آشپزی و غذا

طرز تهیه لازانیا ساده، لازانیا مرغ و قارچ در فر، لازانیا رولی با گوشت با فر و بدون فر

لازانیا‌ها یکی از خوشمزه ترین فست فود‌ها در دنیا هستند که منبع آن‌ها برای ایتالیا می‌باشد. شما می‌توانید لازانیا را به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود و به دلخواه با مواد گوشتی یا مرغ و یا حتی به صورت گیاهی آن را تهیه کنید. لازانیا یک غذای اصلی به حساب می‌آید که بیشتر با سس سفید تهیه می‌شود که باعث خوشمزه تر شدن لازانیا و نرم شدن ورق‌های لازانیا می‌شود. شما می‌توانید لازانیا را در فر و یا بدون فر در تابه‌های دو طرفه تهیه کنید. همیشه در نظر داشته باشید لازانیا را بعد از پخت سریع برش نزنید و صبر کنید تا از حرارت بیفتد و بعد برش بزنید زیرا زمانی که داغ است و برش زده می‌شود لایه‌ها از هم می‌پاشند. لازانیا‌ها را می‌توانید برای مهمانی و مجالس در نظر داشته باشد و تهیه کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین لازانیا‌ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از لازانیا ساده، لازانیا مرغ، لازانیا رولی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

طرز تهیه لازانیا ساده

لازانیا ساده با گوشت چرخ کرده را بی شک می‌تواند یکی از بهترین و خوش طعم ترین لازانیا‌ها دانست. شما این لازانیا را به راحتی با سبزیجات دلخواه و سس سفید یا بشامل و کمی‌پنیر رنده شده تهیه کنید. لازانیا یکی از قدیمی‌ترین پاستا‌ها دانست که در واقع همان خمیر پاستا می‌باشد که به صورت ورقه ای پهن تهیه می‌شود. اما برای مشاهده دستور تهیه لازانیا به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه لازانیا مرغ

لازانیا با مرغ یکی دیگر از انواع لازانیا‌ها می‌باشد که بسیار خوشمزه است و برای کسانی که طعم گوشت را دوست ندارند گزینه بسیار خوبی می‌باشد. لازانیا با مرغ گزینه خوبی برای مهمانی و یا مجالس و یا حتی برای شام و یا نهار باشد. شما می‌توانید لازانیا مرغ را همانند دیگر لازانیا‌ها در فر و یا بدون فر در تابه دو طرفه نیز تهیه کنید. می‌توانید لازانیا با مرغ را به همراه سبزیجات مختلف تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه لازانیا با مرغ به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه لازانیا رولی

لازانیا رولی یکی از انواع لازانیا‌ها می‌باشد که سرو آن بسیار راحت است و شما می‌توانید با مرغ یا گوشت به راحتی در خانه تهیه کنید. برای تهیه این غذا کافی است لازانیا را بجوشانید و مواد میانی را داخل لازانیا قرار دهید و رول کنید و با پنیر پیتزا کاور کنید. اما برای مشاهده دستور لازانیا رولی به سایت آلامتو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *