خانواده, سلامت

بهترین مارک محصولات جنسی در ایران

کدام مارک و برند محصولات جنسی در ایران بهترین هستند؟ برای خرید انواع محصولات بهداشت جنسی، داروخانه آنلاین بهتر است یا فروشگاه‌های بزرگ؟ قبل از اینکه پاسخ این دو سوال مهم را به شما بدهیم، به بررسی انواع محصولات و لوازم بهداشت جنسی می‌پردازیم و سپس بهترین برندهای محصولات جنسی را زیرورو می‌کنیم.

انواع محصولات بهداشت جنسی

برخلاف گذشته، در حال حاضر دستتان برای انتخاب انواع محصولات بهداشتی و جنسی باز است. به کمک انواع محصولات جنسی، می‌توانید سلامت و آرامش را در رابطه جنسی خود تجربه کنید. با خرید بهترین محصولاتی که به شما برای رابطه جنسی بهتر و سالم‌تر کمک می‌کنند، به رابطه خود و شریکتان کمک خواهید کرد. البته خرید محصولات بهداشت جنسی، تنها مختص به زوج‌ها نیست. خرید محصولی مانند ژل شستشوی بانوان، به تمامی‌دختران و زنان توصیه می‌شود. این محصول می‌تواند به رفع بیماری‌ها، عفونت‌ها و باکتری‌های ناحیه واژن کمک زیادی کند. در ادامه به معرفی تمام محصولات بهداشتی و جنسی، می‌پردازیم:

  • کاندوم
  • ژل و اسپری تاخیری
  • ژل شستشو
  • ژل روان کننده
  • ژل حجم دهنده
  • بی بی چک
  • قرص‌های تقویت قوای جنسی

برترین برندهای محصولات جنسی و بهداشتی

قبل از خرید محصولات جنسی از داروخانه آنلاین یا فروشگاه‌های سطح شهر، باید نوع محصول و بهترین برندهای آن را پیدا کرد. ممکن است شما هنگام خرید، با محصول ایرانی یا خارجی روبرو شوید که تفاوت و شباهت‌های آن را نمی‌دانید. در ادامه، می‌خواهیم بهترین برندهای جنسی را به شما معرفی کنیم.

بهترین کاندوم

استفاده از کاندوم برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی و بارداری، مهم است. علاوه بر آن، با خرید کاندوم تاخیری، کاندوم طعم دار و کاندوم خاردار، می‌توانید یک رابطه جنسی متفاوت را تجربه کنید. کاندوم Kapoot کاپوت، Kodex کدکس، ایکس دریم و ours، بهترین‌های بازار ایران است که در هر داروخانه آنلاین یا فروشگاه بزرگی پیدا می‌شود. با خرید کاندوم‌های تاخیری و خاردار می‌توانید از مزیت‌های درمانی برای افزایش مدت رابطه جنسی و ارگاسم بهتر هم لذت ببرید.

بهترین ژل بهداشتی بانوان

ژل بهداشتی بانوان از جمله محصولات جنسی است که عموماً نادیده گرفته می‌شود. ژل بهداشتی با ژل روان کننده و شستشو دهنده‌های بدن متفاوت است و نباید با آن‌ها یکی در نظر گرفته شود. برای شستشوی واژن، رفع بوی بد، شستشوی ترشحات و کاهش ph واژن می‌توان از ژل بهداشتی خانم‌ها استفاده کرد. ژل بهداشتی هیدرودرم، ژل بهداشتی بانوان لابورن، ژل بهداشتی بانوان استم سل، ژل بهداشتی روزانه اسپانول و ژل بهداشتی بانوان اوریاژ را می‌توانید از تمامی‌داروخانه‌های آنلاین و فیزیکی، خریداری کنید.

بهترین ژل روان کننده

برای خرید ژل روان کننده ابتدا نوع ژل لوبریکانت را مشخص کنید. شما می‌توانید ژل‌های روان کننده را بر پایه آب، بر پایه روغن و بر پایه سیلیکون بخرید. برای خرید هر کدام هم برندهای متفاوتی پیش روی شماست. بهترین ژل‌های روان کننده بر پایه آب هستند که تقریبا هیچگونه عوارضی برای هر کدام از طرفین ندارد. کدکس و ایموشن دو برند معروف تولید کننده این ژل‌ها است. برای خرید روان کننده ایموشن هم مدل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید.

بهترین ژل حجم دهنده

برای حجم دهندگی به آلت تناسلی مردانه می‌توانید از انواع ژل‌های حجم دهنده و روغن خراطین استفاده کنید. البته روغن خراطین به بهبود کیفیت رابطه جنسی هم کمک زیادی می‌کند اما افزایش حجم و قدرت آلت مردانه، از جمله اصلی‌ترین مزیت‌های این روغن است. برای کسانی که نمی‌خواهند از روغن‌های طبیعی استفاده کنند، خرید ژل ایموشن مشکی و کرم لارگو توصیه می‌شود. برای خرید انواع ژل‌های ایموشن می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین یا دیگر داروخانه‌های سطح شهر، مراجعه کنید.

بهترین اسپری تاخیری

زود انزالی در بسیاری از موارد می‌تواند به طلاق عاطفی منجر شود. علاوه بر آن، به ارگاسم نرسیدن و نداشتن یک رابطه جنسی طولانی و خوب، برای هر دو طرف رابطه عذاب آور است. در کنار کاندوم تاخیری، می‌توان از اسپری تاخیری هم برای داشتن رابطه جنسی طولانی و باکیفیت استفاده کرد. البته نباید هر دو کاندوم و اسپری را با هم استفاده کرد و تنها برای کسانی که نمی‌خواهند از کاندوم استفاده کنند، اسپری توصیه می‌شود. اسپری تاخیری کدکس، اسپری تاخیری ایموشن، اسپری تاخیری دلتا پاورمن، اسپری تاخیری گالاردو و اسپری تاخیری کاپوت، بهترین‌های بازار ایران را تشکیل می‌دهند. در استفاده از این اسپری‌ها باید به میزان ماندگاری و نحوه مصرف آن‌ها هم توجه داشته باشید.

بهترین قرص‌های تقویت قوای جنسی

در بین بهترین قرص‌های تقویت جنسی می‌توانید نام‌هایی مانند ایکس اید و گلدن لایف را ببینید. این قرص‌ایکس اید، به سرعت سیستم عصبی بدن شما را تحت کنترل می‌گیرند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید به بیشتری حد رضایت جنسی برسید. قرص‌های قوای جنسی را باید یکی از طرفین مصرف کند و لازم نیست هر دو طرف رابطه جنسی، آن را بخورند. برای خرید قرص‌های اورجینال، باید به داروخانه‌های معتبر مراجعه کنید.

راهنمای خرید بهترین محصولات بهداشت جنسی از داروخانه آنلاین

بسیاری از افراد برای خرید محصولات جنسی دچار خجالت و کمرویی می‌شوند. همین اتفاق ممکن است شما از خرید انواع محصولات بهداشت جنسی منصرف کند. اما این کار می‌تواند به بهای بیماری برای شما تمام شود. به جای خرید حضوری انواع کاندوم، ژل‌های بهداشتی، ژل‌های شستشو دهنده و… می‌توانید تمامی‌آن‌ها را از داروخانه آنلاین دارودراگ تهیه کنید. دارودراگ به شما کمک می‌کند تا بهترین لوازم جنسی بهداشتی را با بهترین قیمت بخرید. ارسال فوری و محرمانه لوازم بهداشتی جنسی هم باعث می‌شود که مشکلی برای حفظ حریم شخصی خود نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *