گردشگری

راهنمای سفر با هواپیما به شهر اصفهان

شهر تاریخی اصفهان، بعنوان یکی از مهمترین و گردشگرپذیرترین شهرهای ایران، در فصل تعطیلات و البته نیمه ابتدایی سال، همیشه جزو شهرهای شلوغ بوده و افراد با وسایل نقلیه مختلف، خود را به این شهر می‌رسانند تا از گشتن و اقامت در آن، لذت ببرند. حال ما در این مقاله قصد دارید برای آنهایی که تصمیم دارند با هواپیما به این شهر سفر کنند، نکاتی را مطرح کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه به اصفهان برویم؟

شهر اصفهان یکی از توریستی‌ترین شهرهای نواحی مرکزی ایران است که در فصول مختلف، مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. اگر به اصفهان نزدیک باشید، می‌توانید با اتوبوس یا اتومبیل شخصی به آن سفر کنید و در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. اما اگر از اصفهان دور هستید، پیشنهاد ما به شما سفر با قطار یا هواپیما به این شهر است.

دیدنی‌های نصف جهان

شهر بزرگ اصفهان، مهد تاریخ و هنر ایران زمین است. در این شهر، جاذبه‌های تاریخی مختلفی وجود دارد که بازدید از آنها، نه تنها برای تمامی‌ایرانیان، بلکه برای توریست‌های خارجی که به این شهر سفر می‌کنند نیز جذابیت‌های خاصی دارد. از میان این جاذبه‌های تاریخی مهم و معروف می‌توان به میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، کلیسای وانک، پل خواجو، سی و سه پل و همچنین منار جنبان اشاره کرد. البته که نباید از هنر صنایع دستی اصفهانی‌ها نیز به راحتی گذشت. اگر به اصفهان سفر کردید، علاوه بر بازدید این جاذبه‌های تاریخی، حتما بازدید از باغ پرندگان این شهر را نیز در برنامه‌هایتان بگنجانید که نمونه آن در ایران، کم وجود دارد.

سفر هوایی به اصفهان

برای سفر هوایی به شهر زیبای اصفهان، کافیست با خرید بلیط چارتر یا هر نوع بلیط دیگری که با شرایط شما تناسب بیشتری دارد، سفر خود را به این شهر آغاز نمایید. فرودگاه بین‌المللی شهر اصفهان در فاصله حدود 30 کیلومتری مرکز این شهر قرار دارد و بعد از اینکه از هواپیما پیاده شدید، کافیست یک تاکسی بگیرید و خود را ظرف نهایتا نیم ساعت، از فرودگاه به مرکز شهر برسانید.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

اگر قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت، سفری به شهر تاریخی اصفهان داشته باشید، بهتر است در ابتدا سایتی را برای خرید آنلاین پیدا کنید که بهترین قیمت را به شما ارائه دهد. پیشنهاد ما به شما، استفاده از سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ است. شما می‌توانید برای خرید بلیط سیستمی‌یا بلیط لحظه آخری، به بخش پرواز داخلی مراجعه کرده و با تعیین مبدا و مقصد و همچنین تاریخ مورد نظرتان برای پرواز، لیست بلیط‌های موجود را بررسی نموده و از میان آنها، بلیط مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت کنید و با خیال راحت به اصفهان سفر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *