لوازم خانگی

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون ال جی 2022 سری 9 مدل UQ9000

تلویزیون ال جی UQ9000

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. تلویزیون 4K ال جی مدل UQ9000 یکی از تلویزیون‌های ۲۰۲۲ اسمارت برند ال جی میباشد. این تلویزیون می‌تواند محتواها را با کیفیت تصویر 4K نمایش داده و از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های هوشمند برخوردار است. در این مقاله قصد داریم امکانات و قابلیت‌های تلویزیون UQ9000 را برای شما معرفی کنیم. می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. اگر به دنبال تلویزیون ال جی 4K هستید که بتواند کیفیت تصویر فوق‌العاده ارائه دهد و علاوه بر کیفیت تصویر سیستم صوتی و امکانات و قابلیت‌های هوشمند بسیار زیادی داشته باشد تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برای دریافت لیست قیمت تلویزیون سونی 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های 2022 ال جی، سونی و سامسونگ را آنجا مشاهده کنید.

تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی UQ9000 تمامی‌تصاویر با رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل نمایش می‌دهد. این تلویزیون می‌تواند کیفیت تصویر فوق‌العاده را برایتان ارائه داده و رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالا نمایش دهد. علاوه بر کیفیت تصویر بالا باید به سیستم صوتی قدرتمند نیز اشاره داشته باشیم. این تلویزیون می‌تواند کیفیت صدای عالی با محوریت ۳۶۰ درجه ارائه داده و شما در هر گوشه ای از خانه خودتان که باشید می‌توانید صداها را با کیفیت بسیار بالا و کاملاً دقیق بشنوید. تلویزیون هوشمند ال جی UQ9000 از جمله تلویزیون‌های هوشمند برند ال جی است و می‌تواند صدای مجازی ۵.۱ کاناله را برایتان ارائه دهد. این تلویزیون در سایز‌های مختلف در سال ۲۰۲۲ توسط برند ال جی تولید شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون LED ال جی UQ9000

کیفیت تصویر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون ال جی و سامسونگ در مدل‌های پرچمدار به دلیل کیفیت تصویربالایی که دارند و آپشن‌های بیشتری که روی آنها سوار است از سایر مدل‌های این شرکت بالاتر است. تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی مدل UQ9000 در دسته تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش تخت قرار می‌گیرد. این تلویزیون از قابلیت 4K پشتیبانی می‌کند و تمامی‌تصاویر را با دقت رنگی بسیار گسترده نمایش می‌دهد. کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین کیفیت‌های تصاویر در دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود و می‌تواند جزئیات گسترده ای از محتواها را برایتان نمایش دهد. شما می‌توانید ریزترین جزئیات را حتی اگر از سایه‌ها یا روشن ترین قسمت صفحه نمایش قرار گرفته است مشاهده کنید. یکی از فناوری‌های بسیار مهم در تلویزیون UQ9000 وجود قابلیت HDR می‌باشد. این قابلیت‌ همان محدوده دینامیکی بالا است که می‌تواند کنتراست تصاویر را افزایش داده و جزئیات واقعی تصاویر را نمایش دهد. تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی مدل UQ9000 بیش از ۸.۳ میلیون تراکم پیکسلی دارد و می‌تواند تصاویر به صورت واقعی و طبیعی نمایش دهد. بر روی صفحه نمایش این تلویزیون تصاویر از کنتراست فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و کوچکترین جزئیات رنگ‌ها نیز نمایش داده می‌شود. این تلویزیون می‌تواند رنگها و صحنه‌ها را به صورت کاملا واقعی نمایش داده به گونه که شما احساس می‌کنید در دل صحنه‌ها قرار گرفته اید. بر روی صفحه نمایش تلویزیون UQ9000 سنسور‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند ابعاد و میزان روشنایی محیط اطراف را شناسایی کرده و بهترین تنظیمات متناسب با محیط اطراف را انجام دهد. در تلویزیون UQ9000 پردازنده قدرتمند آلفا ۵ α5 Gen5 4K وجود دارد که می‌تواند تمام نویزهای تصاویر را از بین برده و محتوای بی کیفیت را ارتقا دهد.

سیستم صوتی تلویزیون LED ال جی UQ9000

تلویزیون ال جی UQ9000 به سیستم صوتی ۲ کاناله مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا و تمامی‌صدا‌ها را به صورت رسا در سراسر محیط انتشار دهد. این تلویزیون از سیستم صوتی بسیار با کیفیتی برخوردار است و می‌تواند محیط‌های متوسط و بزرگ را پاسخگو باشد و شما دیگر نیازی به خرید ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه ندارید. البته می‌توانید با خرید بلندگو‌های بلوتوثی و با استفاده از قابلیت اتصال بی سیم بلندگو‌ها را به تلویزیون متصل کرده و سیستم صوتی آن را ارتقا دهید. در این تلویزیون بلندگو‌های با کیفیتی وجود دارد که می‌تواند صدا را به صورت رسا در سراسر محیط انتشار دهد. البته با وجود فناوری‌های صوتی مختلف با سیستم صوتی مجازی ۵.۱ کاناله دریافت می‌کنید و می‌توانید تجربه صوتی بی نظیری داشته باشید. این تلویزیون صدا را با محوریت ۳۶۰ درجه پخش می‌کند و در هر گوشه ای از خانه خود که باشید صدا را بسیار باکیفیت و کاملاً دقیق میشنوید.

امکانات و قابلیت‌های اسمارت در تلویزیون UQ9000

تلویزیون LED ال جی مدل UQ9000 در سال ۲۰۲۲ تولید شده است و از جدیدترین امکانات و قابلیت‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. با خرید این تلویزیون به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و حتی بدون استفاده از سیم در دنیای مجازی وب گردی بپردازید. در این تلویزیون مرورگر وب قدرتمندی وجود دارد که امکان جستجو محتواها را حتی به صورت صوتی برای تان فراهم می‌کند. شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون به دنیای از اپلیکیشن و برنامه‌ها دسترسی دارید و می‌توانید آنها را با کیفیت بسیار بالا دانلود و نصب کنید .همچنین در این تلویزیون دستیارهای صوتی گوگل و الکسا Google Assistant ، Amazon Alexa ، Apple AirPlay ، HomeKit و … نقطه قوت این محصول میباشد. با وجود این قابلیت‌ها به راحتی می‌توانید با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید و تلویزیون و حتی سایر دستگاه‌های متصل شده را با استفاده از صدا مدیریت کنید. تلویزیون ال جی UQ9000 می‌تواند لیستی از پیشنهاداتی را که متناسب با برنامه‌های مورد علاقه شما است ارائه دهد. در این تلویزیون برنامه‌های پیش فرض مختلفی مانند نتفلیکس و گوگل پلی Netflix ، Prime Video ، برنامه Apple TV ، Disney+ ، HBO Max و.. وجود دارد و شما به بیش از ۳۰۰ کانال رایگان ال جی دسترسی خواهید داشت. قابلیت هشدار ورزشی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون 4K ال جی UQ9000 است.

طراحی تلویزیون 4K ال جی UQ9000

تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی مدل UQ9000 از طراحی و دیزاین بسیار شیک و مناسبی برخوردار است. این محصول در سال جدید تولید شده است و با وجود سایز صفحه نمایش مختلف می‌توانید این محصول را برای متراژهای مختلف استفاده کنید. به طور کلی تلویزیون ال جی UQ9000 به صورت باریک و براق طراحی شده است و بدنه بسیار باریک و مقاوم می‌دارد. این تلویزیون در برابر ضربات ناگهانی نیز مقاوم می‌باشد. تلویزیون 4K ال جی UQ9000 کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و می‌تواند همچون اثر هنری در خانه شما بدرخشد. بدنه تلویزیون UQ9000 نازک و باریک است و حاشیه‌هایی که در اطراف تلویزیون وجود دارد هیچ گونه حواس پرتی برایتان ایجاد نمی‌کند. صفحه نمایش تلویزیون UQ9000 از نوع LED است و این محصول قابلیت اتصال به دیوار با استفاده از براکت دارد. با خرید تلویزیون UQ9000 می‌توانید طراحی مینیمالیستی در خانه خودتان ایجاد کنید. شما می‌توانید تلویزیون LED ال جی UQ9000 را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی‌بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی‌نسبت به جدیدترین تلویزیون‌های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل‌ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون‌های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی‌مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون‌های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون‌های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون‌های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون‌های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون‌های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی‌تلویزیون‌های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون‌های خارجی شهر‌های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر‌های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون‌های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون‌های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های 2022 – 2021 ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های ال جی ، سامسونگ و سونی 2022 – 2021 رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما این مدل‌ها را در نظر داشته باشید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *