پزشکی

لیفت پلک و لیفت با نخ در کلینیک گونه

بیهوشی یا بیحسی در لیفت پلک

چشم‌ها به عنوان زیباترین و حساس ‌ترین اعضای صورت شناخته می‌شوند. مواردی مانند افزایش سن یا اثرات نور خورشید و آلودگی‌ها تاثیر بیشتری بر زیبایی پلک‌ها و چشم‌ها داشته که به شکل افتادگی پلک دیده می‌شود. به این صورت افراد در برنامه زندگی خود ترمیم و اصلاح پلک را قرار می‌دهند. شل شدن عضلات و تاندون‌هایی که به‌ صورت عادی پلک چشم را در وضعیت مطلوب حفظ می‌کند منجر به افتادگی پلک چشم خواهد شد. این مشکل می‌تواند در دید فرد هم تاثیر گذار باشد به گونه ای نیز چشم‌ها جذابیت و زیبایی خود را به دلیل پف پلک‌ها از دست داده و افتادگی پلک بر روی زیبایی چشم‌ها بسیار موثر خواهد بود. امروزه در میان عمل‌های زیبایی لیفت با نخ تیز صورت می‌گیرد که در کلینیک گونه قابل اجرا توسط متخصصین خواهد بود.

بلفاروپلاستی زیبایی

از نظر پزشکی ضرورتی ندارد اما منجر به زیبایی و جوانی صورت می‌شود. لیفت صورت در اثر افزایش سن و تجمع چربی پلک بالایی و گاهی پلک پایینی دچار افتادگی و چروک در اطراف چشم خواهند شد. در صورت نیاز افراد از بی‌حسی موضعی استفاده خواهند کرد که بخیه‌ها را به طور کامل ناپدید می‌کند. نشانه گذاری قبل از انجام عمل پزشکان صورت می‌گیرد تا با دقت بسیار بیشتر و ظرافت این عمل صورت گیرد. اگر در پلک ‌ها یا ساختارهای آن مشکلی ایجاد شود یا پوست اضافی پلک‌‌ها احساس سنگین روی چشم بدهد و موجب اختلال و آزار در میدان دید فرد شود، از دیدگاه پزشکی ضرورت دارد که تحت درمان بلفاروپلاستی قرار گیرد.

مزایای لیفت با نخ

لیفت با نخ را به عنوان یکی از اصلی ترین روش‌های کم تهاجمی‌و غیر جراحی جهت از بین بردن آثار پیری پوست در نواحی مختلف صورت می‌دانند. لیفت صورت با نخ از دو نتیجه بسیار مهم برخوردار خواهد بود. رفع افتادگی و اثرات افزایش سن بر روی پوست و تحریک افزایش تولید کلاژن سازی از دلایل انجام لیفت با نخ است.

کاربردهای لیفت با نخ

روش درمان لیفت با نخ نوعی فرایند درمانی کوتاه مدت به شمار می‌رود که د رجهت درمان علائم پیری و افتادگی پوست در قسمت پایین صورت انجام می‌شود. لیفت صورت با نخ سیلوئت، شامل قرار دادن زیر جلدی نخ‌های مخصوصی بوده که برای کشیدگی و بالا بردن نواحی مورد نظر از پوست کاربرد دارد. با وجود آنکه لیفت با نخ در رفع افتادگی ابرو و گونه‌ها نیز تاثیر گذار است، ولی نقش مهم آن در بخش میانی و انتهایی صورت همچون غبغب و گردن قابل مشاهده خواهد بود. به طور کلی لیفت صورت با نخ غیر جراحی و کم تهاجمی‌بوده که از نتایج نسبتا ماندگار برخوردار است. از جمله مزایای این روش عبارت اند از:

  • هزینه لیفت صورت با نخ از روش جراحی بسیار کم تر خواهد بود.
  • پروسه کوتاه انجام لیفتینگ صورت با نخ
  • زمان ریکاوری سریع است.
  • یک روش حداقل تهاجمی‌محسوب می‌شود.

ضرورت انتخاب پزشک متخصص برای لیفت صورت با نخ

بازسازی مجدد بافت پوست با تحریک تولید کلاژن برای افزایش استحکام پوست صورت، گردن و بدن هدف اصلی انجام لیفت با نخ می‌باشد. لیفت با نخ توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. متخصص در مناطق مورد نظر جهت دستیابی به اثر کشیدگی و لیفت مطلوب بافت صورت به کمک نخ، از یک الگوی مناسب بهره برداری می‌کند. این روش کم تهاجمی‌نتایج فوری را به همراه دارد ولی تحریک تولید کلاژن هدف بیشتر آن جهت دستیابی به نتایج طولانی مدت و بازگرداندن ظاهر جوان در مناطق تحت درمان می‌باشد. برای انجام اقدام لیفت صورت با نخ انتخاب یک پزشک متخصص پوست و مو موضوع مهمی‌بوده که بیش تر از هر چیزی بر روی نتیجه این کار تاثیر مستقیم دارد. استفاده از نوع مناسب نخ لیفت، بهره مندی از جدیدترین تکنیک‌ها و توجه به نتیجه لیفت صورت با نخ، همگی از جمله ویژگی‌های بهترین دکتر برای لیفت با نخ می‌باشند.

کلینیک گونه مرکز زیبایی پوست

کلینیک زیبایی گونه کلینیک در دسته مراکز معتبر در زمینه عمل‌های زیبایی به شما معرفی می‌شود. این کلینیک همواره سعی دارد تا با استفاده و بهره مندی افرادی با تجربه و کاربلد و ارائه دادن خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز به بهترین نحو رسیدگی کند. برجسته بودن استخوان‌‌های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت باعث ایجاد ظاهری جوان و سالم و با طراوت خواهد شد که شما می‌توانید این تغییرات را با انجام جراحی در کلینیک زیبایی انجام نمایید. به طور کلی افزایش سن منجر به کاهش حجم گونه‌‌ها و نواحی میانی صورت خواهد شد که معمولا ظاهری نحیف و ناسالم را به نمایش می‌گذارد و منجر به آن شده تا صورت شما پیرتر از آنچه که هست به نظر برسد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه‌های زیبایی در حال فعالیت می‌باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می‌گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می‌باشد که از افرادی متخصص در زمینه‌های زیبایی استفاده می‌کند و همواره در حال خدمات رسانی می‌باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می‌توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌‌ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *