می‌تواند جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را به خوبی برطرف کند و کاری کند که حتی از نزدیک هم متوجه این نواقص و لک‌ها نشوید. در این مطلب با کاربردهای کانسیلر آشنا می‌شویم و برخی از بهترین مدل‌های این کرم محبوب را معرفی می‌کنیم.

کانسیلر؛ نوعی کرم پودر خاص

اگر از آن دسته افرادی هستید که عبارت “کانسیلر چیست” را در وب جست‌وجو کرده‌اند، باید بگوییم شاید از نظر ظاهر، کانسیلر تفاوتی با کرم پودر نداشته باشد و نتوانید فرق میان آن‌ها را تشخیص دهید؛ اما این کرم توانایی بیشتری نسبت به کرم پودر در از بین بردن لک‌ها و جای جوش دارد. همچنین از نظر بافت، کانسیلر لایه ضخیم‌تری را روی پوست ایجاد می‌کند تا لکه‌هایی که با کرم پودر پوشش داده نشده‌اند، با این کرم به راحتی کاور شوند.

معمولا از کانسیلر به عنوان یک زیرساز و قبل از استفاده کرم پودر استفاده می‌شود. به این صورت که ابتدا با کانسیلر تمام لکه‌ها پوشش داده شده و محو می‌شوند. سپس با کمک کرم پودر، یک لایه برای یکدست‌سازی پوست ایجاد می‌کنید تا لکه‌ها و نواقص پوستی نشان داده نشوند.

انواع کانسیلرها را بشناسید

کانسیلرها با توجه به کاربرد خود در آرایش صورت، در انواع مختلفی از جمله مایع، استیکی و کرمی‌دسته‌بندی می‌شوند که هرکدام برای پوشش بخش خاصی از صورت کاربرد دارند. در نتیجه، اگر قصد خرید این تصحیح کننده را دارید، توصیه می‌کنیم با انواع آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین کانسیلر را برای خود انتخاب کنید. در ادامه با این تصحیح کننده‌ها آشنا می‌شویم.

کانسیلرهای مایع

یکی از بهترین کانسیلرهای موجود در بازار، کانسیلرهای مایع است که تنوع مدل بسیار بالایی نیز دارد. این کانسیلر نسبت به کانسیلرهای دیگر توانایی پوشش بسیار بالایی دارد و برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است. البته توصیه می‌کنیم برای پوست‌های خشک از کانسیلرهای دیگر استفاده کنید.

کانسیلرهای مایع می‌توانند بهترین پوشش ممکن را برای خود جوش و جای آن‌ها ایجاد کنند. چرا که کمتر از کرم‌های دیگر حالت کیکی پیدا می‌کنند و منافذ را می‌بندند. این موضوعی است که در کانسیلرهای استیکی بسیار رخ می‌دهد.

کانسیلرهای مایع به خوبی می‌توانند خط و خطوط روی صورت را کاور کنند. چرا که این تصحیح کننده‌ها بافت نازکی دارند که همین باعث می‌شود تا بتوانند به خوبی روی سطح پوست پخش شوند. اگر به دنبال کانسیلر برای چنین کاری هستید، توصیه می‌کنیم برای چین و چروک‌های عمیق، به سراغ کانسیلرهای مایع مات بروید که بتوانید بازدهی ممکن را دریافت کنید.

به طور کلی، کانسیلرهای مایع، فارغ از مات یا شفاف بودن، می‌توانند پوشانندگی قابل توجهی را روی پوست ایجاد کنند و برای زیرسازی قبل از استفاده کرم پودر بسیار مناسب هستند. همچنین این کرم‌ها را می‌توانید با تنوع بالای بسیار براق، براق، درخشان ملایم، نیمه‌مات و مات خریداری کنید.

کانسیلرهای استیکی

اگر با کانسیلرهای مایع میانه خوبی ندارید، توصیه می‌کنیم به سراغ کانسیلرهای استیکی بروید. این کانسیلرها بافتی نیمه‌جامد دارند و به گونه‌ای ساخته شده‌اند که رنگ‌دانه و بافت ضخیمی‌داشته باشند. برای استفاده از این لوازم آرایشی، باید یا به صورت خطی یا به صورت ضربه‌ای از آن‌ها استفاده کنید. سپس، باید با کمک براش مخصوص یا اسفنج، آن را روی صورت پخش کنید. در نهایت، باید با کمک یک اسفنج کوچک، لبه‌های آن را محو کنید. این کانسیلرها پوشانندگی بسیار بالایی دارند و می‌توانند به صورت کامل منافذ پوست را مسدود کنند. به همین خاطر، است که توصیه می‌کنیم بانوان با پوست مختلط یا چرب به سراغ این کانسیلر نروند.

 

یکی از دلایلی که باعث شده است تا کانسیلرهای استیکی بسیار محبوب باشند، تنوع مدل و رنگ آن‌ها است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه آرایشی خود، این کانسیلر را در دو نوع مات و براق پودری در مدل‌ها و از برندهای مختلف خریداری کنید.

کانسیلرهای کرمی؛ محبوب‌ترین نوع کانسیلر

محبوب‌ترین نوع کانسیلر را می‌توان کانسیلر کرمی‌معرفی کرد. این کانسیلر توانایی پوشانندگی بین متوسط تا زیاد را دارد و می‌توانید آن را در ظروف کاسه‌ای و پلت‌های فشرده خریداری کنید. این کانسیلرها بیشتر برای پوشش تیرگی دور چشم و مشکلات صورت استفاده می‌شوند. چرا که به راحتی قابلیت پخش دارند و با انگشت تمیز، اسفنج یا براش مخصوص می‌توانید از آن برای پوشش انواع چین و چروک‌ها استفاده کنید. البته کانسیلرهای مایع را می‌توانید در غلظت‌های مختلفی تهیه کنید که رقیق یا غلیظ بودن آن بستگی به سلیقه شما دارد.

ویژگی یک کانسیلر خوب

افراد زیادی تا حالا از کانسیلر استفاده کرده‌اند و نتوانسته‌اند از آن نتیجه دلخواه را کسب کنند. این موضوع به دو دلیل برمی‌گردد. اولین دلیل مربوط به استفاده نامناسب و دوم نوع کانسیلر است. امروزه کانسیلرهای مختلفی در بازار وجود دارند که توصیه می‌کنیم برای دریافت بهترین نتیجه، بهترین کانسیلر ممکن را برای خود انتخاب کنید. برای این منظور، باید به سراغ کانسیلرهایی بروید که فاکتورهای خاصی دارند. از جمله این فاکتورها می‌توان به نوع، رنگ و ویژگی‌های ترکیباتی کانسیلر اشاره کرد.

بهترین کانسیلرهای موجود در بازار

با توجه به اینکه امروزه انواع برندهای داخلی و خارجی کانسیلرهای مایع، استیکی و کرمی‌را تولید می‌کنند، این سوال مطرح می‌شود که بهترین کانسیلرهای بازار کدام هستند؟ از جمله بهترین کانسیلرهای بازار می‌توان به کانسیلر Instant Anti Age میبلین، کانسیلر مایع Infaillible لورال، کانسیلر مایع Conceal & Define رولوشن و کانسیلر هلتی میکس بورژوا اشاره کرد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

کانسیلر Instant Anti Age میبلین

کانسیلرInstant Anti Age  میبلین توانسته است در سال 2018 عنوان Allure یا جایزه زیبایی را کسب کند. این کانسیلر می‌تواند به خوبی خطوط را پوشش دهد و می‌توانید از آن برای پف اطراف چشم استفاده کنید. همچنین به لطف فرمول خاص و سبکی که کانسیلر میبلین دارد، پوست دور چشم شما هیدراته می‌شود و در گذر زمان با مشکلاتی مانند پیری پوست مواجه نمی‌شوید. لازم به ذکر است که این کانسیلر حدودا 12 ساعت ماندگاری دارد.

کانسیلر مایع Infaillible لورال

اگر از ماندگاری پایین کانسیلرها شکایت دارید، توصیه می‌کنیم کانسیلر مایع Infaillible لورال را انتخاب کنید. این کانسیلر از فرمولاسیون خاصی استفاده می‌کند که باعث شده است تا ماندگاری بیشتری نسبت به کانسیلرهای دیگر داشته باشد. بانوان با پوست‌های معمولی، چرب، خشک، ترکیبی و حساس می‌توانند از این کانسیلر لورال استفاده کنند.

کانسیلر مایع Conceal & Define رولوشن

از جمله بهترین کانسیلرهای بازار می‌توان به کانسیلر مایع Conceal & Define رولوشن اشاره کرد. این کانسیلر می‌تواند لایه‌ای با پوشش بسیار بالا ایجاد کند و تمام لکه‌ها و جای جوش‌های روی پوست را پوشش دهد. همچنین به لطف ماندگاری بالا، کانسیلر مایع Conceal & Define رولوشن طرفداران زیادی دارد.

کانسیلر هلتی میکس بورژوا

یکی از بهترین کانسیلرهایی که می‌توانید برای خود تهیه کنید، کانسیلر هلتی میکس بورژوا است. این کانسیلر فرانسوی می‌تواند به خوبی حلقه‌های تیرگی دور چشم را پوشش دهد. همچنین به لطف فرمولاسیون ویژه آن، به راحتی پخش و تثبیت می‌شود.

کانسیلر هلتی میکس بورژوا به هیچ عنوان چربی ندارد و بسیار سبک است. در نتیجه، زمانی که از این کانسیلر استفاده می‌کنید، حس خوبی خواهید داشت. توصیه می‌کنیم پوست‌های مختلط و با رنگ روشن از این تصحیح کننده استفاده کنند.

خرید کانسیلر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ایریکت

توصیه می‌کنیم برای خرید کانسیلر اورجینال، سایت‌های معتبر را انتخاب کنید. ایریکت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی شناخته می‌شود که می‌توانید برای خرید انواع کانسیلر به سراغ آن بروید. برای این منظور، تنها کافی است وارد سایت این مجموعه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *