گردشگری

خرید تور کیش برای سفر به جزیره زیبای کیش

کیش با جاذبه‌های متنوع یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب کشور محسوب می‌شود و هرساله گردشگران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند. در این مطلب اطلاعات لازم در مورد تور کیش از تهران، تور کیش از مشهد و تور کیش از اصفهان را بیان می‌کنیم و مناسب‌ترین زمان برای خرید تورهای کیش را به شما می‌گوییم. در پایان هم با یکی از بهترین سامانه‌های خرید انواع تور داخلی به مقاصد مختلف در سراسرکشور، اجاره سوییت و ویلا و رزرو سایر اقامتگاه در نقاط مختلف کشور آشنا می‌شویم.

 تور کیش؛ سفر به جزیره آرام و زیبا

 تور کیش جزو محبوب‌ترین تورهای داخلی محسوب می‌شود و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با تور به کیش سفر کنند. تورهای کیش از تهران، مشهد و اصفهان جزو پرطرفدارترین تورهای کیش محسوب می‌شوند و افراد زیادی متقاضی این تورها هستند. تورهای کیش از هر سه شهرتنها تورهای هوایی هستند و به صورت ریلی یا زمینی عرضه نمی‌شوند.

تور کیش از تهران

تورهای کیش از تهران هر روز برگزار می‌شوند و شما می‌توانید هتل، شرکت هواپیمایی، ساعت پرواز و حتی مدت زمان سفرتان را به راحتی انتخاب کنید (اما معمولاً تورهای کیش 2، 3 یا 4 شبه هستند)

تقاضای سفر به کیش از اوایل آذر تا اواخر فروردین افزایش می‌یابد و در فصل زمستان (به‌خصوص ماه‌های دی و بهمن) و تعطیلات نوروز به بیشترین میزان خود می‌رسد. در این ایام که زمان پیک سفر به کیش است، قیمت تورهای کیش به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند.

اما از اوایل اردیبهشت ماه تا اوایل آبان تقاضا برای سفر به کیش کاهش چشمگیری دارد و در اوایل تیر تا اوایل مهر به حداقل می‌رسد و درنتیجه شاهد کاهش قیمت چشمگیر تور در این ماه‌ها هستیم؛ زیرا گرما و رطوبت هوای کیش در این ماه‌ها افزایش می‌یابد و از اوایل تیر تا اوایل مهر به حداکثرمیزان خود می‌رسد؛ تابستان‌های کیش گرم و مرطوب است به قدری گرم و مرطوب است که حضور در فضای باز و حتی نفس کشیدن در آن هم دشوار می‌شود.

 البته اگر بیشتر برای پاساژ گردی یا تنها با این هدف به کیش سفر می‌کنید یا بیشتر برای شنا و آب تنی می‌خواهید راهی کیش شوید، تابستان‌ها نیز فصل مناسبی برای سفر به کیش محسوب می‌شود؛ زیرا تمام پاساژها و مراکز خرید مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده و تهویه قدرتمند هستند و گرما و رطوبت هوای کیش را احساس نمی‌کنید. درضمن تابستان‌ها آب دریا گرم و برای شنا کاملاً مناسب است؛ اما در زمستان و اوایل بهار کمی‌هوا کمی‌برای شنا کردن سرد است و ممکن است وزش باد هم کمی‌اذیت‌تان کند.

در کل اسفند ماه زمان مناسبی برای سفر به کیش است؛ زیرا هم قیمت تورها مناسب است و هم جزیره هوای مناسبی دارد؛ البته دراین ماه و فروردین‌ماه بادهای شدیدی در کیش می‌وزد و برخی مواقع شدت باد به‌قدری زیاد است که تفریحات و ورزش‌های آبی لغو می‌شوند.

تورهای لحظه آخری کیش که به میزان قابل‌توجهی از تورهای معمولی ارزان‌تر هستند، برای افرادی که به دنبال تور ارزان‌قیمت هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند؛ البته این تورها تنها در آخرین ساعات باقی‌مانده به پرواز و آن هم به‌صورت کاملاً محدود و فوری فروخته می‌شود. تورهای لحظه آخری تنها زمانی عرضه می‌شوند که ظرفیت هواپیما در آخرین ساعات مانده به پرواز تکمیل نشده باشد یا تقاضا برای سفر به کیش بسیار کم شده باشد؛ البته تورهای لحظه آخری تنها در صورتی برای شما مناسب هستند که در هر ساعت و روزی کاملاً آماده سفر باشید و زمان سفر برایتان مهم نباشد؛ درضمن در هنگام خرید تور لحظه آخری انتخاب هتل، شرکت هواپیمایی و ساعت پرواز امکان‌پذیر نیست و هیچ حق انتخابی ندارید.

تورهای کیش در ماه رمضان، ایام عزاداری و روزهای وسط هفته (البته در ایامی‌که پیک سفر به کیش نباشد)  و همچنین تورهایی که ساعت پرواز رفت آن‌ها ساعات عصر یا پایانی شب باشد؛ ارزان‌تر از سایر تورها هستند؛ اما تورهای آخر هفته در ایام پیک قیمت بالایی دارند.

 تور کیش از مشهد

تور کیش از مشهد هم هر روز در ساعت‌های مختلف برگزار می‌شود و در هنگام خرید این تورها نیز امکان انتخاب هتل، شرکت هواپیمایی و ساعت پرواز وجود دارد.

تور کیش از اصفهان

ساکنان شهر اصفهان نیز می‌توانند هر روز و در ساعات مختلفی با تور به کیش سفر کنند و هتل‌های مختلفی را برای اقامت انتخاب کنند.

 مزایای سفر به کیش با تور

معمولاً تمام تورهای کیش همراه با ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل و بلعکس عرضه می‌شوند و در صورت سفر به کیش با تور دیگر مجبور به پرداخت کرایه‌های زیاد تاکسی در مسیر بین فرودگاه و هتل نیستید.

بسیاری از تورهای کیش همراه با تخفیف مراکز تفریحی و گردشگری و یا هدیه نقدی جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری و استفاده از خدمات مراکز تفریحی و ئسرگرمی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها عرضه می‌شوند (گاهی مبلغ این هدایای نقدی به چند صد هزار تومان هم می‌رسد)؛ بنابراین در صورت با تور سفر به کیش با تور می‌توانید هزینه‌های سفرتان را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهید.

برخی از تورهای کیش همراه با هتل‌های عرضه می‌شوند که علاوه بر صبحانه، ناهار و حتی شام را نیز بدون هزینه اضافی برای مهمانان خود سرو می‌کنند؛ با توجه به اینکه قیمت در اکثر رستوران‌های کیش قیمت بالایی است، انتخاب تورهای دارای ناهار و شام نیز می‌تواند هزینه‌های سفر شما را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

در ضمن در صورت سفر با تور دیگر نیازی نیست خود را درگیر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل کنید و این کارها را با خیال راحت به آژانس مسافرتی می‌سپارید.

خرید تور کیش از ایرانگرد

 ایرانگرد یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید تور داخلی است و می‌توانید برای خرید کیش از مبدأهای مختلف از طریق این سایت اقدام کنید. ایرانگرد تورهای مختلف به زیباترین و بکرترین نقاط در سراسر کشور را به شما عرضه می‌کند. تمام تورهای ثبت‌شده در این سامانه دارای مجوز هستند و تمام اطلاعات لازم در مورد آن‌ها به همراه قیمت آن‌ها را می‌توانید ببینید. با خرید تور از ایرانگرد می‌توانید از مزایایی همچون کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. شما می‌توانید برای جستجوی تور برای مقصد و تاریخ موردنظرتان نیز از ایرانگرد کمک بگیرید. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها کافی است شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید تا با پیامک از جدیدترین تورها مطلع شوید. شما می‌توانید تورهای که ایرانگرد قبل آن‌ها را برگزار کرده است، نیز ببینید.

ایرانگرد در زمینه اجاره ویلا در اقصی نقاط کشور ازجمله شهرهای شمالی ایران و نقاط خوش آب و هوای اطراف تهران و سایر شهرهای بزرگ نیز فعالیت می‌کند. در ضمن علاوه بر اجاره سوئیت و ویلا رزرو سایر اقامتگاه‌ها از طریق ایرانگرد نیز امکان‌پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *