آموزش

یادگیری زبان انگلیسی در کمتر از 3 ماه

آموزش زبان انگلیسی همیشه با راه و روش‌های مختلفی همراه بوده است و یادگیری این زبان از راه‌های مختلفی امکان پذیر است. اما بعضی راه‌ها طولانی تر هستند و بعضی کوتاه تر، که می‌تواند مسیر یادگیری زبان انگلیسی شما را سرعت بخشد و یا آن را طولانی کند. تیم استارت زبان قصد دارد آموزشی را به شما معرفی کند که در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسید یعنی کمتر از 3 ماه و تحولی عظیم را در یادگیری زبان انگلیسی مشاهده کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید، قطعاً این مطالب کمک شایانی به شما در یادگیری زبان انگلیسی می‌کند.

آموزش زبان انگلیسی در کمترین زمان 

در یادگیری زبان انگلیسی ما با 4 قاعده کلی مواجه هستیم یعنی : مکالمه انگلیسی، ریدینگ انگلیسی، لیسنینگ انگلیسی و رایتینگ انگلیسی. اما خب یادگیری این قواعد با برنامه درست انجام شود و هرکدام را در زمان مشخص خودش آموزش داده شود تا یادگیری زبان انگلیسی بهینه شود و آسان تر و زود تر به نتیجه برسید. برای یادگیری شما اول باید از ریدینگ انگلیسی شروع کنید و مهارت ریدینگ خودتان را بهبود بخشید تا در خواندن مطالب انگلیسی دچار مشکل نشوید، زمانی که شما به ریدینگ کامل مسلط شوید، علاوه بر راحت کردن یادگیری زبان انگلیسی خود، می‌توانید در آزمون‌هایی همچون آیلتس نمره قابل قبولی بگیرید، که آموزش ریدینگ آیلتس به خودی خود سختی‌های زیادی دارد، اما در زمان یادگیری ریدینگ می‌توانید آن را هم تقویت کنید.

زبان انگلیسی رو گام به گام به کمک استارت زبان یاد بگیر

بعد از اینکه مهارت ریدینگ خود را تقویت کردید و کامل مسلط شدید، شما باید مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنید تا بتوانید، آنچه را که به زبان انگلیسی می‌شنوید را بفهمید و درک و معنی کنید، لیسنینگ یکی از مهمترین بخش‌های زبان انگلیسی است و داشتن این مهارت برای یک زبان آموز بسیار مهم است. یادگیری این دو مهارت یعنی ریدینگ و لیسنینگ خود به خود مکالمه شما را تقویت می‌کند. این یعنی برنامه درست در یادگیری زبان انگلیسی، اینکه شما بتوانید با یادگیری دو مهارت، مهارت سوم را به صورت خودکار یاد بگیرید. این قول را به شما می‌دهم که با یادگیری ریدینگ و لیسنینگ انگلیسی، شما می‌توانید مانند یک انگلیسی زبان صحبت کنید و مکالمه خود را ببود بخشید، مکالمه انگلیسی همان چیزی است که یک زبان آموز به دنبال اوست. و هدف همه ما از یادگیری زبان انگلیسی این است که بتوانیم، انگلیسی صحبت کنیم، برای همین مکالمه انگلیسی بسیار مورد توجه زبان آموزان قرار دارد، البته شما می‌توانید آموزش مکالمه انگلیسی را  در وبسایت استارت زبان مشاهده کنید.

بعد از یادگیری سه مهارت بالا، نوبت به یادگیری رایتینگ انگلیسی می‌رسد تا آخرین قدم را در یادگیری زبان انگلیسی بردارید، رایتینگ انگلیسی آخرین بخش در یادگیری زبان انگلیسی است که یادگیری این زبان را تکمیل می‌کند. که در یادگیری رایتینگ انگلیسی راه و روش‌های بسیاری وجود دارد، که بهترین راه یادگیری رایتینگ انگلیسی زیاد نوشتن است، هر چه بیشتر به زبان انگلیسی بنویسید، رایتینگ خود را بیشتر تقویت می‌کنید. اگر طبق برنامه ای که برای شما گفته شد عمل کنید، این مهارت‌ها را در کمترین زمان یاد خواهید گرفت و البته تلاش شما هم بی تاثیر نیست.

آموزش زبان انگلیسی گرامر محور

در یادگیری زبان انگلیسی، وقتی شما اول راه هستید و تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید. نباید سراغ گرامر بروید. یادگیری گرامر انگلیسی را باید بگذارید برای زمانی که مهارت‌های زبان انگلیسی را یادگرفته باشید و تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط باشید. بعد یادگیری گرامر را شروع کنید. چون مطالب گرامر انگلیسی زیاد و پیچیده است، اگر در ابتدای کار بخواهید گرامر را یاد بگیرید. قطعاً از آن دل زده می‌شوید و کلاً از مسیر درست یادگیری زبان انگلیسی دور می‌شوید. پس اول از همه سراغ گرامر انگلیسی نروید. آموزش گرامر انگلیسی برای بعد !

نکته آخر

امیدوارم این مطالب توانسته باشد به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمکی کرده باشد و شما را در مسیر یادگیری امیدوار و کوشا کرده باشد، تمام مقاله‌ها، آموزش‌ها، نکته‌ها و … زمانی به درد شما می‌خورد و به شما کمک می‌کند که شما تلاش کنید و اگر تلاش شما نباشد هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند به شما کمک کند. پس تا می‌توانید برای یادگیری تلاش کنید و هرگز خسته نشوید.

منبع : وبسایت آموزش زبان انگلیسی استارت زبان 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *