گردشگری

خرید تور کیش؛ سفری خاطره انگیز به کیش

تور کیش یکی از محبوب‌ترین تورهای داخلی است که طرفداران زیادی دارد. در این مطلب اطلاعات لازم در مورد سفر به کیش با تور را بیان و در پایان یکی از بهترین سایت‌های خریدهای کیش از شهرهای مختلف ازجمله تور کیش از اصفهان و اجاره سوئیت کیش را معرفی می‌کنیم.

 سفر به کیش

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند با تور به کیش سفر کنند، تور کیش از اصفهان، تهران، مشهد و شیراز جزو پرطرفدارترین تورهای کیش از هستند. تورهای کیش تنها به‌صورت هوایی عرضه و تنها از شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرمان اهواز برگزار می‌شود. شما می‌توانید درصورت سفر به کیش با تور، هتل، شرکت هواپیمایی، روز و ساعت پروازتان را انتخاب کنید.

 مزایای سفر با تور کیش

با سفر به کیش با تور کیش می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ زیرا در اغلب موارد هزینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به‌صورت جداگانه بیشتر از هزینه تور خواهد شد؛ مخصوصاً تورهای لحظه آخری.

گاهی اوقات تورهای لحظه آخری اختلاف قیمت فاحشی با تورهای معمولی در چند روز قبل از پرواز دارد؛ البته این تورها تنها در برخی از مواقع در صورت تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما در ساعات پایانی مانده به پرواز یا تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما، به‌صورت کاملاً فوری و محدود عرضه می‌شوند و برای خرید آن‌ها باید کاملاً گوش‌به‌زنگ باشید و از آژانس‌ها بخواهید در صورت عرضه این تورها شما را مطلع کنند یا خودتان با جستجو در موتورهای جستجو آن‌‌ها را  پیدا کنید؛ البته تنها زمانی بلیط‌های لحظه آخری برای شما مناسب هستند که در هر ساعتی آماده سفر باشید و زمان سفر برایتان اهمیتی نداشته باشد.

 تقریباً تمام تورهای هوایی کیش با ترانسفر رایگان فرودگاه به هتل و بالعکس عرضه می‌شوند؛ بنابراین درصورت سفر به کیش دیگر نباید نگران جابجایی از فرودگاه به هتل و بالعکس نخواهید بود (کرایه تاکسی‌ها بین فرودگاه کیش و هتل‌های مختلف مبلغ قابل توجه است و با انتخاب تور مجبور به پرداخت هزینه نیستید)

بسیاری از تورها همراه با تخفیف‌های مراکز گردشگری یا پکیچ‌های رایگان گردشگری مثل گشت رایگان جزیره یا ورودی رایگان یا تخفیف‌دار رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها عرضه می‌شوند. برخی از تورها نیز همراه با هدایای نقدی جهت خرید بلیط مراکز تفریحی یا استفاده از خدمات این مراکز عرضه می‌شود که گاهی اوقات  مبلغ آن‌ها به چند صد هزار تومان هم می‌رسد؛ بنابراین با خرید تور می‌توانید هزینه‌های تفریحی و گردشگری‌تان را کمتر کنید.

برخی از تورها همراه با هتل‌های عرضه می‌شوند که علاوه‌بر سرو رایگان صبحانه ، ناهار و شام یا یکی از این دو وعده را نیز رایگان و بدون دریافت هزینه اضافی سرو می‌کنند؛ به دلیل اینکه غذا در اکثر رستوران‌های کیش قیمت بالایی دارند با خرید تورهایی که علاوه بر صبحانه، شام و ناهار یا یکی از این دو عدد را نیز دارند، می‌توانید در هزینه‌های سفرتان به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنید.

با خرید تور دیگر نگران خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نخواهید بود و این کار را با خیال راحت به آژانس‌های مسافرتی می‌سپارید.

 اجاره سوئیت کیش

بسیاری از افرادی که به کیش سفر می‌کنند اجاره سوئیت کیش را به اقامت در هتل ترجیح می‌دهند. معمولاً تعداد زیادی از سوئیت‌های کیش فضای لوکس‌تری نسبت به هتل‌های این جزیره دارند و دارای امکانات و تجهیزات رفاهی بیشتری هستند (البته هزینه اجاره ویلاهای لوکس کیش نسبت به اقامت در هتل هزینه بیشتری دارد).

فاصله ویلاهای کیش تا ساحل و دریا نسبت به بسیاری از فاصله هتل‌های آن تا ساحل بیشتر است و به همین دلیل تعداد زیادی از افراد برای نزدیک بودن به دریا، ویلا را به هتل ترجیح می‌دهد؛ البته تعدادی ازهتل‌های کیش فاصله بسیار کمی‌با دریا دارند و برخی از آن‌ها مانند هتل داریوش، هتل مارینا پارک و هتل ترنج ساحل اختصاصی دارند.

 برخی از اتاق‌های هتل ترنج روی آب هستند و چشم‌انداز بسیار زیبای به دریا دارند؛ مخصوصاً سوئیت‌های رو به غروب که با اقامت در آن‌ها می‌توانید از منظره بسیار زیبای غروب ساحل یونانی نهایت لذت را ببرید. در ضمن برخی از هتل‌های ارزان‌قیمت مثل هتل سیمرغ و هتل شباویز نیز فاصله اندکی با ساحل و دریا دارند.

بسیاری از افرادی که دوست دارند کاملاً آزاد و راحت باشند یا به حفظ حریم خصوصی‌شان اهمیت زیادی می‌دهند، بدون تردید اقامت در ویلاها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها را به اقامت در هتل ترجیح می‌دهند.

در صورت انتخاب هتل مجبورید در برخی از موارد مثل ظرفیت اتاق، ساعت تحویل گرفتن و تحویل دادن و سایر موارد تابع قوانین هتل‌ها باشید و در هنگام تحویل اتاق نیز مجبور به ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم‌های لازم هستید .

در ضمن امکانات رفاهی عمومی‌هتل‌ها مثل استخر، سونا، جکوزی و یا باشگاه‌های ورزشی باید در اختیار تمام مهمانان هتل قرار گیرد و برای استفاده از آن‌ها قوانین و محدودیت‌های زمانی یا محدودیت‌های دیگری وجود دارد که ناگزیر به تبعیت از آن‌ها هستید. در برخی از هتل‌ها برای استفاده از این امکانات باید هزینه جداگانه نیز پرداخت کنید؛ اما در صورت انتخاب ویلا مجبور به تبعیت از قوانین سخت‌گیرانه هتل‌ها نیستید و اگر ویلا دارای استخر یا تجهیزات ورزشی و سرگرمی‌باشد، می‌توانید آزادانه از آن‌ها استفاده کنید.

 خرید تور و اجاره سوئیت کیش با ایرانگرد

ایرانگرد یکی از بهترین سامانه‌های ارائه کننده تور کیش از اصفهان و سایر شهرها و همچنین سایر انواع تور داخلی با مقاصد مختلف در سراسر کشور ازجمله نقاط بکر و دیدنی است. تمام تورهای ایرانگرد  دارای مجوز هستند و همراه با قیمت و اطلاعات کامل در سایت ثبت شده‌اند.

 ایرانگرد امکان جستجوی تور با مقصد و تاریخ موردنظرتان را نیز امکان‌پذیر کرده است. از خدمات ویژه ایرانگرد می‌توان به امکان کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد. تورهایی که قبلاً توسط ایرانگرد اجرا شده‌اند، نیز در این سایت قابل‌مشاهده هستند. برای مطلع شدن از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها کافی است شماره تلفن همراه تان را وارد کنید تا از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود.

ایرانگرد می‌تواند برای اجاره سوئیت در کیش و ویلا درتمام کشورازجمله شهرهای شمال ایران و نقاط خوش آب‌وهوای اطراف تهران و سایر شهرهای کشور هم به شما کمک کند. در ضمن می‌توانید برای رزرو سایر انواع اقامتگاه‌ها در سراسر کشور نیز از ایرانگرد کمک بگیرید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *