علم و فناوری

جدیدترین اخبار درباره بازی‌های موبایلی محبوب جهان

اگرچه صنعت گیم دارای سابقه ای چند دهه ای است و پلتفرم‌های مختلفی همچون ایکس باکس، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن، نینتیندو سوئیچ و … در اختیار بازیکنان قرار داشته است اما از شروع قرن 21 و پیشرفت علوم و تکنولوژی‌های مختلف گوشی‌های موبایلی به محبوب ترین پلتفرم بازی‌ها تبدیل شده اند و شرکت‌ها و استودیوهای بازی سازی توجه و تمرکز اصلی خودشان را بر روی تولید بازی‌های موبایلی گذاشته اند. هر ساله هزاران بازی موبایلی در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام می‌توانند جذابیت‌های زیادی برای گیمرها داشته باشند.

هر چند که تنوع و تعدد بازی‌های موبایلی بسیار زیاد است اما تعداد محدودی از این بازی‌ها توانسته اند که جایگاه ثابت و محبوبیت ویژه ای در میان گیمرها به دست بیاورند. پابجی موبایل، کالاف دیوتی، فری فایر، کلش آف کلنز، کلش رویال، فورتنایت، فیفا و … از جمله بازی‌هایی هستند که محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارند و حتی اخبار و حواشی آنها نیز جذابیت خاص خود را برای بازیکن‌ها دارد. در ادامه مطلب به بررسی جدیدترین اخبار درباره بازی‌های موبایلی محبوب جهان پرداخته خواهد شد.

جدیدترین و آخرین اخبار بازی‌های موبایلی

همانطور که گفته شد تعدادی از بازی‌های موبایلی وجود دارند که به زبان مشترک گیمرهای سراسر دنیا تبدیل شده اند و محبوبیت بسیار زیادی دارند. حتی می‌توان گفت حاشیه‌ها و اخبار این بازی‌ها و شرکت‌های سازنده آنها نیز برای گیمرها جذابیت بالایی دارد به همین دلیل سایت‌ها و رسانه‌های مختلفی به پوشش این اخبار پرداخته اند. از جدیدترین و آخرین خبرها و حاشیه‌های محبوب ترین بازی‌های موبایلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتشار 3 بازی جدید Clash دیگر از کمپانی سوپرسل

همانطور که گفته شد بازی‌های کلش آف کلنز و کلش رویال از محبوب ترین بازی‌های موبایلی در میان گیمرهای سراسر جهان هستند که به وسیله کمپانی مشهور سوپرسل تولید شده اند. این بازی‌ها امروزه معنا و مفهوم بالاتری از حمله به دشمنان، از بین بردن برج‌ها، مدیریت و توسعه دهکده‌ها و … دارند و می‌توانند لحظات فراموش نشدنی و جذابی برای بازیکنان رقم بزنند. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از شرکت معروف سوپرسل در سال 2021 سه بازی دیگر کلش طراحی و تولید شده و در اختیار بازیکنان قرا خواهند گرفت.

بر اساس خبرهای منتشر شده این بازی‌ها هیچ شباهتی با بازی‌های قبلی این شرکت ندارند و بازیکنان می‌توانند یک دنیای جدید و ویژه را تجربه کنند. این بازی‌ها با نام‌های Clash Quest، Clash Mini و Clash Heroes شناخته می‌شوند و قطعا می‌توانند با استقبال مناسب مواجه شوند و تجربه فوق العاده ای برای گیمرها به همراه داشته باشند.

اضافه شدن بیش از 100 بازی به سرویس استادیا در سال 2021

در ماه مارس کمپانی گوگل خبری منتشر کرده است که باعث خوشحالی بسیاری از بازیکنان سراسر جهان شده است. بر اساس این خبر در سال 2021 شرکت گوگل بیش از 100 بازی هیجان انگیز و جذاب را از طریق سرویس استادیا در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

از جمله مهم ترین بازی‌هایی که قرار است از طریق این سیستم در اختیار بازیکنان قرار بگیرد می‌توان به مواردی همچون بازی‌های Fifa 21، Judgment، Killer Queen Black، Hellpoint، Street Power Football و … اشاره کرد که هر کدام در سبک و ژانر خاصی تولید شده و می‌توانند جذابیت و هیجان بالایی برای بازیکنان داشته باشند.

حضور سلبریتی‌ها و افراد مشهور در بازی فری فایر

بعد از آنکه سازنده‌های بازی محبوب و مشهور فری فایر از حضور فوتبالیست مشهور و معروف پرتقالی، کریستیانو رونالدو در یکی از نسخه‌های بازی خبر دادند و با استقبال خوبی از طرف گیمرها مواجه شد در تازه ترین خبر عنوان شده است که این کمپانی قصد دارد در جدیدترین نسخه از بازی فری فایر از بازیکن دیگری رونمایی کند. در این نسخه قرار است که نیمار بازیکنی برزیلی باشگاه پاریسن ژرمن به بازی اضافه شود. این کاراکتر قابلیت و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و می‌تواند جذابیت بازی را برای گیمرها خصوصا عاشقان بازی‌های بتل رویال و فوتبال چند برابر کند.

شروع مسابقات قهرمانی جهان کلش آف کلنز در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد

یکی دیگر از خبرهایی که در چند وقت اخیر در میان گیمرها دست به دست می‌شود برگزاری مسابقات جهانی بازی محبوب و مشهور Clash Of Clans در ماه می‌سال 2021 است. این مسابقات با نام Warmup Tournament شناخته می‌شود و در آن 8 طایفه برتر از CWL Champion 1 در ماه مارس در برابر فینالیست‌های سال 2020 قرار خواهند گرفت و به رقابت خواهند پرداخت. بر اساس ادعای برگزار کنندگان این مسابقات جوایز ارزنده ای به گیمرها اعطا می‌شود و تیم قهرمان 40 هزار دلار برنده خواهد شد. این مسابقات قطعا می‌تواند جذابیت بالایی برای بازیکنان داشته باشد و انگیز بسیار بزرگی برای آنها باشد.

انتشار سیزن 19 بازی پابجی موبایل

سیزن 18 بازی پابجی موبایل در حالی منتشر شد که تغییرات قابل توجه و جذابی در مقایسه با سیزن‌های پیشین خود داشت. این فصل به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفت و چالش‌ها و رقابت‌های جذابی برای تجربه کردن در اختیار آنها گذاشت اما این سیزن در پانزدهم ماه می‌به پایان می‌رسد و خبرهای منتشر شده از سازنده‌های بازی نشان می‌دهد که سیزن 19 بازی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و تغییرات مختلف به بازار خواهد آمد و می‌تواند باعث شگفتی بازیکنان شود. به احتمال زیاد سیزن 19 از 17 ماه می‌آغاز خواهد شد و بازیکنان می‌توانند آن را دریافت کنند. در سایت تک استاد مقاله ای با عنوان کدام سیزن بازی فری فایر و پابجی موبایل جذاب تر است؟ منتشر شده است که به بررسی جذاب ترین سیزن‌های بازی پابجی موبایل و فری فایر پرداخته است و می‌تواند اطلاعات جذابی به گیمرها ارائه کند.

آپدیت جدید بازی محبوب فورتنایت

بر اساس آخرین خبری که از کمپانی سازنده اپیک گیمز منتشر شده است بازی جذاب و هیجان انگیز فورتنایت در جدیدترین نسخه آپدیت شده به زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در بازی FORTNITE CREATIVE V16.40 وسایل نقلیه و دستگاه‌های جدیدی به گیمرها معرفی می‌شوند و ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه شده اند. بازیکنان می‌توانند با دانلود و نصب این بازی چالش‌ها و رقابت‌های جذابی را پشت سر بگذارند.

در این نسخه از بازی مشکلات و ارورهای نسخه‌های پیشین به خوبی رفع شده است و بازیکن می‌تواند لذت بیشتری از بازی ببرد. در سایت سلام نو مقاله ای با عنوان معرفی 10 بازی موبایلی هیجان انگیز برای نوجوانان منتشر شده است که در آن به جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی‌های موبایلی از جمله فورتنایت پرداخته شده است.

پردانلودترین بازی‌های موبایلی در سال 2021

تنوع و تعدد بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر باعث شده است که بازیکنان به سمت بازی‌های جدید و چالش‌های تازه جذب شوند و به همین دلیل در فهرست پردانلودترین بازی‌های موبایلی در سال 2021 نام بازی‌های جدید به چشم می‌خورد که می‌تواند حائز اهمیت باشد. از جمله بازی‌هایی که در ماه‌های اخیر آمار دانلود بسیار بالایی داشته اند می‌توان به مواردی همچون Democratic Socialism Simulator، Monolisk، Rainmaker، Hellrider 3، Super Fowlst 2، Genshin Impact، Spooky Squashers، Dadish 2، The Beautiful Flood، Cookie Run: Kingdom، Dungeon Faster، Words for a bird، Gogogo، Pokemon GO، Retro Bowl، Call Of Duty، Free Fire و … اشاره کرد که در کنار بازی‌های معروف با استقبال خوبی مواجه شده اند. هر کدام از این بازی‌ها دارای ویژگی‌های و قابلیت‌های منحصر به فردی هستند و می‌توانند برای بازیکنان جذابیت بالایی داشته باشند.

شکسته شدن رکورد نصب بازی‌های موبایلی در میان گیمرهای ایرانی

یکی دیگر از مهم ترین اخباری که در مورد بازی‌های موبایلی در کشور ایران مخابره شده است، شکسته شدن رکورد دانلود و نصب بازی‌های موبایلی در کشور ایران و میان گیمرهای ایرانی است. در یک سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا مردم بیشتر به بازی‌های موبایلی برای پر کردن اوقات فراغت خود روی آورده اند. در یک ماه گذشته در مقایسه با سال 98 دانلود و نصب بازی‌های موبایلی در میان گیمرهای ایرانی بیش از 70 رشد داشته است که یک رکورد بی نظیر و خارق العاده می‌باشد. البته تحریم بازیکنان ایرانی از طرف بسیاری از شرکت‌های بازی سازی مانند کمپانی سوپرسل می‌تواند در این آمار موثر باشد و اگر تحریم نبود ممکن بود رکوردهای بهتری جابه جا شود.

جمع بندی نهایی

بازی‌های موبایلی در دو دهه گذشته به سرعت پیشرفت داشته اند و توانسته اند بازیکنانی با هر سلیقه ای را به سمت خود جذب کنند. هرچند که بازیکنان می‌توانند به هزاران بازی مختلف دسترسی داشته باشند اما تعدادی از این بازی‌ها محبوبیت بالایی دارند و بیشتر از سایر بازی‌ها مورد استقبال قرار گرفته اند به گونه ای که حتی اخبار و حواشی آنها نیز مورد توجه گیمرها قرار گرفته اند. از جمله محبوب ترین بازی‌های دنیای گیم می‌توان به کالاف دیوتی، پابجی موبایل، کلش آف کلنز، فیفا، فری فایر، فورتنایت و … اشاره کرد که اخبار و حواشی آنها نیز اهمیت بالایی برای بازیکنان دارند. گیمرها می‌توانند با خرید جم سریع بازی از سایت‌های معتبری همچون ایرانموجو از این بازی‌ها نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند و به همه امکانات و آیتم‌های موجود در آنها دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *