پزشکی

جراح بینی بازیگران

جراحی بینی امروزه بسیار همه گیر و پرطرفدار شده و اشخاص بسیاری برای زیباتر شدن به این نوع جراحی روی می‌آورند. بازیگران سینما و تلویزیون از جمله افراد معروف و مشهوری هستند که برای داشتن فرم صورت بهتر و جذاب تر ، اقدام به انجام این عمل زیبایی می‌کنند. این امر به هنرپیشه‌ها این فرصت را می‌دهد که با دلنشین کردن چهره خود پیشنهادات کاری بهتری داشته و خیلی راحت تر بتوانند مسیر شغلی خود را به سمت رشد و ترقی طی نمایند. برای اینکه از جراح بینی بازیگران بیشتر بدانید حتما این مقاله را مطالعه نمایید. همچنین در این راستا اگر تمایل دارید به بهترین نتیجه از عمل بینی دست پیدا کنید ، دکتر اسماعیل شیرزادگان ، بهترین جراح بینی تهران ، انتخاب بسیار شایسته ای می‌باشد.

 

حتما بعد از اینکه متن بالا را مطالعه نمودید ، ذهن تان با این سوال درگیر شده که چه کسی بینی افراد مشهور و بازیگران را مورد جراحی قرار داده و معمولا آنها به چه پزشکی برای انجام این عمل مراجعه می‌نمایند  یا به اصطلاح جراح بینی بازیگران کیست ؟ بازیگران در خصوص این انتخاب نسبت به دیگر افراد حساس تر بوده و برای انجام این جراحی به نکات بسیار زیادی توجه می‌کنند تا بهترین جراح بینی را انتخاب نمایند و در انتها بهترین نتیجه را از عمل زیبایی بگیرند . از جمله مسائلی که آنها برای انتخاب جراح بینی به آن توجه می‌کنند ، سابقه کاری و نمونه کارهای جراح بینی می‌باشد. بازیگران حتما این کار را از طریق مراجعه به وب سایت پزشک یا صفحه اینستاگرام وی یا مراجعه به مطب و مشاهده نمونه کارهای واقعی انجام می‌دهند. معمولا برای هنرپیشه‌ها این امر بسیار مهم است که ظاهر چهره انها بعد از جراحی همچنان طبیعی به نظر بیاید و با دیگر اعضای صورت انان کاملا هماهنگ باشد.

در مرحله بعدی پس از اینکه بهترین جراح بینی را برگزیدند، به جلسه مشاوره با وی می‌روند. طی این ملاقات در مورد اهداف و توقعات خود از نتیجه جراحی زیبایی بینی صحبت می‌کنند. عموما جراحی بینی بازیگران در راستای بهتر شدن چهره و تاثیرگذاری مثبت بر روی مخاطبین و طرفداران به انجام می‌رسد و به طور کلی این امر باعث شود که فعالیت آینده هنری آنها بیشتر ، حرفه ای تر و قوی تر گردد. بهترین جراح بینی در این راستا سعی می‌نماید که بهترین نتیجه را برای آنها رقم بزند و بهترین مدل بینی که با فرم چهره شان هماهنگ می‌باشد را به آنان پیشنهاد دهد.

جراحی بینی هنرپیشه‌های مرد

بازیگران مرد نیز در این میان از این قافله عقب نمانده اند و برای راه یافتن به گیشه و ستاره شدن در فیلم‌های پرفروش دست به جراحی زیبایی بینی زدند که البته موجب موفقیت بیشتر آنان در این مسیر شده است. مردان معمولا فرم بسیار طبیعی بینی را ترجیح می‌دهند زیرا این فرم مردانه بودن و جذابیت چهره انها را حفظ می‌نماید. بنابراین انتخاب مردان برای انجام عمل‌های زیبایی ، در درجه اول ایجاد اصلاحات برروی بینی با حفظ زیبایی ظاهر و هماهنگ بودن اجزا می‌باشد. نتیجه عمل زیبایی بینی در میان بازیگران مرد نیز مانند زنان تا به امروز بسیار موفق بوده و از طریق عمل بینی که توسط جراح بینی بازیگران به انجام رسیده است ، مسیر موفقیت را بسیار راحت تر طی کردند.

جراحی بینی بازیگران زن

جواب دادن به این سوال که آیا زنان هنرپیشه بیشتر به انجام این عمل علاقه مند هستند یا مردان کار ساده ای نیست. زیرا در دنیای مدرن امروز افراد با توجه به نیاز‌های فردی خود تصمیم به انجام پروسه‌های جراحی می‌گیرند و جنسیت مطرح نیست. در این بین زنان نیز نقش بسیار پررنگی در این ماجرا دارند و برای زیبا تر و متقارن تر شدن چهره خود و جوانسازی آن بسیار تلاش می‌کنند. خانم‌ها معمولا به دلیل ظریف بودن چهره دوست دارند که بینی کوچکتر و ظریف تری نیز داشته باشند . از این طریق فرم کلی چهره آنها هماهنگ و دلنشین  می‌شود. بازیگران زن ایرانی نیز از هنگامی‌که این جراحی زیبایی در ایران پرطرفدار شد تا به امروز این عمل و جراحی‌های دیگر زیبایی را انجام داده اند که مقایسه این کار از طریق تصاویر قدیمی‌و جدید آنها ممکن می‌باشد.

دکتر شیرزادگان جراح بینی

بهترین جراح بینی در تهران دکتر اسماعیل شیرزادگان است که فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می‌باشد و از این رو دانش بسیار فراوانی در این زمینه دارد. علاوه بر این موارد نمونه کارهای بسیار زیاد در وب سایت ایشان و صفحه اینستاگرامی‌دکتر موجود است که می‌توان با مشاهده انها خیلی راحت به مهارت بالای او پی برد. داشتن درصد رضایت بسیار فراوان در این خصوص نیز گواهی صحت این صحبت‌ها می‌باشد. افرادی که بینی خود را نزد دکتر شیرزادگان جراحی کرده اند با نتیجه ای بسیار طبیعی و زیبا و جذاب شدن چهره بعد از انجام این فرایند روبرو شده اند. این مساله بیش از پیش اهمیت انتخاب جراح بینی را مشخص می‌نماید.

آیا نوع بینی برروی نتیجه تاثیر گذار می‌باشد؟

بینی‌ها در افراد به دو دسته کلی گوشتی و استخوانی تقسیم می‌شوند و این امر تا حدود خیلی زیادی نتیجه جراحی بینی را در این دو نوع مختلف متفاوت می‌کند. بینی‌های گوشتی دارای پوستی ضخیم و استخوانها و غضروف‌ها ضعیف تر می‌باشند و معمولا جراحی چالشی تری را در پیش رو خواهند داشت. با این تفاوت که بینی‌های استخوانی با پوستی بسیار نازک و استخوانهای محکم ایده آل ترین فرم بینی را برای جراحی دارند. البته داشتن نتیجه بسیار عالی نیز بستگی به داشتن یک جراح بی نظیر و با تجربه دارد. البته یکی از دلایلی که جراح بینی بازیگران به یک دکتر خوب برای عمل بینی مبدل می‌شوند این است که ابعاد مختلفی جراحی از جمله نوع بینی را مد نظر قرار می‌دهند.

نتیجه گیری

در این مقاله راجع متوجه شدیم که بازیگران نیز مانند هر فرد دیگری در این جامعه جراحی بینی انجام می‌دهند اما بیش از افراد دیگر روی این موضوع حساس هستند و نتیجه برای آنان بسیار حائز اهمیت است ؛ بنابراین در جست و جوی بهترین دکتر عمل بینی می‌کوشند و سعی می‌کنند بهترین جراح بینی تهران را که قادر به ارائه بهترین و طبیعی ترین نتیجه به انان باشد را انتخاب کنند.

دکتر اسماعیل شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی‌می‌تواند خیلی راحت به بازیگران در پیدا کردن ایده آل ترین فرم بینی ، برای هرچه طبیعی تر به نظر رسیدن چهره و محبوب تر شدن بازیگران کمک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *