خانواده, سلامت

آیا واقعا خرید کاندوم و ژل تاخیری ، تاثیری بر زود انزالی دارند؟

رابطه جنسی به عنوان یک احساس دو طرفه برای زوجین است که اگر به خوبی به آن توجه شود می‌تواند روابط زناشویی را مستحکم کند. یکی از مشکلاتی که زن و شوهر در رابطه جنسی با آن روبرو هستند، ارضای زودهنگام مرد قبل از ارگاسم شریک جنسی‌اش است. خرید کاندوم تاخیری می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشد. استفاده از محصولات بهداشتی و جنسی باکیفیت می‌تواند مشکلات رابطه جنسی زوجین را تا حدود زیادی حل کند. مردانی که با مشکل انزال زودرس روبرو هستند، می‌توانند خرید ژل و اسپری تاخیری را در برنامه خرید خود قرار دهند تا بتوانند کیفیت رابطه جنسی خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اثر محصولات تاخیری بر روی زودانزالی بپردازیم. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

آیا واقعا خرید کاندوم و ژل تاخیری، تاثیری بر زود انزالی دارند

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد به ویژه آقایان مطرح است، اثر محصولات تاخیری بر زودانزالی است. با توجه به این که محصولات تاخیری باکیفیت دارای مواد بی‌حس کننده هستند، می‌تواند برای درمان مشکلات زود انزالی مؤثر باشد. به عنوان نمونه مردان با خرید کاندوم تاخیری می‌توانند تا حدود زیادی زمان ارضا شدن خود را افزایش دهند. کاندوم‌های تاخیری به نسبت ژل دارای درصد کمتری از هیدروکلرید لیدوکائین هستند که یک بی‌حس کننده موضعی محسوب می‌شوند.

ایجاد موضع بی‌حسی در بخش پوست باعث ایجاد وقفه در انزال مردان می‌شود که این امر می‌تواند لذت جنسی را چند برابر کند. استفاده از محصولات تاخیری تا حدود زیادی بر روی شریک جنسی شما بی‌اثر بوده که این موضوع رضایت خانم‌ها را به دنبال دارد. اگر بخواهید ، خرید کاندوم تاخیری را در برنامه جنسی خود قرار دهید، برای افزایش اثربخشی محصول بهتر است بین دوره‌های استفاده از کاندوم وقفه ایجاد کنید تا بتوانید کنترل بهتری بر روی انزال خود داشته باشید. استفاد دوره‌ای از کاندوم‌های تاخیری باعث می‌شود تا کنترل بهتری بر روی زودانزالی خود داشته باشید.

مزایای استفاده از کاندوم تاخیری چیست

حال که با اهمیت استفاده از کاندوم و ژل تاخیری آشنا شدید، باید بدانید که برای برقراری رابطه جنسی باکیفیت و پایدار با شریک زندگی خود، بهره‌گیری از کاندوم تاخیری می‌تواند مزیت‌های زیادی به دنبال داشته باشد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· جلوگیری از بارداری

خرید کاندوم تاخیری علاوه بر این که می‌تواند باعث تاخیر در انزال مردان شود، برای جلوگیری از بارداری نیز مؤثر است. زمانی که بخواهید از روش‌های بارداری صحیح استفاده کنید، استفاده از کاندوم توصیه می‌شود. طبق آمارهای منتشر شده، بهره‌گیری صحیح از کاندوم می‌تواند تا 98 درصد از بارداری جلوگیری کند.

· جلوگیری از بیماری‌های مقاربتی

بیماری‌های مقاربتی به دلایل مختلف ایجاد می‌شوند که یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از آنها استفاده از کاندوم استاندارد و باکیفیت است. زمانی که بخواهید از انتقال بیماری‌های احتمالی از شریک جنسی خود در امان باشید بهتر است از کاندوم استفاده کنید.

· افزایش لذت جنسی

انتخاب و خرید کاندوم تاخیری مناسب باعث می‌شود تا علاوه بر عدم کاهش لذت جنسی، شریک جنسی‌تان بتواند چند باره به ارگاسم برسد. تداوم رابطه جنسی به نوعی می‌تواند افزایش لذت را به دنبال داشته باشد.

· افزایش طول رابطه جنسی

زمانی که زوجین از کاندوم برای برقراری رابطه جنسی استفاده می‌کنند، به دلیل عدم تماس پوستی ایجاد شده، زمان رابطه جنسی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند که این امر برای بسیاری از زوجین مهم است.

· ارزان و در دسترس بودن

اگر به دنبال خرید ژل تاخیری و خرید کاندوم تاخیری هستید، بدون نسخه پزشک و به شکل ارزان می‌توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر و مجاز خریداری کنید. فروشگاه‌های زیادی برای خرید محصولات تاخیری و جنسی وجود دارند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فروشگاه اینترنتی بوبوریم ، الوکاندوم، داروخانه آنلاین، آی بساط و غیره اشاره کرد.

جمع‌بندی

امروزه روش‌های مختلفی برای درمان زود انزالی وجود دارد که یکی از امن‌ترین آنها استفاده از خرید کاندوم تاخیری است. همانطور که می‌دانید این نوع از کاندوم‌ها به صورت مردانه و زنانه در بازار عرضه می‌شوند که با توجه به نیاز زوجین قابل خریداری و استفاده هستند. اما موضوعی که در این خصوص دارای اهمیت بیشتری است بکارگیری از یک مرکز معتبر و مجاز برای در نظر گرفتن یک کاندوم مناسب است تا بتوان با خیال راحت از یک کاندوم ایده‌آل بهره برد. ضمناً در حال حاضر اکثر فروشگاه‌های معتبر، بسته‌بندی و ارسال محرمانه را برای این نوع از محصولات در نظر گرفته‌اند که مزیت فوق العاده مناسبی برای خریداران محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *