گردشگری, مکان های دیدنی

بهترین رستوران ‌های کیش از نظر گردشگران

شهرهایی که هر ساله پذیرای توریست‌ها و مسافران زیادی هستند، معمولا رستوران‌های زیاد و متنوعی هم دارند. جزیره کیش هم از این قاعده مستثنا نیست. پس از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل‌های خوب جزیره مانند هتل آریان کیش ، به دست آوردن اطلاعاتی درباره مراکز تفریحی، خرید و همچنین باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران‌ها بسیار حائز اهمیت است. به همین جهت ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی بهترین رستوران‌‌های کیش از نظر گردشگران بپردازیم. با شناخت این رستوران‌ها مانند مردم بومی‌می‌توانید رستوران‌های خوب جزیره کیش را بشناسید.

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور رستورانی با دکوراسیونی از صخره و سنگ است که فضای بسیار جالب و البته شیکی دارد. نورپردازی خاص رستوران کوه نور در شب یک منظره فوق­العاده رویایی را ایجاد می‌کند. در منوی این رستوران غذایی به نام بروشه فرانسوی وجود دارد که امتحان ­کردن آن حتما به شما پیشنهاد می‌شود. منوی رستوران کوه نور به گونه‌ای طراحی شده که بتواند سلیقه تمام افراد را جوابگو باشد و تنوع خوبی هم دارد. این رستوران کافی شاپ و موسیقی زنده دارد.

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا بدون شک یکی از رستوران‌‌های خوب جزیره کیش محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را سفارش دهید. بنابراین هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. این رستوران نزدیک ساحل قرار دارد و در فصل‌هایی مانند پاییز حال و هوایی بسیار فوق‌العاده و ویژه‌ای دارد. از جمله امکانات و ویژگی‌های این رستوران می‌توان به موسیقی زنده، پارکینگ اختصاصی، نزدیک بودن به ساحل، کیفیت بالای غذاها و… اشاره کرد.

رستوران فودلند

رستوران فودلند کیش یکی از رستوران‌های محبوب از نظر گردشگران است. این رستوران سه سالن اصلی دارد که هر کدام با نورپردازی و دکوراسیون متفاوت طراحی شده و پاسخگوی هر سلیقه‌ای هستند. هدف اصلی از تاسیس این رستوران، ارائه غذاهای متنوع، با کیفیت و با استانداردهای بین‌المللی بود.

تنوع غذاهای این رستوران شاید به بیش از ۱۰۰ مدل پیش غذا، غذا و دسر از ایران و کشورهای دیگر برسد. از طرفی دیگر بخش مجزایی برای ارائه غذاهای فست فودی در این رستوران برای مشتریان در نظر گرفته شده است. در فضای اصلی این رستوران، کافی شاپ مجزا قرار دارد.

یکی از این کافی­شاپ­ها برای سرو انواع بستنی، نوشیدنی‌های گرم و سرد است.  کافی­شاپ دیگر مراکشی بوده که با چای و قلیان از مشتریان پذیرایی می‌کند. ظرفیت رستوران فودلند کیش ۴۰۰ نفر است و این میزان به دلیل وسعت زیاد رستوران است که به بیش از دو هزار متر مربع می‌رسد.

رستوران هواری

رستوران هواری یکی از بهترین رستوران‌‌های کیش از نظر گردشگران است. شاید فضای این رستوران خیلی بزرگ نباشد اما با این حال می‌توان گفت که یک محیط کاملا دلپذیر و دنج دارد. اگر به غذاهای دریایی علاقه­مند هستید این رستوران می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

نکته بسیار مهمی‌که باید به آن توجه داشته باشید این است که غذاهای پرطرفدار رستوران هواری ممکن است خیلی زود تمام شود؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه بخواهید به این رستوران بروید از لیست غذاهای موجود و پرطرفدار آن با خبر شوید.

رستوران هشتگ

رستوران هشتگ کیش شامل چهار بخش مختلف است که هر کدام از این چهار بخش منو مخصوص به خود را دارند. نکته جالب توجه درباره این رستوران این است که هر بخش از آن با توجه به منوی مخصوصی که دارد، طراحی دکوراسیون و بخش‌های خود را با توجه به خوراکی‌ها و غذاها تزیین می‌کند.

از جمله امکانات این رستوران می‌توان به تراس و فضای باز، پارکینگ و… اشاره کرد. در رستوران هشتگ کیش می‌توانید غذاهایی مانند کباب، فست فود، چلو، پاستا و… را سفارش دهید و مطمئن باشید کیفیت طبخ و مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها بسیار عالی و با کیفیت است.

رستوران بهشت شاندیز

رستوران بهشت شاندیز یکی دیگر از رستوران‌های پرطرفدار جزیره کیش است که یک رستوران نسبتا جدید به حساب می‌آید، زیرا در ابتدای سال ۱۴۰۰ تاسیس شد. با این حال از همان ابتدای فعالیت خود با ارائه خدمات و غذاهای باکیفیت توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را جلب کند. منوی رستوران بهشت شاندیز شامل انواع غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و فرنگی است.

علاوه بر همه این‌ها این رستوران یک کافی­شاپ مجزا هم دارد که منوی مخصوص به خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر قصد برگزاری مراسم‌های مختلف مانند جشن تولد را دارید می‌توانید با این رستوران هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. رستوران بهشت شاندیز یک بند موسیقی برای اجرای زنده موزیک در اختیار دارد.

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز کیش فضای بسیار بزرگ و خدمات فوق‌العاده‌ای دارد. این رستوران در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد. در مقابل این رستوران یک لنگر ۱۰۰ تنی قرار دارد. به همین خاطر پدیده شاندیز علاوه بر اینکه یک رستوران است در واقع به عنوان یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش هم محسوب می‌شود.

نمای ظاهری این رستوران شبیه دروازه ورودی بابل است که سه هزار سال پیش طراحی شده است. از جمله خدمات این رستوران می‌توان به محیط زیبا و خانوادگی، غذاهای متنوع و سرویس دهی عالی اشاره کرد. نکته مهم دیگر این است که رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های سرپوشیده در تمام دنیا است که مساحت آن ۶۵۰۰ متر مربع بوده و گنجایش دو هزار نفری دارد.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

در کنار پیداکردن یک رستوران برای صرف غذاهای دلخواه، محل اقامت شما نیز اهمیت زیادی دارد. زیرا شما دوست دارید هتلی را انتخاب کنید که فاصله اندکی با مراکز خرید و رستوران‌های محبوب جزیره کیش داشته باشد.

به این منظور پیشنهاد ما اقامت در هتل آریان کیش است. این هتل دسترسی بسیار آسانی به دریا و مراکز تجاری مختلف مانند بازار پردیس، بازار زیتون، بازار مروارید، پانیذ و… دارد. هتل آریان ۶۹ واحد اقامتی داشته که تمام این واحدها از امکانات بسیار عالی بهره مند هستند.

از جمله امکانات هتل می‌توان به کافی­نت، خدمات اجاره اتومبیل، اینترنت رایگان، سالن بیلیارد، خشکشویی، ترانسفر فرودگاه، مرکز خرید و… اشاره کرد.

رزرو ارزان هتل‌های کیش در فلای تودی

برای رزرو متنوع ترین هتل‌های کیش می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق‌ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *