علم و فناوری

دستگاه ذخیره موبایل مشتری چگونه کار می‌کند؟

دستگاه ذخیره موبایل مشتری کارکرد بسیار ساده ای دارد. در واقع شما فقط نیاز به ثبت شماره موبایل مشتری در دستگاه دارید. بنابراین از مشتری می‌ خواهید شماره موبایل خود را در دستگاه وارد کند. دستگاه مجموعه ای از شماره تلفن‌های مشتری را به شکل یک دفترچه ذخیره می‌کند و شماره مشتریان را به خوبی جمع آوری می‌نماید.

فروشنده نیز بعد از ثبت شماره تلفن مشتریان اطلاعات و پیامک‌های مورد نظر خود را به شکل مناسب برای دستگاه تعریف کرده و عمل ارسال به حالت خودکار انجام می‌شود. این اطلاعات می‌توانند صوتی، تصویری و… باشند.

مزایای خرید دستگاه ذخیره موبایل مشتری

جالب است بدانید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری، ثبت شماره مشتری را بدون برق و اینترنت نیز انجام می‌دهد. همین مسئله باعث می‌شود در مواقعی که برق و اینترنت فروشگاه قطع شده نیز همچنان امکان ثبت شماره موبایل مشتری وجود داشته باشد.

دستگاه لایت پنل

از آنجایی که این دستگاه به شکل وایرلس کار می‌کند، هیچ گونه اتصال به شکل کابل یا سیم ندارد. به همین خاطر شما می‌‌توانید هر قسمتی از فروشگاه را برای استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان انتخاب کنید.

این دستگاه‌ها پیوند عجیبی با تکنولوژی روز دنیا دارند. به همین خاطر به شکل مداوم در حال تغییر و تحول هستند. پیشرفته شدن دستگاه، کارکرد ساده آن را دچار تغییر و تحول نمی‌کند اما این دستگاه آموزش کار کردن برای مشتریان را نیز فراهم کرده است.

دستگاه ثبت شماره موبایل برای تمام مشاغل

بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کار گمان می‌کنند، دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری مربوط به گروه خاصی از اصناف می‌باشد یا اینکه تنها صاحبان مشاغل بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره ای می‌توانند از این نوع دستگاه‌ها برای ثبت موبایل مشتری استفاده کنند. این تصور کاملاً اشتباه است.

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان برای تمامی‌مشاغل اعم از کوچک و بزرگ کاربرد دارد و می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. ثبت شماره موبایل مشتری برای هر نوع شغل و کسب و کاری می‌تواند شرایط تبلیغ مناسب تر و معرفی بهتر را فراهم کند. از این رو شرکت‌های بازاریابی نیز از دستگاه ذخیره موبایل مشتری به عنوان یکی از ابزارهای پیشرفته در تبلیغات استفاده می‌کنند و به کمک این دستگاه‌ها مشتریان  زیادی را جذب می‌کنند.

تبدیل مشتریان موقت به دائم

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان حضوری سودمندی بسیاری برای صاحبان مشاغل بزرگ و کوچک به همراه دارد اما یکی از مزایای آن نسبت به دیگر ویژگی‌ها این است که این دستگاه قادر است در مدت زمان بسیار کوتاهی، مشتریان موقت یا مشتریان بالقوه شما را به مشتری دائم و بالفعل تبدیل کند. ممکن است بسیاری از مشتریان به شکل گذرا یا تفریحی از فروشگاه شما خرید کرده باشند و دیگر تمایلی به خرید از فروشگاه شما نداشته باشند.

زمانی که ثبت شماره موبایل مشتری امکان پذیر باشد، شما می‌توانید مشتریان را به شکل مرتب در جریان تخفیف‌ها، جشنواره‌ها، تحولات جدید و… قرار دهید. تمام این موارد می‌‌توانند مشتریان موقت شما را به مشتریان دائمی‌تبدیل کنند.

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان

ارسال تصاویر و کلیپ

ارسال تصاویر از ویژگی‌های دیگر دستگاه لایت پنل می‌باشد. به کمک این دستگاه‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید اطلاعات متنی خود را با مشتری به اشتراک بگذارید، امکان ارسال اطلاعات تصویری نیز وجود دارد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید کارت ویزیت خود را برای مشتریان ارسال کنید، از دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری استفاده کنید. همچنین ممکن است در شکل ظاهری کارت ویزیت شما، تغییر و تحولی به وجود آمده باشد و دوست داشته باشید مشتریان نیز از این تغییر و تحول با خبر شوند.

ارسال تصاویر بر تصمیمات آینده مشتریان نیز تاثیر قابل توجهی دارد. مشتریان معمولاً زمانی به سمت اجناس، محصولات، خدمات و کالاهای شما کشانده می‌شوند که علاوه بر ارسال متن، از تصویر نیز برخوردار شوند. یک تصویر، ذهنیت بسیار خوب و مناسب را در مشتری ایجاد می‌کند و می‌تواند احتمال خرید مشتری را تا چند برابر افزایش دهد.

عدم محدودیت در ارسال پیامک

خوشبختانه هیچ گونه محدودیتی در عملکرد دستگاه ارسال پیامک به مشتری وجود ندارد. شما می‌توانید در طی روز برای انبوهی از مشتریان خود پیامک‌های مختلف مناسبتی، تبلیغاتی و… ارسال کنید.

امکان ثبت و ذخیره انبوهی از شماره موبایل مشتریان

امکان ذخیره انبوهی از شماره موبایل‌های مشتریان وجود دارد و هیچ گونه محدودیتی در ظرفیت ثبت شماره وجود ندارد. اگر قرار باشد ثبت شماره به شکل دستی انجام شود، بسیار زمان بر خواهد بود. ضمن اینکه احتمال وقوع خطای انسانی نیز وجود دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *