بازرگانی, ساختمانی

نکاتی که در زمان خرید تجهیزات سرویس بهداشتی باید رعایت کنیم!

نکات خرید تجهیزات سرویس بهداشتی

یکی از مهم‌ترین مکان‌های که در طول روز بارها از آن برای امور مختلف استفاده می‌کنیم سرویس بهداشتی و حمام است.

در سرویس بهداشتی تجهیزات مختلفی مانند فلاش تانک، علم دوش، جامایع، جاحوله‌ای، جاصابونی، شیرآلات مختلف و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه نکات کلیدی و مهم‌ای که لازم است در زمان خرید تجهیزات سرویس بهداشتی به آن‌ها توجه کنید برای شما به صورت کامل شرح می‌دهیم.

تاثیر رنگ تجهیزات در زیبای سرویس بهداشتیبه رنگ تجهیزات توجه کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زیبای سرویس بهداشتی شما تاثیر بسیار زیادی دارد، هماهنگی رنگ‌های آلمان و تجهیزات سرویس بهداشتی است. به عنوان مثال اگر شما شیرآلات طلایی خریداری می‌کنید، بهتر است فلاش تانک و اکسسوری‌های مانند جامایع، جاصابونی، جاحوله، علم دوش و … هم‌رنگ یا هماهنگ با آن شیرآلات باشند.

به کم‌مصرف بودن تجهیزاتی مانند فلاش تانک دقت کنید.

یکی از مشکلاتی همه مردم دنیا درگیر آن هستند، معظل بی‌آبی و کمبود منابع آب است. ما می‌توانیم با انتخاب درست و انجام اعمالی کمک کنیم تا سایرین دچار کمبود آبی نشوند و بتوانند به راحتی از آب استفاده کنند. ناگفته نماند مردم کشور عزیزمان از جمله مردمان اهواز و مناطق جنوبی در حال حاضر دچار این مشکل هستند و در زندگی خود و فرزندانشان اختلال به وجود آمد است، بنابراین ما با کمک هرچند کوچک خود می‌توانیم در حل مشکل کمک‌کننده باشیم. در ادامه چندین راه‌حل که تاثیر چشم‌گیری در کاهش مصرف آب دارد را برای شما ذکر می‌کنیم، با ما همراه باشید.

خرید فلاش تانک دوزمانه (کم‌مصرف)

برندهای تولید کننده برای کمک به کاهش مصرف آب دست به تغییراتی در تکنولوژی فلاش تانک‌های تولیدی خود زده‌اند تا بتوانند مصرف آب محصول خودت را کاهش دهند، به عنوان مثال برند فرپود دست به تولید فلاش تانک‌های زده است که آب را در دو مرحله تخلیه می‌کند و همین مسئله باعث شده است مصرف آب فلاش تانک‌ها در هر بار استفاده به یک سوم کاهش پیدا کند. شاید باورش برای شما عزیزان سخت باشد اما فلاش تانک‌های معمولی در هر بار مصرف میانگین 15 لیتر آب مصرف می‌کنند در صورتی که فلاش تانک‌های کم‌مصرف یا همان دوزمانه یک سوم این میزان یعنی 5 تا 7 لیتر آب مصرف می‌کنند.

شیرآلات کم مصرف را خریداری نماییدخرید شیرآلات کم‌مصرف

یکی دیگر از تجهیزاتی که مصرف آب بالای دارند شیرآلات است. ما با تهیه شیرآلات کم‌مصرف می‌توانیم به کاهش مصرف آب کمک بسزایی کنیم، اما متاسفانه در بین کاربران و خریداران این ذهنیت ایجاد شده است که این شیرآلات باعث کاهش فشار آب می‌شود، اما تولید کنندگان به این مسئله کاملاً فکر کرده‌اند و با استفاده از قطعی به‌نام آب‌افشان این مسئله را حل کرده‌اند.

وظیفه آب‌افشان ترکیب آب با هوا است و این موضوع باعث می‌شود شما همیشه فشار آب مطلوب و ثابت داشته باشید. بنابراین اگر در ساختمان یا محله خود مشکل کم‌فشار بودن آب را ندارید یا از پمپ‌های آب قدرتمند استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنم به سراغ شیرآلات کم‌مصرف بروید و در کاهش مصرف آب کمک‌کننده باشید.

خرید سردوش کم‌مصرف

یکی از دیگر از مواردی که مصرف آب بسیار بالای دارد، دوش‌های روزانه است که می‌گیرم. در فصول مختلف سال با توجه به میزان گرما و دمای هوا میزان حمام کردن و دوش گرفتن متفاوتی داریم. به عنوان مثال در فصل تابستان بیشتر نسبت به سایر فصول سال ما اقدام به دوش گرفتن می‌کنیم. برای اینکه مصرف آب در زمان حمام کردن را کاهش دهیم می‌توانیم به سراغ استفاده از سردوش‌های کم‌مصرف برویم. تکنولوژی استفاده شده در این سردوش‌ها دقیقا مانند شیرآلات کم‌مصرف است و برای کنترل فشار مطلوب این سردوش آب را با هوا ترکیب می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود در عین کم‌مصرف بودن فشار آب مطلوبی در زمان حمام کردن داشته باشید.

توجه کنید تجهیزات خریداری شد دارایی گارانتی باشند

یکی از معظلاتی که بیش از حد اذیت‌کننده می‌تواند باشد، خرابی تجهیزات در مدت زمان کوتاه است. بنابراین یکی مهم‌ترین مواردی که می‌توانید تا حد قابل‌توجه‌ی خیال شما آسوده نمایید خرید تجهیزاتی است که دارایی گارانتی هستند تا در صورتی دچار خرابی شدند بتوانید به راحتی محصول را تعمیر یا حتی تعویض نمایید. شرکت‌های تولید‌کننده براساس نوع محصول خود گارانتی‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند به عنوان مثال برندهای تولید‌کننده شیرآلات بین 5 تا 10 محصولات خود را گارانتی می‌کنند.

همچنین به این نکته توجه کنید تجهیزات گارانتی‌دار را از فروشگاه‌های معتبر و مورد تایید تولید‌کننده خریداری نمایید تا در صورتی محصول شما دچار مشکل شد به راحتی بتوانید از طریق این فروشگاه اقدام به استفاده از گارانتی محصولات نمایید.

استاندارد بودن محصولات مانند شیرآلاتبه استاندارد بودن محصولات توجه کنید

استاندارد از جمله کلماتی است که بارها در طول روز ممکن است با آن مواجه شویم اما به معنا و مفهوم آن توجه نکرده‌ایم. به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید شیرآلات بهداشتی را دارید و در توضیحات محصول نوشته شده که محصول دارایی تاییدیه 9001 است. معنای این تاییدیه در همه جای جهان از غرب تا شرق به یک معنی است!

این استانداردها باعث می‌شود که محصولات از حداقل کیفیت و ملزومات لازم برخوردار باشد و موارد ضروری و مورد نیاز را دارا باشد.

از فروشگاه‌های معتبر خرید نمایید

همانطور بالاتر در بخش گارانتی گفتیم باید محصولات را از فروشگاه‌های معتبری خرید نمایید که بتوانید در آینده برای مشکلات احتمالی به این فروشگاه‌ها مراجع نمایید. فروشگاه‌های فیزیکی بسیاری در سطح شهرها وجود دارد که می‌توانید در این زمینه به شما کمک کننده اما همانطور که می‌دانید بعد از اتفاقات دوران کرونا عادت‌های مردم از جمله نحوه خرید مردم تغییر کرده است و بیشتر مردم تمایل به خرید آنلاین دارند.

در زمان انتخاب و خرید از فروشگاه آنلاین باید دقت کنید که فروشگاه دارایی ویژگی‌های زیر باشد:

  • داشتن حداقل 3 روز ضمانت بازگشت کالا
  • ضمانت اصالت کالا
  • داشتن مشاوران تخصصی برای راهنمایی خرید
  • فعال بودن بخش وبلاگ سایت
  • داشتن نمادهای مانند اینماد و ساماندهی
  • روش‌های ارسال متعدد برای راحتی ما در انتخاب روش ارسال
  • داشتن چندین درگاه پرداخت تا در صورتی یک درگاه پرداخت دچار مشکل بود کاربر بتواند از درگاه دیگری پرداخت نمایید
  • اطلاعات تماس کامل
  • فعال بودن بخش دیدگاه‌های فروشگاه

این ویژگی‌ها حداقل‌های است یک فروشگاه آنلاین باید داشته باشد. در صورتی که تصمیم دارید اقدام به خرید از فروشگاه آنلاین کنید پیشنهاد می‌کنم به سراغ فروشگاه اینترنتی واروژ شاپ بروید، این فروشگاه در مقالات مختلف از دید کاربران مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، به‌عنوان مثال نوباوه با انتشار مقاله”بهترین فروشگاه‌‌های اینترنتی که برای خرید شیرآلات مناسب هستند” در سایت خود این فروشگاه را با سایر فروشگاه مقایسه و بررسی کرده است. ناگفته نماند دسته‌بندی شیرالات بهداشتی این فروشگاه یکی از کامل‌ترین مراجع برای خرید شیرالات است.

جمع‌ بندی

مهم‌ترین فضا در خانه سرویس بهداشتی و حمام است، پس از ساخت خانه یا برای بازسازی یکی مهم‌ترین مواردی که انجام می‌دهیم خرید تجهیزات لازم برای این مکان است. در این مقاله ما کامل به شما نکاتی را که در زمان خرید تجهیزات سرویس بهداشتی باید به آن‌ها توجه کنید را برای شما توضیح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *