آرایش و زیبایی, سلامت

از سالن‌های زیبایی بانوان تا مراکز ماساژ آقایان

در این مطلب قصد داریم برای بانوان علاقه‌مند به زیبایی از خدمات زیبایی و سالن‌های زیبایی ارومیه صحبت کنیم و راهی را به شما عزیزان نشان دهیم تا با تخفیف از تمامی‌خدمات آرایشی و زیبایی موجود استفاده کنید.

سپس در انتها به معرفی مراکز و کلینیک‌های ماساژ در ارومیه می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما در سایت تاپ برگ همراه باشید.

بهترین سالنهای زیبایی ارومیه

در ارومیه مراکز زیبایی و سالن‌های زیبایی متعددی فعالیت می‌کنند که ما قصد داریم در این مطلب بهترین آرایشگاه زنانه ارومیه و پرمخاطب‌ترین سالن‌های زیبایی را به شما معرفی کنیم.

بعضی از سالن‌های زیبایی خدمات متنوعی را از میکاپ، شنیون گرفته تا کاشت ناخن و تاتوی ابرو و … انجام می‌دهند که برای هر خدمت یک نفر سالن کار فعالیت می‌کند.

در مقابل، بعضی از سالن‌ها به صورت تخصصی تنها یک یا دو خدمت مشابه یا مکمل را ارائه می‌دهند.

به همین منظور در ادامه قصد داریم سالن‌های معرفی شده را بر اساس نوع فعالیت این سالن‌ها به شما معرفی کنیم.

سالن زیبایی برای کاشت ناخن

احتمالا شما هم آرایشگاه خوب در ارومیه زیاد سراغ دارید. یکی از سالن‌های خوب برای خدمات کاشت ناخن در ارومیه که به صورت تخصصی در ارومیه خدمات کاشت ناخن را انجام می‌دهد، سالن زیبایی گاش با مدیریت خانم نگار فرشنما می‌باشد.

این سالن در خیابان بهداری و نرسیده به فلکه بهداری قرار دارد. در این سالن تمامی‌خدمات کاشت ناخن دست، کاشت ناخن پا، ترمیم کاشت ناخن، کاور ناخن، لاکژل، ژیلیش ناخن، کاور ورق طلا، طرح‌های پلنگی و … بر روی ناخن انجام می‌شود.

یکی دیگر از ناخن کارهای ارومیه که به صورت حرفه‌ای و تخصصی کاشت ناخن را انجام می‌دهد، کاشت ناخن مژگان می‌باشد.

خانم مژگان نیز تمامی‌خدمات کاشت را با بهترین مواد و به صورت تخصصی انجام می‌دهد.

سالن زیبایی برای میکاپ و شنیون مو

در واقع میکاپ و شنیون مو ویژه آماده شدن برای جشن، مهمانی و عروسی می‌باشد.

میکاپ و شنیون در دو حالت ویژه برای عروس، و معمولی انجام می‌شود.

علاوه بر این دو نوع میکاپ، میکاپ دخترونه نیز این روزها مد شده است که برای دخترخانم‌های 18 سال به پایین انجام میشود و در این انوع میکاپ، دخترونه بودن صورت دختر خانم‌ها حفظ خواهد شد.

از سالن‌های زیبایی شناخته شده در ارومیه برای خدمات شنیون و میکاپ، می‌توان به سالن زیبایی یاقوت، سالن زیبایی پریناز فرد، و خدمات میکاپ و شنیون نزد خانم ایرانی اشاره کرد.

سالن زیبایی یاقوت واقع در خیابان دانشکده یکی از سالن‌های زیبایی کار درست در زمینه میکاپ می‌باشد. در این سالن خدمات میکاپ و شنیون بر اساس مدل‌های متنوع و متناسب با چهره شخص انجام می‌شود. همچنین از بهترین مواد آرایشی در میکاپ استفاده می‌شد تا علاوه بر طبیعی جلوه نشان داده آرایش و میکاپ، به پوست آسیبی وارد نشود.

سالن زیبایی برای خدمات مو

از خدمات زیبایی مو می‌توان به کوتاه کردن مو، ترمیم مو، رنگ مو،‌هایلایت مو، رنگساژ مو، دکلره کردن مو، اکستنشن مو و … اشاره کرد.

در ارومیه سالن‌های زیبایی متعددی هستند که خدمات زیبایی ویژه مو را انجام می‌دهند.

برای نمونه سالن زیبایی اتی یکی از سالن‌های زیبایی شناخته شده در ارومیه می‌باشد که تمامی‌خدمات مو را انجام می‌دهد. این سالن زیبایی در شیخ تپه واقع شده است و مدیریت این سالن خانم طیبه رسولی می‌باشد.

همچنین سالن زیبایی گاش نیز در بهداری خدمات رنگ مو را به صورت تخصصی انجام می‌دهد.

از دیگر سالن‌های زیبایی ارومیه می‌توان به سالن زیبایی پریناز فرد اشاره کرد.

اگر دنبال یک سالن زیبایی برای خدمات پرپشت کردن مو می‌گردید ما به شما سالن زیبایی پیشنهاد نمی‌کنیم. برای این کار بهتر است از خدمات پی آر پی برای تحریک و رویش دوباره مو استفاده کنید. دکتر فرهودفر در خیابان سرداران ارومیه تمامی‌خدمات زیبایی پوست مو و زیبایی را به صورت تخصصی انجام می‌دهد که یکی از خدمات زیبایی آن برای آقایان و بانوان، پی آر پی مو به صورت تزریق برای تحریک و رویش مجدد موهای سر می‌باشد.

سالن زیبایی صدف واقع در خیابان رودکی یکی دیگر از سالن‌های پر طرفدار و متخصص در حوزه خدمات مو می‌باشد. در این سالن زیبایی شما می‌توانید تمامی‌خدمات رنگ مو و کوتاه کردن مو را دریافت کنید.

اگر به دنبال احیا و کراتینه مو می‌گردید، پیشنهاد ما کراتینه مو ابریشم در فلکه فردوسی ارومیه می‌باشد. با خدمات کراتینه علاوه بر اینکه موهای شکننده و آسیب دیده احیا و ترمیم می‌شوند، می‌توانید از موهای صافی بهره مند شوید.

سالن زیبایی برای خدمات فیبروز و تتو ابرو

سالن زیبایی یاقوت که پیش تر هم به آن اشاره کردیم در ارومیه خدمات فیبروز ابرو را به صورت تخصصی انجام می‌دهد. این سالن زیبایی از بهترین مواد و به صورت تخصصی فیبروز ابرو، ترمیم فیبروز را انجام می‌دهد.

سالن زیبایی برای خدمات کاشت مژه

کاشت مژه یکی از خدمات حساس و نیاز به تجربه و تخصص کافی دارد. به همین منظور از بین تعداد انگشت شماری از متخصصین کاشت مژه، ما به شما کاشت مژه ماهین را معرفی می‌کنیم.

سالن زیبایی برای کاشت مژه ماهین که در خیابان آهندوست ارومیه قرار دارد، این خدمت را به صورت حرفه ای و با ماندگاری بالای 30 روز انجام می‌دهد.

همچنین اکستنشن مژه و لیفت ابروی سما که در خیابان درستکار واقع شده است، این خدمات را با بهترین مواد و به صورت تخصصی انجام می‌دهد.

خدمات فشیال و اسکین کر در ارومیه

برای آبرسانی پوست و همچنین رفع جای جوش، لک، چروک و افتادگی پوست معمولا از خدمات فشیال صورت استفاده می‌کنند.

مراکز و کلینیک‌های زیادی این خدمات را ارائه می‌دهند که می‌توان از بین بهترین مراکز فشیال صورت به مرکز فشیال تخصصی ارومیه واقع در خیابان شورا، فشیال صورت اسکین کر میترا واقع در شیخ تپه، فشیال و پلاژن تراپی دکتر منیر مجدی و لایه برداری صورت نزد دکتر علی فرهودفر اشاره کرد.

حال بعد از معرفی این سالنهای زیبایی ارومیه وقت ان رسیده که از بهترین مرکز ماساژ ارومیه صحبت کنیم.

شما می‌توانید از تمامی‌خدمات این سالن‌های زیبایی ارومیه با ویرا برگ تخفیف دریافت کنید.

بهترین مراکز و کلینیک ماساژ ارومیه

در ارومیه تعداد نسبتا کمی‌از مراکز ماساژ وجود دارد. در ادامه از این بین به چند مرکز ماساژ خوب در ارومیه خواهیم پرداخت.

اولین مرکز ماساژی که قصد معرفی آن را دارم، مرکز ماساژ ایرانیان است. این مرکز ماساژ در خیابان استادان قرار دارد و انواع ماساژ تایلندی ارومیه، ماساژ هربال، ماساژ سوئدی، ماساژ سنگ داغ و … را ارائه می‌دهد.

دومین ماساژی که در این لیست می‌خواهیم معرفی کنیم، ماساژ حرفه‌ای در موسسه نیکان می‌باشد. در این موسسه ماساژ علاوه بر برگزاری دوره‌های تخصصی ماساژ، می‌توانید از ماساژ در ساعاتی از روز لذت ببرید.

و اما ماساژ آبی در مجموعه آبی و تخصصی ماساژ اسپا سوسسی که یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر ارومیه در خصوص ماساژ، حمام ترکی و استخر شنا می‌باشد. در این مجموعه آبی علاوه بر خدمات ماساژ می‌توانید از حمام ترکی و استخر آرام و بی سرو صدای آن استفاده کنید.

امیدواریم که این معرفی برای شما مفید بوده باشد. شما می‌توانید در ارومیه از سایت ویرا برگ از تمامی‌این خدمات با تخفیف استفاده کنید.

 

یک دیدگاه برای “از سالن‌های زیبایی بانوان تا مراکز ماساژ آقایان

  1. شیرین منصور فر گفت:

    سلام و وقتتون بخیر.
    من از طریق سرچ به سایت خوبتون رسیدم. خیلی مطلب مفیدی بود و ممنون از معرفی و توضیحات خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *