بازرگانی

چگونه باید از لباس‌های غواصی محافظت کرد؟

پارچه غواصی نوعی پارچه برای لباس مخصوص ورزش کردن است که به طور کلی یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای نگهداری از لباس‌ها به آن توجه کنید، تا  زمان بیشتری سالم بمانند، آگاهی از نحوه‌ نگهداری از آن است. این که بدانیم چگونه باید پارچه را شست و یا اینکه چگونه باید آن را اتو کشید از جمله مهم‌ترین موارد برای نگهداری از لباس است.
اما باید گفت که پارچه‌های غواصی جوادی تکس به دلیل کیفیت بالا و مناسب، نیازی به شرایط خاص برای حفظ و نگهداری ندارد و این موضوع می‌تواند خیال شما را از داشتن یک لباس مناسب که بتوان مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد، راحت می‌کند.
به طور کلی بهتر است که لبا‌س‌های  غواصی را در ماشین لباس‌شویی با دمای حدود ۴۰ درجه بشوید و به دلیل این که این نوع لباس ضد چروک است بعد از شستن نیاز به اتو کشی ندارد. اما اگر به هر دلیلی خواستید آن را اتو بکشید، بهتر است که دمای اتو در حد متوسط باشد.

خرید پارچه غواصی

پارچه غواصی از نخ ‌های ترکیبی فیلامنت و سوپر به همراه کش لاکرا تهیه میشود , بسته به درخواست مشتری‌ها با دنیرهای (نازکی و ضخامت ) مختلف تهیه میگردد .
نام دیگر این پارچه ریبوک میباشد . این پارچه در اوایل فقط برای استفاده ورزشی و باشگاهی استفاده میشد و امروزه در مصارف زنانه و مردانه مانند هودی , شلوار زنانه , سوئی شرت مردانه و … به کار میرود .
غواصی‌های برند جوادی تکس در رنگ‌های مختلف میباشند و لازم به ذکر است که برند جوادی تکس برای غواصی در طرح‌های چاپی و چاپ خورده نیز  تولید دارد که شما میتوانید برای خرید به قسمت غواصی چاپی مراجعه کنید .
این پارچه شباهت زیادی به پارچه ریون دارد، به‌همین علت برخی افراد نمی‌توانند آن را به‌درستی تشخیص دهند. پارچه غواصی ضخامت، وزن و ایستایی بیشتری نسبت به ریون دارد.
این پارچه در رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی به مرحله تولید می‌رسد و قیمت مناسبی دارد. معمولا از این نوع پارچه برای دوخت لباس‌های غیرمجلسی، باشگاهی و خانگی بهره می‌برند.
البته لازم به ذکر است که برخی تولیدکنندگان لباس از نوع مرغوب و مشکی این پارچه برای تولید لباس‌های مجلسی نیز استفاده می‌کنند. این نوع لباس‌ها باید کاملا حرفه‌ای الگوسازی شوند و به مرحله دوخت برسند.


پارچه غواصی حالت کشسانی بالایی دارد و پس از شستشو هرگز چروک نمی‌شود. ضخامت مناسب این پارچه آن را به گزینه‌ای مناسب برای تولید انواع لباس در فصل‌های سرد و گرم سال تبدیل می‌کند.
برای شستشوی لباس‌هایی با این جنس احتیاج به ترفند خاصی ندارید. اما در حالت کلی بهتر است آن‌ها را با آب گرم نشویید. بهترین گزینه استفاده از آب ولرم است.
پس از شستن لباس‌های با جنس غواصی بهتر است روی آن‌ها اتو نکشید. در صورت اتوکشی دمای اتو نباید خیلی بالا باشد. همچنین بهتر است روی لباس با جنس غواصی یک پارچه نخی و تمیز پهن کنید و سپس اتو بکشید.
پارچه غواصی چیست؟

یکی دیگر از انواع پارچه‌های مورد استفاده برای دوخت‌های مختلف غیر مجلسی، “پارچه غواصی” می‌باشد.
جنس پارچه‌های غواصی از الیاف مصنوعی بوده و پلی‌استر نیز با آن مخلوط می‌شود. یکی از ویژگی‌های اصلی پارچه غواصی، داشتن حالت کشسانی آن می‌باشد.
پارچه‌های غواصی را می‌توان در زمره پارچه‌های چهار فصل قرار داد. چرا که شما می‌توانید این پارچه را هم در فصول گرم و هم در فصول سرد سال استفاده کنید.
این پارچه از یک طرف خنک بوده و از طرفی دیگر به جهت اینکه نازک نیستند، قابل استفاده در فصول سرد نیز هستند.
استفاده از پارچه‌های غواصی در صنعت مد و لباس سراسر جهان رایج بوده و فقط مختص ایران نیست.

عکس پارچه غواصی سرمه ای جوادی تکس

فروشگاه پارچه کیلویی و متری جوادی تکس اولین بازار آنلاین پارچه است که در سال ۱۳۸۲ شمسی با مدیریت مهندس کاظم جوادی مهماندوست با همکاری تامین کنندکان ، کارخانجات درصدد است تا نیاز جامع تولید کنندگان پوشاک و حیاطان را رفع نماید . همچنین جوادی تکس با مطالب آموزشی کاربردی و موثر در زمینه تولید پوشاک قصد دارد تا سطح آگاهی فعالان این صنعت را بالا برد. با کلیک بر روی سایت جوادی تکس با دنیایی از پارچه رویه رو می‌شوید از جمله پارچه‌های این بازار می‌توان به تریکو ، کرپ ، حریر ، و … اشاره کرد  را سفارش دهید و از مشاوره رایگان متخصصان پارچه و طراحی جوادی تکس بهره مند گردید . برای اطلاع از قیمت روز پارچه کیلویی به آدرس اینترنتی www.javaditex.com  مراجعه نمایید و یا می‌توانید با شماره‌های ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰ و ۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵   تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *