خودرو

بهترین سایت اجاره خودرو در کیش

کیش یکی از جزایر زیبای ایران است که گردشگران زیادی را به سمت خود فرا می­‌خواند. کسانی که تجربه سفر به کیش را داشته­‌اند همیشه دوست دارند این منطقه را برای سفر خود در نظر بگیرند زیرا کیش جاذبه‌­های تاریخی، طبیعی و هیجانی زیادی، علاوه بر امکانات تفریحی آنجا دارد که انگیزه سفر را برایتان فراهم می‌­آورد. اگر شما قصد سفر به کیش را دارید لازم است اطلاعاتی را از قبل داشته باشید تا دغدغه‌­ای برای سفر خود نداشته باشید. اطلاعاتی در مورد مکان­‌های دیدنی، اجاره هتل مناسب، اجاره ماشین در کیش، زمان مناسب برای سفر و… را بهتر است از قبل در اختیار داشته باشید. اگر شما با ماشین شخصی خود به کیش نرفته‌­اید برای این که بر کیفیت گشت­ و گذار خود بیفزایید و راحت‌تر به مکان‌­های مختلف در کیش سری بزنید اجاره ماشین در کیش از یک سایت یا مرکز معتبر بهترین انتخاب برای شما می‌­باشد. یکی از لذت‌های سفر به کیش، رانندگی با ماشین­‌های لوکس درجاد‌ه­‌های وسیع و کم ترافیک آنجا می‌­باشد.

اجاره ماشین در کیش با قیمت­‌های متفاوت

اجاره خودرو در کیش به دلیل این که این منطقه از مناطق مهم گردشگری محسوب می­‌شود با استقبال گردشگران رو به­ رو می­‌شود زیرا سفر به کیش بیشتر بصورت هوایی یا با قطار انجام می­‌شود و مسافران ترجیح می‌­دهند از ماشین­‌های اجاره‌­ای استفاده کنند. قیمت اجاره ماشین در کیش در مؤسسات مختلف را با جستجو در سایت‌­های اینترنتی می­‌توانید کسب نمایید از جمله خودروهای اجاره­‌ای می‌­توان به مدل کیا کارنز2014 اشاره کرد که با موتور 2 لیتری، 4 سیلندر، با قدرت 166 اسب بخار و با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت کار می­‌کند. از امکانات این خودرو می­‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه، صندلی­‌های تاشو، سیستم صوتی با صفحه نمایش 4.3 اینچی، دوربین دید عقب و آپشن­‌های دیگر اشاره کرد. پورشه پانامرا 2013 محصول کشور آلمان با فضای صندلی مناسب که صندلی جلویی آن برای افراد قد بلند مناسب است. دارای سیستم صوتی با کیفیت عالی، فنربندی پیشرفته، ترمزهای استاندارد ضد قفل، مجهز به سیستم و دوربین پشتیبان، چهار سرنشین و بسیاری امکانات دیگر. این دو مدل ماشین معرفی شده دارای قیمت­‌های اجاره‌­ای بسیار متفاوت هستند.

اجاره ماشین در کیش شامل انواع ماشین­‌های لوکس و لاکچری مانند لامبورگینی آونتادور قرمز 2011، پورشه کاین 2013، شورلت ZR1 2019 نارنجی، کیا اپتیما 2015، فورد موستانگ کوپه2016، مرسدس بنزS550 2016 و بسیاری دیگر از ماشین­‌های اجاره­‌ای از ارزان‌ترین قیمت تا گران‌ترین قیمت می­‌باشد. بعد از انتخاب نوع و مدل ماشین با توجه به بودجه، سلیقه و انتظاراتی که از خودرو دارید می­‌توانید با یک تماس تلفنی از شرکت مربوطه برای روزی که می­‌خواهید اجاره کنید و از طریق سایت مورد نظر پرداخت بانکی و سایر عملیات را انجام دهید. شاید افراد بخواهند بجای اجاره ماشین در کیش از تاکسی برای دیدن مکان­‌های تفریحی و رفتن به مراکز خرید استفاده کنند؛ این در صورتی که فرد به تنهایی به سفر برود مقرون­ به­ صرفه است اما زمانی با خانواده یا با دوستانشان به سفر کیش می­‌روند چون هزینه تاکسی در آنجا بالاست نمی­‌تواند به ­صرفه نمی‌باشد. علاوه بر این راحتی خودروی اجاره‌­ای را ندارد و باید برای استفاده از تاکسی مدتی را منتظر بمانید.

چه شرایطی برای اجاره خودرو در کیش وجود دارد؟

کیش دیدنی­‌های بسیاری در خود جای داده است مانند کشتی یونانی به گل نشسته در سواحل غربی جزیره، پارک آبی کیش، باغ پرندگان و بسیاری از مناطق دیگر که برای این دیدنی‌­های گوناگون داشتن یک وسیله نقلیه مناسب امری الزامی‌می­‌باشد و چون انتقال خودروی شخصی به کیش با مشکلاتی مواجه است معمولاً افراد اجاره خودرو در کیش را انتخاب می‌­کنند. در کیش خودروهای لوکس و خارجی با قیمت‌­های مختلف به گردشگران اجاره داده می‌­شود و تعداد شرکت یا سایت­‌هایی که این خودروها را اجاره می‌­دهند زیاد است که شرایطی را برای در اختیار دادن این ماشین­‌ها برای متقاضیان تعیین می­‌کنند. از شرایط اجاره ماشین در کیش می‌­توان به داشتن کارت شناسایی معتبر، گواهینامه، داشتن حداقل 18سال سن، تکمیل فرم قرارداد، پرداخت مبلغی به صورت نقد یا صدور چک بانکی(در برخی مؤسسات) برای خسارت احتمالی که ممکن به خودوری اجاره‌­ای وارد شود و پرداخت اجاره ماشین که به صورت روزانه محاسبه می­‌گردد و این قیمت­‌ها بر اساس مدل ماشین متغیر است. مبلغ ضمانت شده بعد از برگرداندن خودرو به شرکت، به حساب شخص واریز می­‌گردد.

رنت ماشین در کیش چگونه انجام و به مشتری تحویل داده می­‌شود؟

سفر به کیش در هر فصلی از سال زیبایی خاص خودش را دارد و مسافران با انگیزه­‌های خودشان زمانی را برای رفتن به این جزیره زیبا انتخاب می‌­کنند. بسیاری از علاقمندان سفر به این جزیره را جایگزین سفرهای خارجی خود می‌­کنند زیرا سطح امکانات و کیفیت خدمات بسیار بالاست و انواع تفریحات و سرگرمی‌­های جذاب، مراکز خرید، هتل و رستوران­‌های لوکس حس خوبی را برای گردشگران فراهم می­‌کند و اجاره ماشین در کیش با ماشین­‌های لاکچری از جمله خدمات دیگری است که برای گردشگران فراهم آمده است. رنت ماشین در کیش امروزه به روش آنلاین از مراکز معتبری که دارای مجوز رسمی‌هستند رزرو می‌­گردد و افراد خودرو اجاره‌­ای خود را در فرودگاه یا محل اقامت خود یا هر مکان دیگر در کیش می­‌توانند تحویل بگیرند. همچنین اجاره ماشین در کیش از شرکت­‌های معتبر با رعایت اصول بهداشتی می‌­باشد و خودرو بصورت کارواش شده و تمیز به شخصی که آن را کرایه نموده تحویل داده می­‌شود و از لحاظ فنی توسط کارشناسان تأیید می­‌گردد و در صورت وجود ایراد فنی، با یک خودرو مشابه دیگر جایگزین می­‌شود.

برای گشت و گذار در کیش از کجا می‌­توانیم خودرو اجاره کنیم؟

یکی از نکات دیگری که باید علاوه بر توضیحاتی که تاکنون ارائه کردیم بدانید این است برخی رفتارها از سوی سرنشینان خودرو در کیش تخلف محسوب شده و متحمل پرداخت جریمه خواهند شد. رفتارهایی مانند لایی کشیدن، ایجاد آلودگی صوتی، ریختن زباله در جاده و کثیف بودن خودرو از جمله این موارد می­‌باشد؛ بنابراین توصیه می‌­شود که این موارد را رعایت کنید. همانطور که گفتیم اجاره ماشین در کیش مقرون­ به ­صرفه‌تر از استفاده از تاکسی یا خودروهای مسافربری می­‌باشد اما چگونه و از کجا می­‌توانیم یک ماشین مناسب اجاره کنیم تا بیشترین لذت از سفر را ببریم. اگر شما از دسته کسانی هستید که قصد سفر به کیش را دارید می­‌توانید با شرایط قانونی از یک مرجع مطمئن ماشین موردنظر خود را اجاره نمایید. در انتهای این مقاله شما را با یکی از بهترین مراکزی که می­‌توانید ماشین مناسب را برای گردش در کیش انتخاب کنید را معرفی می­‌کنیم.

مارکت نوید یکی از فروشگاه‌­های معتبری است که بسیاری از نیازهای شما را در زمینه‌­های مختلف تأمین می‌­کند از فروش مواد غذایی و نشیدنی گرفته تا خدمات مربوط به خودرو. یکی از این موارد اجاره ماشین در کیش می­‌باشد با مراجعه به سایت http://www.marketnavid.com با طیف وسیعی از خودروهای لوکس و لاکچری با امکانات و آپشن­‌های مختلف آشنا می­‌شوید. همچنین شما می­‌توانید با انتخاب هر یک از این خودروها با امکانات آن آشنا شوید و با در نظر گرفتن قیمت و شرایط اجاره ماشین در کیش اقدام به رزرو ماشین مورد نظر نمایید. در مجموعه پیشنهادی اجاره خودرو توسط مارکت نوید خودروهای متنوعی با در نظر گرفتن سلایق و بودجه افراد در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند با صرفه ­جویی در هزینه خود راحت‌ترین سفر را داشته باشند. مارکت نوید ضمن آرزوی سلامتی برای مسافرین و داشتن لحظات خوش برای گردشگران آمادگی خود را برای تأمین خودروهای اجاره­‌ای و نیازهای دیگر همانطور که در سایت فروشگاه مشاهده خواهید کرد اعلام می‌­دارد.

یک دیدگاه برای “بهترین سایت اجاره خودرو در کیش

  1. مقاله مفیدی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *