گردشگری

زمستان و تب داغ تور کیش

با شروع زمستان سفر مناطق و شهرهای جنوبی کشور آغاز‌ می‌شود. تور کیش، تور قشم، تور بندرعباس در بین تورهای داخلی حسابی طرفدار پیدا‌ می‌کنند. این شهرها به دلیل آب و هوای خوب و گرمشان در زمستان مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند. در بین تمام مقاصد تور داخلی تور کیش به دلیل جاذبه‌های گردشگری و تفریحی منحصر به فردش محبوبیت ویژه‌‌‌‌ای دارد. کیش جزیره‌‌‌‌ای در جنوب ایران است که به دلیل آب و هوای گرم و ساحلی بودنش یکی از قطب‌های اصلی گردشگری به حساب‌ می‌آید.

یکی از مهم‌‌‌ترین عوامل محبوبیت تور کیش مراکز خرید آن است. کیش منطقه آزاد تجاری است و خرید از آن شامل مالیات و عوارض نمی‌شود. به همین دلیل بسیاری از مردم برای خرید به این جزیره سفر‌ می‌کنند. البته برای خرید از کیش محدودیت‌هایی نیز وجود دارد و تنها‌ می‌توان مقدار مشخص کالا بدون گمرکی از کیش خارج کرد.

سفر به کیش در زمستان

کیش به عنوان یکی از توریستی‌‌‌ترین شهرهای ایران در طول سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. اغلب برای سفر تفریحی به کیش فصل زمستان را انتخاب‌ می‌کنند. کیش آب و هوای بسیار گرمی‌دارد و تابستان‌های آن هوا بسیار گرم و شرجی‌ می‌شود. زمستان‌ها با وجود این که هوای اکثر نقاط ایران سرد است، کیش آب و هوایی مطبوع و بهاری دارد. به همین دلیل است که تور کیش با بیشترین میزان استقبال گردشگر در این فصل رو به رو‌ می‌شود. به تناسب این افزایش  گردشگر قیمت بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل‌ها نیز افزایش‌ می‌یابد. برخلاف این فصل هرچقدر که هوا رو به گرمی‌ می‌رود تب داغ سفر به این جزیره هم کاهش پیدا‌ می‌کند.

قیمت تور کیش

قیمت تور کیش به دو عامل مهم یعنی قیمت بلیط هواپیما و قیمت رزرو هتل بستگی دارد. با توجه به این که چه زمانی را برای تور کیش انتخاب‌ می‌کنید باید بودجه‌‌‌‌ای متفاوت برای آن در نظر بگیرید. قیمت تور کیش در زمستان‌ها به اوج خود‌ می‌رسد و تابستان‌ها در پایین‌‌‌ترین نرخ قرار دارد. با این حال راه‌هایی برای پیدا کردن تور کیش ارزان در زمستان هم وجود دارد. تورهای لحظه آخری فرصتی مناسب برای این سفر هستند. این تورها اغلب ظرفیت کمی‌دارند و تنها به دلیل همین تکمیل ظرفیت است که تخفیف‌های چشم گیری ارائه‌ می‌دهند.

تور‌های لحظه آخری و همین طور بلیط چارتر کیش توسط آژانس‌های برگزار کننده این تور ارائه‌ می‌شود. در واقع آژانس چارتر کننده این امکان را دارد تا در لحظات آخر تور خود پکیج‌های خود را با قیمت پایین‌تری ارائه دهد. به علاوه از آن جایی که این آژانس‌ها رزرو تورها و بلیط هواپیما به صورت کلی انجام‌ می‌دهند، دست‌شان در آفرها و تخفیف‌ها باز است و آزادی عمل بیشتری دارند. در این میان آژانس سفرمی‌(https://www.safarme.ir) یکی از چارتر کنندگان اصلی تور کیش است که یک مزیت مهم نسبت سایر رقبای خود دارد و آن هم استرداد بلیط‌های چارتری است.

پکیج‌های سفرمی‌برای تور کیش بازه قیمتی متنوعی را شامل‌ می‌شود که امکان برنامه ریزی برای سفر را هر بودجه‌‌‌‌ای فراهم‌ می‌کند. نکته مهمی‌که وجود دارد این است که سفر با تور برای‌تان به صرفه‌‌تر خواهد بود. برخلاف تصور عموم سفر با تور‌ می‌تواند هزینه‌های‌تان تا حد زیادی کاهش دهد و کیفیت سفرتان را بالا ببرد. چرا که آژانس‌های گردشگری کارشناسانی در این حوزه دارند که‌ می‌توانند متناسب با بودجه شما بهترین امکانات را پیشنهاد دهند.

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی کیش

کیش به عنوان شهری ساحلی همیشه محبوبیت زیادی داشته است. خصوصا که این جزیره بهترین امکانات را برای گردشگران خود فراهم کرده است. انواع تفریحات و ورزش‌های آبی که شاید مانند آن را در نقاط دیگر ایران پیدا نکنید بخش مهمی‌از جاذبه کیش است. در واقع با تور کیش این فرصت را  پیدا خواهید کرد که در زمستان در آب و هوایی گرم و مطبوع آب تنی کنید.

با این که کیش بیش‌‌تر از همه به جاذبه‌های طبیعی و تفریحات ساحلی‌اش معروف است اما این شهر از نظر تاریخی هم قدمت زیادی نیز دارد. آثار منحصر به فرد تاریخی از جمله شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره با قدمت 2000 سال از مهم‌‌‌ترین آثار تاریخی این شهر هستند.

آکواریوم کیش یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر است. این آکواریوم در ایران نمونه‌ای ندارد و بسیار مجهز و کامل است. آکواریوم کیش بیش از 70 گونه ماهی کمیاب را در خود جای داده است. در این آکواریوم علاوه بر انواع ماهی و آبزی می‌توانید انواع عقرب، لاک‌پشت و همین طور خزندگان را ببینید. البته راه جالب‌تری هم برای تماشای آبزیان دارید. جدای از این که در جزیره کیش امکان غواصی وجود دارد، کشتی‌های کوچکی با کف شیشه‌ای به عنوان کشتی‌های آکواریوم می‌توانند شما را به دیدن ماهی‌ها ببرند. این کشتی‌ها امکان بازدید از آبزیان را در عمق کمی‌از آب فراهم می‌کنند. اغلب این کشتی‌ها امکانات پذیرایی و موسیقی زنده نیز دارند.

این‌ها تنها بخشی از دیدنی‌های این جزیره بود. تور کیش معمولا به صورت 3 روزه برگزار می‌شود که قطعا زمان برای دیدن تمام جزیره و مناطق اطرافش کم می‌آورید.

رزرو تور کیش

تور کیش در تمام سال متقاضی دارد و حتی در تابستان‌ها به دلیل قیمت پایین این تور گردشگران بسیاری سفر به این جزیره را انتخاب‌ می‌کنند. برای رزرو تور کیش در روزهای پر توریست مانند عید یا فصل زمستان بهتر است کمی‌زودتر از زمان مورد نظرتان اقدام کنید چون معمولا تقاضا در این روزها بسیار زیاد است. بد نیست بدانید آژانس سفرمی‌با ایجاد شرایط اقساط امکان سفر را آسان‌‌تر کرده است. برای رزرو تور‌ می‌توانید به سایت سفرمی‌مراجعه کنید. البته به جز تور به صورت مجزا نیز‌ می‌توانید برای تهیه بلیط و رزرو هتل اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *