ورزشی

چگونه یک سالن ورزشی حرفه ای بسازیم؟

اگر در پی افتتاح یا راه اندازی یک سالن ورزشی هستید، می‌دانید که باید استانداردهای زیادی را رعایت کنید و به جزئیات زیادی توجه کنید. سالن‌های ورزشی استانداردهای زیادی دارند و بسته به ورزشی که قرار است در آن‌ها انجام شود نیازمند تجهیزات و تقسیمات متفاوتی است. به عنوان مثال اگر سالن ورزشی شما قرار است به عنوان سالن ورزشی چندمنظوره فعالیت کند، شما باید با تک تک استانداردهای مربوط به ورزش‌هایی مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و غیره آشنا باشید. نکته ای که در این میان و در میان تمام جزئیات خودنمایی می‌کند، کفپوش سالن ورزشی شما خواهد بود.

قیمت و خرید کفپوش ورزشی یک خرید بسیار مهم و البته تخصصی است. به عنوان یک مدیر فضای ورزشی ممکن است شما با استانداردها و نمونه‌های فراوان موجود در بازار آشنایی کامل نداشته باشید. واقعیت این است که آشنایی با همه نمونه‌ها تخصص یک شرکت ارائه کننده کفپوش است و شما به عنوان یک خریدار، کافیست نیازها و کاربری‌های فضای خود را به خوبی بشناسید و با همفکری فروشنده، بهترین گزینه را انتخاب کنید. فراموش نکنید که قیمت و خرید کفپوش سالن ورزشی نیازمند توجه به فاکتورهای زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کفپوش باید مناسب ورزش انتخاب شود. هر ورزش کفپوش مناسب خود را دارد.
  2. شستشو و نظافت کفپوش باید ساده و سریع باشد.
  3. کفپوش باید بتواند در برابر تردد بالا، پریدن، برخورد اجسام سنگین و فعالیت ورزشکاران مقاوم باشد.
  4. کفپوش سالن ورزشی به هیچ عنوان نباید سر یا لغزنده باشد.
  5. کفپوش باید مناسب سالن ورزشی باشد و به اشتباه از کفپوش ورزشی فضای باز استفاده نشود.
  6. ایمنی و امنیت ورزشکاران در برخورد با کفپوش باید حفظ شود.
  7. کفپوش سالن ورزشی باید ضربه پذیری مناسب داشته باشد.
  8. سطح رویه کفپوش باید به گونه ای باشد که به ثبات پای ورزشکار و همچنین حفظ تعادل او کمک کند.

توجه به این نکات و مواردی از این دست باعث می‌شود که کفپوش انتخابی شما کفپوشی حرفه ای و استاندارد تلقی شود. پس قبل از انجام هر کاری ابتدا با تیم حرفه ای کارشناسان کفپوشان تماس بگیرید تا  طی مشاوره رایگان و نامحدود خود شما را با جزئیات کار آشناتر کنند و در انتخابی صحیح به شما کمک کنند.

یک بیمارستان بی نقص داشته باشید

وقتی در مورد قیمت و خرید کفپوش سالن ورزشی صحبت باشد، می‌دانیم که این کفپوش در سلامت ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد. اما اگر صحبت از قیمت و خرید کفپوش بیمارستانی باشد چطور؟ آیا می‌توان اهمیت این انتخاب را نادیده گرفت؟ آیا می‌توان به سادگی گفت که این کفپوش یک کفپوش معمولی مانند کفپوش شرکت بیمه است و اهمیت دیگری ندارد؟ قطعا “خیر”. اهمیت کفپوش بیمارستانی تا آن جا بالاست که می‌تواند باعث نجات یا حفظ جان بیماران باشد. پس قطعا تخصصی ترین و مهم ترین انتخاب در یک مرکز درمانی و بیمارستانی است.

با یک مثال ساده شروع می‌کنیم. فرض کنید که از یک کفپوش معمولی در فضای درمانی استفاده شده باشد. با عبور چرخ‌های تخت بیمارستانی از روی این کفپوش، لایه رویه دچار خراش و آسیب می‌شود و چه فضایی بهتر برای رشد باکتری‌ها و ویروس‌ها؟ آلودگی‌های انباشته شده در این فضا به مرور زمان و بر اثر تردد در فضای بیمارستان پخش خواهند شد و چه بسا تعداد بیماران و بدحالان را به شدت افزایش دهد.

می‌بینید. با یک مثال بسیار ساده می‌توان فهمید که چه فاجعه ای رخ می‌دهد اگر در انتخاب جزئیات فضای درمانی سهل انگار باشیم و بخواهیم همه چیز را با حداقل بودجه و دقت انجام دهیم. قیمت و خرید کفپوش بیمارستانی ارتباط مستقیم با جان صدها نفر دارد . مهم است که انتخابی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشیم. کفپوشان این جاست تا در این تصمیم مهم و حیاتی در کنار شما باشد. لازم نیست تمامی‌ویژگی‌ها و تفاوت‌های انواع کفپوش بیمارستانی را بدانید فقط کافی است به خاطر بسپارید که قبل از هر کاری با کفپوشان تماس بگیرید.

برخی ویژگی‌های مهم کفپوش‌های مخصوص فضای درمانی را بدانید:

  1. کفپوش فضای درمانی باید آنتی باکتریال باشد.
  2. کفپوش بیمارستانی مقاوم در برابر تردد بالا همچنین عبور اجسام سنگین مانند تخت بیمارستانی باشد.
  3. شستشو و نظافت کفپوش بیمارستانی باید به سادگی انجام شود.
  4. کفپوش بیمارستانی باید در برابر مواد شوینده و ضدعفونی کننده‌های قوی مقاوم باشد و آسیب نبیند.
  5. لایه رویه کفپوش مراکز درمانی باید به شدت مقاوم و ضدخش باشد.
  6. کفپوش بیمارستانی در اثر شستشو نباید لیز و لغزنده باقی بماند.
  7. مهم است که نصب کفپوش فضای درمانی استاندارد و به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شود.
  8. در انتخاب کفپوش بیمارستانی، کاربری فضا اهمیت زیادی دارد. باید به این نکته توجه ویژه شود.
  9. کفپوش اتاق عمل باید‌هادی الکتریسیته باشد در غیر این صورت ممکن است فاجعه ای جبران ناپذیر رخ دهد.
  10. کفپوش فضای آزمایشگاهی باید در برابر مواد اسیدی مقاومت ویژه داشته باشد.
  11. کفپوش بیمارستانی باید حداقل فضای درز را در هنگام نصب داشته باشد.

این‌ها تنها بخش کوچکی از مواردی است که پیش از انتخاب کفپوش بیمارستانی باید به آن‌ها توجه کنید. اما نگران نباشید. تماس با کفپوشان به شما کمک خواهد کرد که صحیح ترین گزینه را انتخاب کنید.

چرا کفپوشان؟

کفپوشان فروشگاه تخصصی انواع کفپوش است. دلایل خوب و زیادی وجود  دارد که شما با کفپوشان تماس بگیرید. مهمترین آن‌ها این است که شما با تماس با کفپوشان، از جستجو و تحقیقات بیشتر بی نیاز خواهید. کفپوشان مجموعه ای کامل و بی نقص از انواع برندهای داخلی و خارجی را در اختیار شما خواهد گذاشت. کاملترین کاتالوگ‌ها و به روز ترین قیمت‌ها را در کفپوشان خواهید داشت. ما به صورت نامحدود به شما مشاوره خواهیم داد، در صورت نیاز از محل پروژه شما بازدید خواهیم کرد، کاتالوگ‌ها و سمپل‌ها را در هر کجای ایران باشید به راحتی به دست شما می‌رسانیم تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید. همچنین شبکه فروش گسترده کفپوشان در شهرهای محتلف ایران در خدمت شما خواهند بود تا تجربه همکاری با ما را از نزدیک حس کنید. ما در سراسر ایران در کنار شماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *