بازرگانی, خانواده

سرویس خواب عروس را از کجا بخریم؟

سرویس خواب عروس

یکی از خریدهای جذاب جهیزیه، سرویس خواب عروس است. زوج‌ها سعی دارند بهترین طرح و مدل را برای اتاق‌خواب رؤیایی شان انتخاب کنند. از آنجایی‌ که تخت و روتختی و کالای خواب تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق‌خواب دارد، معمولاً افراد دقت زیادی برای خریدن بهترین مدل‌های روز مطابق با روحیه‌شان به کار می‌گیرند. افراد در طول روز مشغله‌های ذهنی و خستگی‌های جسمی‌مفرطی را به‌ همراه دارند. خواب شبانه راحت و با آرامش جسمی‌و روحی مهم‌ترین نیاز هر فرد است. بنابراین نمی‌توان در اهمیت داشتن تختخوابی نرم و استاندارد و راحت تردید کرد.

روتختی در کنار پتو یا لحاف، بالشها، کاور لحاف، بالش، روبالشی و تشک خواب مجموعه‌ای از سرویس خواب عروس را تشکیل می‌دهند، که علاوه ‌بر زیبایی فوق‌العاده احساس آرامش را به خانه می‌آورد. حال برای خرید بهترین کالای خواب لازم است پیش از هر کاری تحقیق کنید. اینکه به بازارهای معروفی که بورس اجناس مشخصی هستند سر بزنید کار عاقلانه ای است. اما همیشه پاسخگوی توقعات شما نیست. خیلی از مواقع این بازارها به سبب ارزان فروشی سر زبانها می‌افتند. اما کالاهای باکیفیت و جنس خوب ندارند. پس لازم است ابتدا در مورد معیارهای روتختی و کالای خواب ایده آل آگاهی‌هایی کسب کنید. در وهله بعدی بهترین بازار فروش محصولات مرغوب را بیابید.

جذابیت ظاهری کالای خواب عروس

همان‌طور که راحتی و لطافت جنس پارچه و الیاف کالاهای خواب و روتختی بسیار اهمیت دارد، باید به ‌ظاهر زیبا و هماهنگ آن با دکوراسیون اتاق‌خواب نیز توجه ویژه داشت. خوشبختانه این روزها انواع و اقسام رو تختی‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پر از نقش‌ونگار و طرح برجسته یا ساده و ملیح با رنگ‌های ملایم و شاد در بازار مشاهده می‌شود. این‌که چه رنگ و طرحی برای سرویس خواب عروس بهتر است، به سلیقه و روحیات عروس و داماد بستگی دارد. بعضی از زوجین تمایل دارند روتختی شان پر از طرح و گلدوزی‌های درشت و تکه‌دوزی‌های برجسته همراه با توردوزی حاشیه ای باشد. عده‌ای دیگر روتختی‌های ساده و بدون برجستگی با رنگ‌های جیغ و خیلی شاد را می‌پسندند.

درنهایت تازه‌عروس و دامادهای هم هستند که روتختی و سرویس خواب ساده با رنگ‌های ملایم مانند روتختی عروس ترک را می‌پسندند که حس آرامش را به آن‌ها القا می‌کند. خبر خوش این‌که برای هر نوع سلیقه‌ای مدل‌های فاخر و شیک روتختی در دسترس است، تا بهترین دیزاین تختخواب ایده آل شان را بسازند.

                                                                   سرویس خواب عروس

انتخاب رنگ‌بندی روتختی عروس

یک خصوصیت مهم دیگر در انتخاب روتختی عروس ایده آل این است که علاوه‌ بر کیفیت و جنس مناسب، رنگ‌های آرام‌بخش و‌هارمونیک در آن به‌ کار رفته باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ‌های صورتی، آبی و طوسی فرکانس آرامش‌بخش متصاعد می‌کنند. رنگ بنفش خواب‌آور است و سرویس خواب شیکی به وجود می‌آورد. پس در انتخاب رنگ روتختی علاوه‌ بر روحیات و سلیقه شخصی، عوامل روان‌شناسانه را هم در نظر داشته باشید. مسئله مهم‌تر از انتخاب رنگ، پیدا کردن جنس پارچه رو تختی از الیاف طبیعی و عرق گیر و ضد حساسیت است. پارچه ای که به‌ راحتی قابل شستشو بوده و الیاف مصنوعی در آن بکار نرفته باشد. انتخاب روبالشی از جنس سر و با پارچه‌ای نرم و لطیف هم به آرامش بیشتر و جلوگیری از آسیب‌دیدگی مو کمک می‌کند. بهترین پارچه برای روتختی نخی و کتان و برای روبالشی ابریشم و ساتن است.

تنوع سرویس خواب عروس  

همان‌طور که اشاره کردیم تنوع سرویس روتختی عروس در دسته بندی کالاهای ملزومات خواب بسیار زیاد است. بنابراین تازه عروسها می‌توانند مدل‌های مختلفی مانند روتختی اسپرت، روتختی سلطنتی و یا انواع کلاسیک را با جنس‌های ساتن و توری، ژاکارد، نخ یا کتان، ابریشم و غیره مطابق علایق شان انتخاب کنند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت روتختی‌های عروس

قیمت تمام شده‌ی سرویس خواب عروس برحسب عوامل متفاوتی مانند جنس پارچه و الیاف روتختی، تزئینات به ‌کار رفته در طراحی، سایز و ابعاد، برند و کشور تولیدکننده تعیین می‌شود. البته ناگفته نماند که در این ‌میان نوسانات نرخ ارز همانند سایر اجناس بازار بر قیمت این مدل اجناس نیز تاثیر می‌گذارد. حال که چشم اندازی کلی به ویژگی‌های سرویس خواب مطلوب پیدا کردید. باید به دنبال برندهایی با تولیدات باکیفیت و سازگار با سلامتی پوست باشید. خبر خوش اینکه ما در مجموعه ای مستقر در یک پارکینگ تنوع بی نظیری از سرویس خواب عروس با طرح و مدلهای جذاب و کیفیت عالی به نمایش گذاشته ایم. حضور شما با هماهنگی قبلی به صورت حضوری امکان پذیر بوده و باعث دلگرمی‌ما خواهد بود.

گروه مورن

با تولید و مونتاژ انواع تشک‌های طبی و کالای خواب به صورت بی‌وقفه در حال تلاش برای عرضه هرچه بهتر محصولات خود است.

متخصصین ما درصددند تا با تحقیق و آزمایش‌های دقیق، محصولاتی را با مدرن‌ترین ماشین‌آلات و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، کاملا مطابق با سبک زندگی و شرایط اقلیمی‌ایران به مشتریان عزیز ارائه دهند.

همچنین، ما در طی سال‌های فعالیت خود موفق به اخذ نمایندگی انحصاری چندین برند معتبر خارجی شده‌ایم تا حق انتخاب بیشتری به خریداران محترم بدهیم که از این رو مورن به متنوع‌ترین عرضه کننده در زمینه کالای خواب تبدیل شده است. ما در مورن، تیمی‌از خلاق ترین افراد و ایده پردازان را گرد هم آورده‌ایم تا بتوانیم دکوراسیون دلخواه شما را به گونه‌ای طراحی و اجرا نماییم تا رویای شما به حقیقت تبدیل شود.

www.morenhome.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *