اینترنت, سرمایه گذاری, علم و فناوری

چگونه تتر را بدون کارمزد خریده و به والت کوینکس ارسال کنیم؟

کوینکس یکی از پرطرفدارترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهانی بوده که بعد از اجباری شدن فرآیند احراز هویت یا همان KYC در بایننس، تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان به رمزارزها و توکن‌ها، به آن مهاجرت کردند. بعد از سختگیری نابجای بایننس، کوینکس توانست بازار بسیار خوبی را برای خود ایجاد کرده و به چند دلیل توانست صرافی دیجیتال اول در ایران شود. Coinex هیچ مشکلی با کاربران ایرانی نداشته و نیازی به خرید آی پی ثابت و تغییر آی پی ایران وجود نداشته و علاوه بر آن، ایرانیان می‌توانند با ارائه‌ی تصویر پاسپورت خود، یک حساب وریفای شده در این صرافی داشته و به بالاترین سطح از خدمات دسترسی داشته باشند. وبسایت این صرافی ارز دیجیتال حتی نسخه‌ی فارسی زبان نیز داشته و این به معنای احترام گذاشتن به مخاطبان پارسی زبان (در ایران، افغانستان و تاجیکستان) بوده و به همین دلیل نیز توانسته به سرعت، به صدر لیست صرافی‌های محبوب در ایران برسد. در این مقاله، به شما یاد خواهیم داد که چگونه تتر را بدون کارمزد خریداری کرده و به والت تتر کوینکس خود ارسال کنید، صد البته که هدف هم خرید تتر با بهترین قیمت و عدم پرداخت کارمزد است!

صرافی کوینکس

سال‌ها قبل، مجموعه‌ای در هنگ کنگ تصمیم به راه‌اندازی استخر استخراج و ماینینگ کرده بودند. این گروه در سال 2017 میلادی، یک قدم جلوتر رفته و صرافی اختصاصی خودشان را با نام Coinex معرفی کردند. از آنجاییکه این مجموعه در همان زمان نیز اعضای فعالی داشت (در استخر ماینینگ)، به سرعت توانست یکی از پلتفرم‌های پرمخاطب خرید و فروش رمزارزها را ایجاد کند. در طول چند سال بعد، بایننس، حتی با وجود محدودیت‌ها، پیشتاز بلامنازع در خرید و فروش رمزارزها بود. اما بعد از داستان‌های متعدد این صرافی ارز دیجیتال و اعمال محدودیت‌های جدید (خصوصا برای حساب‌های وریفای نشده)، فرصتی شد تا چند مورد از صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر خودی نشان دهند. در این میان، کوینکس و کوکوین جهش چند پله‌ای داشتند و توانستند سهم بسیار زیادی از مخاطبان بایننس را برای خود کنند. خصوصا در ایران، کوینکس توانست با سرعت بسیار زیادی تبدیل به پرمخاطب‌ترین صرافی ارز دیجیتال شود.

کوینکس بیش از 500 رمزارز را در بازارهای مختلف (اسپات، مارجین و فیوچر) ارائه کرده و هیچ محدودیتی در حجم خرید (حداقل میزان خرید) اعمال نکرده است. این صرافی ارز دیجیتال برای هر رمزارز تا جاییکه ممکن بود، پروتکل‌های مختلف را ارائه کرده تا امکان جابجایی رمزارزها با حداقل کارمزد، وجود داشته باشد. جالب است بدانید که بیشترین میزان کارمزد اعمال شده برروی معاملات، تنها 0.2 درصد است که این میزان، در مقایسه با سایر صرافی‌های جهانی در بازه‌ی مورد قبولی قرار گرفته و در مقایسه با صرافی‌های دیجیتال ایرانی، خیلی خیلی بهتر است!

شارژ حساب کوینکس

صرافی Coinex برای تک تک رمزارزها، یک آدرس والت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید رمزارز خود را با استفاده از پروتکل‌های مختلف (مثلا ERC20 یا TRC20) به آن انتقال داده و یا از آن برداشت کنید. برای انتقال رمزارز، کافی است ابتدا وارد سایت صرافی (یا پلتفرم گوشی آن) شده، از منوی بالای‌ صفحه (مطابق تصویر زیر)، گزینه‌ی Assets و سپس Deposit را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی جدیدی که برای شما باز می‌شود، ابتدا باید نوع رمزارز را از لیست کشویی انتخاب کنید. ما در تصویر زیر، از لیست کشویی رمزارزها، گزینه تتر یا همان USDT را انتخاب خواهیم کرد:

در مرحله‌ی بعد، نوبت به انتخاب پروتکل برای جابجایی رمزارز می‌رسد. دقت داشته باشید که در حال حاضر، بهترین پروتکل (کم کارمزدترین و سریع‌ترین آن)، پروتکل TRC20 یا همان بستر ترون است.

بعد از این کار، یک آدرس نسبتا طولانی حاوی عدد و حروف انگلیسی در اختیار شما قرار داده شده که در حقیقت آدرس والت تتر شما در کوینکس است. این آدرس را در جایی ذخیره کنید و به وبسایت وی شارژ مراجعه نمایید تا روش خرید تتر و شارژ والت کوینکس بدون هیچگونه کارمزدی را به شما آموزش دهیم.

شارژ تتر کوینکس بدون کارمزد

در گام اول، به وبسایت اصلی وی شارژ به عنوان قدیمی‌ترین صرافی آنلاین ایرانی مراجعه نمایید. وی شارژ، تمامی‌خدمات شارژ و پرداخت بین‌المللی در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری (صرافی‌های دیجیتال و بروکرها) را انجام داده و این کار را با بهترین قیمت و کمترین زمان انجام می‌دهد. در ساعات اداری، زمان تقریبی انجام درخواست‌ها در کمتر از 10 دقیقه (عموما 5 دقیقه) خواهد بود. وی شارژ از پلتفرم تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست استفاده کرده و به همین جهت نیز توانسته درخواست تراکنش‌های مالی خارجی را در کمترین زمان ممکن، انجام دهد. اما دقت داشته باشید که کمترین میزان درخواست تتر برای شارژ کوینکس در وی شارژ، معادل 500 دلار است.

بعد از ورود به وبسایت اصلی وی شارژ، ابتدا باید ثبت نام کرده و سپس فرآیند احراز هویت را انجام دهید. جالب است بدانید که به دلیل فرآیند اتوماتیک احراز هویت، ثبت نام و احراز هویت در ساعات اداری کمتر از 3 دقیقه انجام شده و به نوعی می‌توان گفت که تمامی‌خدمات این صرافی آنلاین، به صورت آنی در اختیار شما قرار گرفته است. بعد از اتمام ثبت نام، به پیشخوان پنل کاربری مجهز مراجع کنید، در همان صفحه، قیمت خرید و فروش تتر (نقد کردن درآمد ارزی) به شما نمایش داده شده است. با کلیک برروی “خرید از ما” در باکس مربوط به تتر، وارد صفحه‌ی جدیدی خواهید شد و فرمی‌در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با تکمیل این فرم (نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و آدرس والت تتر)، شما آماده‌ی شارژ آنی کوینکس با رمزارز تتر هستید. دقت داشته باشید که آدرس والت تتر کوینکس، همانی است که در مرحله‌ی قبل به شما آموزش دادیم که از کجا برداشته و کپی کنید.

اما نیاز است پیش از ثبت درخواست، ابتدا با پشتیبانی وبسایت صحبت کرده تا همه چیز دابل چک شود. از آنجاییکه کوچکترین اشتباه در خرید و فروش رمزارزها منجر به گم شدن آن شده و دیگر قابل دسترسی و بازگشت نیست، وی شارژ این اقدام نهایی را در حوزه‌ی رمزارزها اجباری کرده تا از دارایی شما، به بهترین نحو حفاظت نماید. برای آشنایی بیشتر با فرآیند واریز تتر کوینکس این مقاله را مطالعه کنید. جالب است بدانید که خدمت شارژ تتر در وی شارژ، منحصر به صرافی کوینکس نبوده و هر کجا که امکان خرید با تتر وجود داشته باشد، تیم پشتیبانی قدرتمند وی شارژ، در کنار شماست تا خدمت مد نظر شما را خریداری کند. برای اینکه بدانید از خدمات تتر وی شارژ چگونه می‌توانید استفاده کنید، بهتر است مقاله فروش و خرید آنی تتر را مطالعه کنید.

از آنجاییکه خرید و فروش تتر در وی شارژ، بدون کارمزد و با قیمت روز انجام می‌شود، همواره میزان حداقل خرید در این صرافی آنلاین، معادل 500 دلار در نظر گرفته شده است.

خدمات وی شارژ

وی شارژ اولین صرافی آنلاین ایرانی بوده که سال‌ها قبل راه اندازی شده است. در این سایت، خدمات پرداخت‌های الکترونیک خارجی انجام شده که مهمترین خدمات آن شامل خرید و فروش پرفکت مانی، خرید و فروش وبمانی، شارژ مستقیم بروکرها با پرداخت ریالی (همکار معتبر بسیاری از بروکرها)، خرید و فروش تتر و نهایتا خرید و فروش بیتکوین انجام می‌شود. مزیت وی شارژ در استفاده از پلتفرم قدرتمند و تمام اتوماتیک و همچنین تیم پشتیبانی قدرتمند آن بوده و به همین جهت، سال‌هاست که انتخاب اول بسیاری از تریدرها، برای شارژ بروکرها و نقد کردن درآمدهای ارزی است. نرخ و تعرفه‌های در نظر گرفته شده در این صرافی، کاملا رقابتی بوده و در بسیاری از موارد، حتی هیچ کارمزدی نیز دریافت نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *