آرایش و زیبایی

چه رنگ مویی برای پوست گندمی‌خوبه؟

موها را می‌توان قاب چهره دانست. قابی که بدون شک رنگ آن در زیبایی تصویر تأثیرگذار است. اشتباه در انتخاب رنگ می‌تواند چهره‌ای نامتوازن و ناهماهنگ را برای شما به دنبال داشته باشد که تا مدت‌ها اثرات آن بر جای بماند چرا که در صورت رنگ کردن متعدد، موها می‌سوزند و آسیب شدید می‌بینند. در واقع با تکیه بر ضرب المثل “پیشگیری بهتر از درمان است” و خواندن این مطلب می‌توان از چنین نتایج زیان باری جلوگیری کرد. در این مطلب به طور اختصاصی به رنگ موی پوست گندمی‌ها پرداخته‌ایم. پوست گندمی‌ها که اکثریت ایرانی‌ها را تشکیل می‌دهند غالباً برای انتخاب رنگ موی مناسب به مشکل بر می‌خورند و در پایین مطلب به این افراد پیشنهاد کردیم از فروشگاه الانزا رنگ موی مناسب را تهیه کنند و این در حالی است که رنگ‌هایی که به پوست گندمی‌‌می‌آیند کم نیستند. در ادامه به طور اختصاصی به پاسخ سؤال “چه رنگ مویی برای پوست گندمی‌خوبه” می‌پردازیم.

برای یافتن پاسخ، ابتدای هر فردی باید بداند که رنگ پوست گرم یا سرد دارد که اصطلاحاً به آن تن پوست گفته می‌شود. دانستن این مسئله بسیار مهم و تأثیرگذار است. در ادامه راه‌هایی که می‌توان به وسیله آن گرم و یا سرد بودن پوست را تشخیص داد آورده شده‌اند.

روش اول تشخیص تن پوست؛ کاغذهای رنگی!

در این روش فرد باید در یک اتاق با میزان روشنایی متوسط بایستد. در واقع اتاق نباید بیش از حد روشن و یا بیش از حد تاریک باشد. دومین مسئله، طبیعی بودن نور است. نورهای مصنوعی مثل نور لامپ، می‌توانند نتیجه را متغیر با آنچه که واقعاً هست نشان دهند. پس از رعایت نکات گفته شده، فرد باید از تعداد کاغذ استفاده کند. کاغذ‌ها می‌توانند به رنگ‌های زرد و قرمز و همچنین آبی، نقره‌ای و سفید باشند. این کاغذها باید یکی یکی در کنار صورت قرار بگیرند. اگر فرد حس کرد که رنگ‌های زرد و قرمز به پوست او بیشتر می‌خورند و هماهنگی بهتری برقرار می‌کنند تن پوست گرمی‌دارد و از طرفی دیگر اگر رنگ‌های آبی، نقره‌ای و سفید به صورت او بهتر بنشینند تن پوست سردی دارد.

روش دوم تشخیص تن پوست، زیورآلات!

حتماً تا به حال پیش آمده که حس کنید میان طلا و نقره، یکی بیشتر با چهره و رنگ پوست شما ارتباط برقرار می‌کند. برای اطمینان بیشر نیز می‌توان این مسئله را برای همیشه قطعی کرد. در این روش نیز هر چه نور متعادل‌تر و طبیعی‌تر باشد نیز بهتر است. یک تک جواهر طلا و یک نقره به دست بگیرید. آنها را کنار و روی صورت خود بگیرید. اگر طلا با پوست شما همخوانی بیشتر دارد تن پوست گرمی‌دارید اما اگر نقره هماهنگی بیشتری با پوست شما دارد شما دارای تن پوست سرد هستید.

روش سوم تشخیص تن پوست، رگ‌ها آیینه وجود!

برای دستیابی به تن پوست، با کم هرینه‌ترین و راحت‌ترین روش، تنها کافیست رو به آفتاب بایستید. دست خود را بالا بیاورید و به رگ‌های روی آن بنگرید. اگر رگ‌ها به رنگ آبی و یا بنفش به نظر رسیدند، تن پوست شما سرد و اگر به رنگ سبز به نظر آمدند شما دارای تن پوست گرم هستید.

اگر هیچکدام از روش‌های گفته شده نتیجه قطعی‌ای به شما نداد این بدین معنی است که شما تن پوست خنثی‌ای دارید و خب تبریک، بیشتر رنگ‌ها با چهره شما هماهنگی جالب و زیبایی ایجاد خواهند کرد و در جواب سوال “چه رنگ مویی برای پوست گندمی‌خوبه، می‌توان گفت همه رنگ‌هایی که در ادامه گفته می‌شوند.

حال که دریافتید پوست گندمی‌ها به دو دسته گندمی‌گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شوند تشخیص این که چه رنگی مویی برای پوست گندمی‌خوبه به صورت انحصاری و شخصی، راحت‌تر می‌شود.

  • ماهاگونی

ماهاگونی که برگرفته از چوبی به همین رنگ است  را می‌توان قهوه‌ای قرمز مانند توصیف کرد. این رنگ برای افراد پوست گندمی‌با تن پوست گرم مناسب است. رنگ قهوه‌ای برای افراد گندمی‌همیشه یک انتخاب خوب است و رگه‌های قرمز موجود در ماهاگونی، با تن پوست گرم آنها همخوانی دارد. ترکیب دو انتخاب خوب، یک انتخاب عالی را می‌سازد.

  • قهوه‌ای طلایی

رنگ طلایی برای جفت تن پوست گرم و سرد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما ترکیب این دو رنگ، برای افراد پوست گندمی‌دارای تن پوست گرم، انتخاب مناسب‌تری است. نکته‌ای که در مورد این رنگ وجود دارد این است که سن را بالا نشان می‌دهد برای همین است که بیشتر به افراد مسن‌تر پیشنهاد می‌شود.

  • بلوند پلاتینیومی

برای درک بهتر این که دقیقاً از چه رنگی صحبت می‌کنیم باید گفت که  اگر سریال گیم آف ترونز را تماشا کرده باشید صحبت ما در مورد رنگ موی مادر اژدهایان، دنریس تارگرین با نقش آفرینی املیلیا کلارک است. اگر شما هم مانند او پوستی گندمی‌با تن پوست سرد دارید رنگ بلوند پلاتینیومی‌برای شما نیز یک انتخاب جسورانه و کارساز است.

  • قرمز شرابی

برای افراد دارای تن پوست گرم، قرمز شرابی یک انتخاب هوشمندانه است. موی قرمز شرابی سال‌هاست جایگاه بسیار خوبی در میان افراد پیدا کرده و اگر سری به بازیگران‌هالیوود بزنید مو قرمزهای جذابی می‌بینید که به تصمیم گیری بهتر شما کمک می‌کنند. اما نکته مهمی‌که در مورد قرمز شرابی وجود دارد ماندگار بودن آن است. این رنگ به سادگی از مو نمی‌رود و از این رو لازم است اگر شخصی قصد پیاده کردن آن بر روی موهایش را دارد از ۱۰۰ درصدی بودن تصمیم خود مطمئن شود.

  • زیتونی

برای افراد دارای تن پوست سرد که از رنگ‌های معمول خسته شده‌اند؛ زیتونی یک پیشنهاد خارق العاده است. رنگ زیتونی چه به صورت کلی چه به صورت جزئی به عنوان مثال‌هایلایت‌های زیتونی رنگ، همیشه یک انتخاب متنوع و جذاب است.

  • صورتی فانتزی

اگر حاضرید ریسک رنگ‌های فانتزی را به جان بخرید و متفاوت از اکثر افرادی که می‌شناسید عمل کنید از رنگ زیبای صورتی غافل نشوید. این رنگ برای افراد دارای پوست گندمی‌گرم، یک انتخاب متفاوت و زیباست.

یک نکته مشترک در تأثیرگذاری همه رنگ موها، کیفیت رنگ مو است. در واقع این کیفیت رنگ موی مورد استفاده است که در کارساز بودن و زیبایی آن حرف اول و آخر را می‌زند.

رنگ موی با کیفیت را از الانزا بخرید!

اگر قصد دارید در کنار تغییر رنگ مو، آسیبی نیز به آن نرسانید رنگ مورد نظر خود را از فروشگاه معتبر الانزا تهیه کنید. علاوه بر رنگ مو، الانزا ارائه دهنده انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی با کیفیت و اصل، لوازم شخصی برقی کارآمد، عطر و ادکلن‌های محبوب و اصل، پوشاک زنانه و مردانه شیک و خوش دوخت و … نیز می‌باشد. در الانزا تمامی‌محصولات ضمانت اصل بودن کالا دارند و هزینه ارسال برای خریدهای بیش از ۲۰۰ هزار تومان رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات به فروشگاه اینترنتی الانزا به نشانی اینترنتی https://elanza.com/  مراجعه نمایید.

۲ دیدگاه برای “چه رنگ مویی برای پوست گندمی‌خوبه؟

  1. اسماعیل سحاب گفت:

    بسیار عالی
    ممنون تاب برگ
    مقاله کاملی بود

  2. سحر گفت:

    به نظرم بهترین رنگ مو برای پوست گندمی‌میشه رنگ‌های گرم و بلوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *