اینترنت, علم و فناوری

بازی آنلاین کندی کراش ساگا برای کامپیوتر

بازی آنلاین Candy Crush Saga یا همان بازی کندی کراش ساگا ، از بازی‌های  آنلاین فوق العاده جذاب برای سیستم عامل اندروید است که در سبک پازلی طراحی شده است.

این سایت  بازی جدید نیز ، مانند نسخه‌های گذشته اش با استقبال کم نظیری مواجه شده و در گوگل پلی بارها دانلود شده است .به طوری که دانلود این بازی آنلاین از پانصد میلیون بار فراتر رفته و توانسته تا امتیاز عالی و بسیار خوب 4.3 از 5 را توسط کاربران را به خودش اختصاص دهد . طراحان بازی جدیداً نسخه کامپیوتر و ویندوز آن را نیز روانه بازار کرده اند .

قابلیت نصب بازی آنلاین کندی کراش ساگا برای نصب روی اندروید 2.3 به بالا طراحی شده است.

سادگی گیم پلی بازی سبب شده تا دنبال کنندگان آن به سادگی با روند بازی کندی کراش آشنا شوند و مراحل مختلف آن را به پیش ببرند .اگر شما هم از خیل علاقه مندان بسیار این باز آنلاین  جذاب هستید و یا طرفدار بازی‌های پازلی می‌باشید ، نسخه ی رایگان آن را از سایت اصلی دانلود کنید و با بازی کندی کراش همراه شوید .

در این بازی آنلاین خوشمزه شما با آقای تافی همراه می‌شوید تا در کنار او به دنبال آب نبات‌های رنگی هوس انگیز و خوشمزه ی بازی بگردید. در بازی کندی کراش ،شما آب نبات‌ها را با جابجا کردن ، هدایت می‌کنید و آب نبات‌های رنگی را در کنار هم قرار میدهید ، آن‌ها که با هم جفت می‌شوند ، یعنی آب نبات‌های همرنگ با قرار گرفتن در یک مسیر منفجر شده و از بین می‌روند .  هر انفجار آنلاین امتیازی به مجموع امتیازات شما می‌افزاید. پس آبنبات‌های رنگی که به صورت چند تایی، در کنار هم قرار می‌گیرند ، حذف می‌شوند و بدین صورت مراحل بازی به اتمام می‌رسند .

هر مرحله چالش‌های متنوع و جدیدی دارد و بازیکنان باید تلاش کنند تا از این مراحل با موفقیت عبور کنند .به صورت کلی بازی‌های جور کردنی تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند . این بازی  آنلاین صد مرحله ی جذاب با فضای گرافیکی شاد و فرح بخش دارد که باعث می‌شود بازیکنان گیم پلی روان و بی نظیری را تجربه کنند . بسیاری از دنبال کنندگان این بازی به نوعی معتاد بازی کردن با آن می‌شوند .

حتی گزارشی از جا ماندن مسافری از پرواز به سبب مشغول بودن به بازی Candy Crush در محیط فرودگاه ،  به ثبت رسیده است.

با جمع آوری امتیازات در بازی آنلاین کندی کراش ساگا شما به مراحل بعدی بازی ورود می‌کنید.

مرحله ی Jelly

یکی از فصل‌های جذاب بهترین سایت بازی ، زمانی است که به مرحله ی Jelly در بازی میرسید. جذابیت خاص این مراحل و ویژگیهای خاصی که به بازی اضافه می‌شود ، بازی با آن‌ها را برای کاربران شیرین تر می‌کند .

مراحل ژله ای بازی رفقای خوشمزه ی آب نبات‌ها هستند که در طول روند بازی به آن‌ها اضافه می‌شوند .

گرافیک و صدا گذاری بازی

اگر بازی Candy Crush  را از مایکت دانلود کنید ، متوجه می‌شوید که گرافیک بازی همزمان با اوج جذابیت و وضعیت جور کردنی که دارد ، بسیار ساده نیز هست. صدا گذاری صورت گرفته برای بازی انلاین انفجارکراش با فضای بازی کاملاً انطباق دارد ، به شکلی که وقتی مجموعه ای از آب نبات‌های در کنار هم قرار گرفته توسط شما ، منفجر می‌شوند ، صدای انفجار این پیام را برایتان به ارمغان می‌آورد که کارتان را به درستی انجام داده اید .

جنبه‌های مثبت بازی Candy Crush

وجود گیم پلی‌های مختلف و متنوع در بطن بازی ، به تصویر کشیدن آب نبات‌های خوشمزه ، همچنین انیمیشن دلنشین و روان بازی ، مراحل متعدد و متنوع و از همه مهمتر کنترل ساده ی بازی توسط کاربران سبب شده است که این بازی انلاین بعد از سالهای متمادی کماکان مورد توجه گیمرها باشد .

جنبه‌های منفی بازی Candy Crush

با پیش بردن مراحل بازی که تا انتهای نقشه ی راهش بیشتر از هزار  مرحله و لول دارد ، محدودیت‌هایی به مراحل مختلف بازی اضافه می‌شوند تا آن را سخت تر و پیچیده تر کنند.

پیچیدگی بازی و محدودیت‌هایش تا جایی پیش می‌روند که گاهی چندین روز پیاپی باید برای گذشتن از مرحله ای وقت صرف کنید.

ویژگی‌های منحصر به فرد بازی

۱) جوایز محبوب و روزانه ی بازی آنلاین

۲) بهینه سازی فوق العاده ی شرایط بازی

۳) ایجاد فرم آنلاین برای رقابت کردن با دوستان و سایر گیمرها در سطح جهانی.

۴) وجود هزار مرحله ی سرگرم کننده و جذاب که گذشتن از آن‌ها نیاز به تفکر دارد .

۵) گرافیک بسیار باکیفیت و اچ دی بازی

۶) صداگذاری فوق العاده و جذاب بازی به همراه کنترلر دستی

۷) قابل نصب بودن بر روی پی سی و حجم بسیار کم بازی

و ……

آیا بازی امکان انجام متوالی را به بازیکن می‌دهد ؟!

در این بازی انلاین پنج جان (قلب) به بازیکن داده می‌شود.

اگر پنج جان خود را از دست بدهید و نتوانید از آن مرحله عبور کنید ، بازنده ی بازی خواهید شد و در این وضعیت شما باید چند ساعتی صبر کنید تا بتوانید مجدداً به بازی بپردازید.

چگونه به قسمت‌های آن لاین بازی دسترسی پیدا کنیم ؟!

  • برای نیل به بخش‌های آنلاین بازی ، شما باید از نرم افزار‌های رفع تحریم استفاده کنید.
  • چگونه بازی Candy Crush را بر روی کامپیوتر دانلود و اجرا کنیم ؟!
  • ابتدا شبیه ساز گیم لوپ اندروید را دانلود کنید.
  • بعد از فعال کردن و نصب شبیه ساز بر روی ویندوز ، وارد شوید و مراحل زیر را پیش ببرید .
  • نام دقیق بازی را در بخش سرچ بازی، تایپ کنید. منظور ما تایپ دقیق Candy Crush Saga است.
  • حالا باید بر روی گزینه ی INSTALL کلیک کنید و منتظر نصب بازی بمانید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *