پزشکی

عمل بلفاروپلاستی در کلینیک آی گل، بهترین کلینیک زیبایی تهران

بلفاروپلاستی یک عمل زیبایی جهت اصلاح فرم پلک بالا و پلک پایین می‌باشد. البته در مواردی می‌توان رویکرد این عمل را متناسب با نظر پزشک متخصص تغییر دادبلفاروپلاستی با لیزر یا بلفاروپلاستی بدون جراحی از جمله رویکردهایی است که کلینیک‌های زیبایی سعی می‌کنند در تطابق با شرایط فرد انتخاب کنند.

در بسیاری از افراد ممکن است شدت افتادگی پلک‌ها به گونه‌ای باشد که بتوان بدون تکنیک‌های جراحی نتیجه مطلوبی را دریافت کرد. اما این احتمال نیز وجود دارد که روند جراحی انتخاب شود. در مجموع پزشکان به دنبال ایجاد بهترین نتیجه و کاملا رضایت بخش هستند. لذا تفاوتی ندارد که از چه تکنیکهایی برای رسیدن به این امر مهم استفاده می‌شود.

بلفاروپلاستی با لیزر

بلفاروپلاستی با لیزر یک عمل کاملا غیر تهاجمی‌و به نوعی سبک می‌باشد که در روند کار هیچگونه نیازی به برش‌های عمیق برای برداشت پوست اضافه و بافت چربی نیست. متخصص به جای آنکه از اسکالپل یا تیغ جراحی استفاده کند از طریق لیزر CO2 برای تحت تاثیر قرار دادن بافت اضافه بهره می‌برد.

مکانیزم عملکردی این دستگاه به این صورت است که می‌تواند مستقیما بر روی چربی‌ها و پوست‌های ناخواسته ای که در اطراف چشم وجود دارند اثر بگذارد. بنابراین باعث جمع شدن آنها و فرم گرفتن پلک‌ها خواهد شد. نتیجه آن باز شدن بیشتر پلک‌ها، اصلاح بینایی فرد و از همه مهمتر زیبای آن خواهد شد.

بلفاروپلاستی بدون جراحی

بلفاروپلاستی بدون جراحی نیز دقیقاً توسط دستگاه‌های لیزر CO2 انجام می‌شود. بسیاری از افراد به جهت استرس و اضطراب بالایی که نسبت به روش‌های تهاجمی‌دارند. همواره سعی می‌کنند یک روند بدون جراحی را برای بهبود فرم پلک‌های خود در پیش بگیرند. اما همانطور که گفته شد رویکرد درمان فقط توسط پزشک جراح انتخاب می‌شود.

به همین دلیل نمی‌توان استفاده از دستگاه‌های لیزر را کاملاً جایگزین روش‌های جراحی در نظر گرفت. البته در روش‌های جراحی نیز به واسطه آنکه پزشک تکنیک‌های ایده آلی را در فرآیند درمان استفاده می‌کند. می‌توانید یک عمل کاملا موفقیت آمیز و با نتیجه مطلوبی را تجربه کنید.

بلفاروپلاستی پلک بالا

پلک بالا بنا به دلایل مختلفی می‌تواند دچار افتادگی و خارج شدن از فرم طبیعی شود. عواملی مانند افزایش سن، شل شدن پوست صورت از جمله دلایل این ناهنجاری می‌باشد. البته ممکن است فرد از همان ابتدای جوانی نیز بنا به دلایل ژنتیکی این فرم خاص را در پلک‌های بالای خود را داشته باشد.

در چنین مواردی نباید هیچگونه نگرانی داشته باشید. چرا که می‌توان از روش‌های بلفاروپلاستی با لیزر یا بلفاروپلاستی بدون جراحی متناسب با حجم ناهنجاری استفاده کرد. با این عمل قطعاً یک فرم طبیعی و مناسبی ایجاد خواهد شد. از طرفی هیچگونه جای بخیه، زخم یا اسکار در محل عمل یا قسمت پلک بالا ایجاد نخواهد شد.

بلفاروپلاستی پلک پایین

پلک پایین معمولاً به دلیل افزایش وزن و برخی بیماری‌های زمینه‌ای ممکن است دچار ناهمواری و برآمدگی‌های شدید شود. اگر در اطراف خود دقت کرده باشید افرادی را می‌بینید که دچار گودی زیر چشم شدید و تورم هستند. لذا چنین نمایی برای چشم‌ها چندان مطلوب نیست. از طرفی اگر یک مقایسه ساده میان قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی با لیزر یا روش‌های جراحی سنتی ببینید یک تفاوت فوق العاده اساسی را مشاهده خواهید کرد.

قطعاً این عمل‌ها تنها با هدف زیباسازی چهره و صورت انجام می‌شود. یکی از روش‌هایی که پزشکان متخصص در این نوع عمل استفاده می‌کنند عمل بلفاروپلاستی پشت پلک می‌باشد. به این صورت که از پشت پلک پایین یک برش جزئی انجام می‌شود تا از این طریق بتوان بافت‌های اضافه و چربی‌های انباشته شده در پلک پایین را خارج کرد. بنابراین هیچ نوع برشی در نمای روبه روی پلک ایجاد نمی‌شود.

عوارض عمل بلفاروپلاستی

اصولاً عوارض جدی برای عمل بلفاروپلاستی با لیزر مشاهده نشده است. اما در اغلب موارد ممکن است یک تغییر رنگ جزئی در پلک بالا، کبودی، سوزش و تورم ایجاد شود که همه این المان‌های منفی بعد از یک دوره نقاهت کوتاه مدت برطرف خواهد شد. در واقع پوست پلک یک غشای بسیار حساس می‌باشد که در برابر تنش‌های محیطی از خود واکنش نشان می‌دهد.

عمل بلفاروپلاستی بدون جراحی که غالباً با استفاده از دستگاههای لیزر انجام می‌شود غالبا چنین تنش‌های جزئی را روی پلک دارد. اما به دلیل سیستم دفاعی بدن کاملاً ترمیم و اصلاح می‌شوند و بعد از هفته اول می‌توانید نمای طبیعی پلک‌های خود را ببینید.

اهمیت مراجعه به متخصص جراح

همواره باید مراجعه به پزشک متخصص جزو اولویت‌های شما باشد. در واقع این افراد به واسطه آموزش‌های تخصصی بالایی که دیده اند می‌توانند تکنیکهای مناسبی را جهت درمان و زیبا سازی پلک اجرا کنند. آنچه که در عمل‌های زیبایی اهمیت دارد این است که بتوان فرایند عمل را با کمترین عوارض تکمیل کرد. همانطور که گفته شد روش‌های مختلفی برای اصلاح فرم پلک وجود دارد. بلفاروپلاستی بدون جراحی یکی از این روش‌های کاربردی محسوب می‌شود که زمانی نتیجه مطلوبی دارد که توسط متخصصین این حوزه انجام شود.

انتخاب کلینیک مناسب

اصولاً کلینیک‌های زیبایی به منظور ارائه بهترین خدمات سعی می‌کنند پیش از فرایند عمل یک مشاوره جامع و کامل را به زیباجویان ارائه دهند. در واقع این گونه اطلاعات می‌تواند شما را با روند عمل آشنا کند. از طرفی روی تصمیم گیری شما نیز موثر می‌باشد. کلینیک‌هایی که بیشتر با افراد تبادل نظر به منظور شناسایی درخواست آنها دارند گزینه مطلوبی خواهد بود. از طرفی مجهز بودن کلینیک و همچنین استفاده از متخصصان با سابقه از جمله مواردی است که می‌تواند مجموعه مورد نظر را به عنوان بهترین کلینیک بلفاروپلاستی رقم بزند.

اولویت تقارن بین دو پلک

با توجه به آنکه عمل بلفاروپلاستی با لیزر و دیگر روش‌های جراحی ممکن است در هر دو پلک اجرا شود. حتماً موضوع تقارن جزو دغدغه‌های اصلی محسوب می‌شود. کوچکترین عدم هماهنگی میان دو پلک در نمای روبرو قابل رویت خواهد بود. به همین دلیل پزشکان سعی می‌کنند با ظرافت کاری بالا تقارن ایده‌آلی را پس از عمل ایجاد کنند. استفاده از ابزارهای دقیق پزشکی از جمله مواردی است که دقت عمل را افزایش می‌دهد.

کلینیک آی گل مجهزترین مرکز حوزه پوست، مو و زیبایی

کلینیک آی گل به عنوان یک مجموعه مجهز و با بهره مندی از پزشکان با سابقه در تلاش است تا با کیفیت ترین خدمات حوزه پوست، مو و زیبایی را به شما ارائه دهد. اولویت اصلی برای ما کسب نتیجه ایده آل و متناسب با نظر و عقیده شما می‌باشد. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان کلینیک در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *